Goedemorgen allemaal en welkom aan alle nieuwe dames Hier ineens slijmerige afscheiding vanochtend maar ovutest was toch negatief, verwacht denk ik wel dat het er aan zit te komen Ben benieuwd, moet zeggen dat ik normaal zelden overdreven slijm of afscheiding heb dus dit is nieuw Hopelijk brengt het geluk
@xTamx dat is een spannende verandering. Maak er goed gebruik van @Maudje123 we wachten nog even af, wie weet krijgen we toch nog goed nieuws van je
Welkom allemaal! Mijn menstruatie is grotendeels over . Zo fijn.. mn hoofd staat ook gelijk weer beter. Van.. pottver toch ongesteld naar komop nieuwe ronde nieuwe kansen. Hopen op een mooie roze ronde!
Grappig, we lopen gelijk, 1e kindje, 2e ronde en nod op 5 februari! Hopelijk een vruchtbare maand voor ons
Hihi jaaaaa laten we idd hopen dat het voor ons een vruchtbare maand word. Maar natuurlijk ook voor de overige dames
@Maudje123 ah nee toch!! En je zag nog wel een streepje op de predictor Voor degene met ervaringen voor ovutesten?? Welke zijn de beste?? Had zoiets, deze maand even niet, maar als we alles op alles zetten, moet ik er wel 100% voor gaan natuurlijk.
Ja zal bij innesteling wel fout gegaan zijn...alweer Wat ovu betreft ik ben weg van sensitest duidelijk en makkelijk
Hey! Naar mijn idee maakt het niet uit welk merk ovulatietest je neemt. Mijn advies zou vooral zijn: koop niet te dure.... de goedkopere ovulatietesten doen exact hetzelfde en zijn even betrouwbaar.. Ik heb ovulatietesten van Telano. Gewoon te bestellen via bol.com, en deze zijn prima!
Vandaag ongesteld geworden mag ik mij bij jullie aansluiten Op 4 Februari Nod Ik ben 35 jaar tweede kindje ronde 5
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (6) Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 3e kindje (2e voor manlief en 4e voor ons samen) - Ronde 3 Melis94 -26 jaar - 2e kindje ronde 9 (ronde 6 na vmk) xoxoLieke - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 2 februari (0) 3 februari (0) 4 februari (3) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babywens95 - 26 jaar - 1e kindje - OI ronde 4 1985breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 5 februari (4) Mommy2020- 33 jaar - 2e kindje- ronde 2 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kinderkopje - 36 Jaar - 1e Kindje - ronde 2 6 februari (3) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 Neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veeeel te veel MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 7 februari (1) Kimmyrosie- 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 8 februari (2) Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 MamaDorey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 9 februari (2) Lizzy93 - 27jaar - 2e kindje - ronde 3 Sassefras01 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 10 februari (2) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde (ivf) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 22 - Ronde 3 IUI 11 februari (0) 12 februari (2) Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - 9de ronde Wensvooreenderde - 35 jaar - 3de kindje - 13de ronde 13 februari (0) 14 februari (0) 15 februari (0) Nod onbekend (2) Linds87- 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 OI (clomid) Maudje123 januari wachtbankje ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (26) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wil iemand mij eraf halen? Helaas heeft mijn man aangegeven dat hij er toch geen goed gevoel bij heeft, hij vindt het wat te snel gaan. En hij vertelde stiekem opgelucht te zijn geweest dat het niet de vorige maand al raak was. Hoe jammer ik het ook vind, ik wil niks forceren.. Wie weet tot over een tijdje. Maar hopelijk hebben jullie dan allemaal allang een dikke vette knaller van een test in handen succes allemaal!