Je eitje dood? Waarom zou dat zo zijn dan? Hoe komt die persoon daaraan? Snap dat je daar dan onzeker van wordt als je zoiets leest!
Oke ik had ineens een impulsieve actie en heb een ovulatie test gebruikt om te kijken of die een streep gaf. Woensdag mijn nod. Wat denken jullie? Wil dit altijd iets zeggen of heeft iemand hier ervaring mee? Zo stom om dit te doen...
Volgens mij kan er altijd wat Lh in zitten. En dacht dat hij moet knallen anders... maar is ook van horen zeggen!
Ik lees het nu ook idd, even opgezocht op internet. Op de foto ziet de streep er wel heel licht uit. Het heeft in het echt wel zo goed als dezelfde kleur als de controle streep. Maargoed nog gewoon maar even geduld hebben dan..
Nou meiden ik hoop van harte dat er veel roze mag volgen hier! Het is jullie gegund. Dankjewel voor jullie reacties. Altijd fijn als er meegeleefd wordt.
heb dat ook een keer gedaan, toen ik echt zwanger bleek te zijn. Toen knalde die echt. (Maar was wel al na nod, zwangerschapstest knalde toen ook al tijdens het doorlopen)
Hier ook ovulatietest gedaan toen ik zwanger was van mijn eerste uit nieuwsgierigheid. Ook omdat ik daar toen over gelezen had. Alleen was ik toen ook al overtijd toen knalde hij ook echt veel donkerder dan controlestreep. Dus was later knal. Ik vind die van jou er alleen wel al donker uit zien. Dus wie weet? Volgens mij zijn overeaten niet zo donker als je niet zwanger bent. Straks zwangerschapstest afwachten! Ben benieuwd