Ja echt he, vorige keer had ik dit ook en werd ook ongesteld. Verdorie hopen op t goede maar ga maar van t slechte uit. Mocht ik di niet ongesteld zijn dan test ik. Oh 6dpo pas, spannende week dan nu Ja alleen voroge keer ging het ook zo en werd ik helaas ongesteld, we wachten af mee
Vanmorgen weer een daling in mijn temp Hoop er stiekem op dat het dan maar innesteling is, zou wel vroeg zijn Hopen dat ie morgen wel lekker stijgt
Ik heb vanmorgen een kv test gedaan. Dscht niks te zien.. maar begon toch weer ff te twijfelen omdat ik ergens toch wel iets zie. Maar als ik een nieuwe test open maak en daar goed kijk zie ik ook een voorgedrukt lijntje. Ik verwacht er dus niet veel meer van. Ben 11 dpo.. bij mijn andere 2 zwangerschappen stond met 10 dpo een licht roze lijntje. De foto hieronder is overigens na een 15 min gemaakt
Jij had toch ook weleens op 7dpo positief getest? Dan moet de innesteling ook vroeg zijn geweest. Dus zou goed kunnen
Ja ik hoop echt dat het aan mijn thermometer ligt, want de andere scenario’s zijn niet zo leuk. Heb ik weer hoor, ik besluit een keertje te temperaturen haha! Ik heb er nu eentje op sensitest besteld, hopelijk doet die het beter, maar je wordt wel onzeker zo (geeft de hoop bijna op voor deze ronde, maar goed, het is wat het is)
Oh wat goed! Die heb ik echt net 10 minuten geleden besteld, maar goed om te lezen dat jij er tevreden over bent !
Nou zeg dat wel! Kan niet wachten tot ik kan testen. Gister nog 12 extra vroege testen besteld bij sensitest
@Marinda1988 heb je naast tempen ook ovu testen gebruikt? @Aapie88 spannend morgen je hcg meting! Wel krampen als een ongi hier dus blijft spannend de komende dagen
Ja, maar dan 7 dpo dus misschien ook wel niks maar het zou 7dpo dus kleine kans maar toch I’m Ik zeg innestelingdip morgen gaat ie stijgen fingers crossed!