Ik heb het wel aan een aantal mensen verteld oa men moeder omdat ik weer was afgevallen. (Als ik stop met mijn hormonen krijg ik last van mijn endo en val ik oa af). Anders gaat ze haar weer zorgen maken en nu weet ze tenminste waar het op staat.
Ja, maar dat komt doordat wij inmiddels in een medisch traject zitten. Mijn ouders weten er vanaf en enkele vrienden.
Testdrang is idd hoog.. al is t nu nog te vroeg. (6DPO) Volgende week maandag is pas mn NOD. Mijn man wilt wachter op mn NOD maar of ik dat kan....
Hier weet mijn moeder en mijn zussen wel dat we nog een kinderwens hebben. Maar mocht ik zwanger zijn gaan we het nog aan niemand vertellen ivm herhaalde miskramen.
Mijn dochter is van 2015. Daar hebben we ook 2 jaar over gedaan. Na 3 IUI pogingen even een pauze ronde gedaan. In de pauze ronde was het vervolgens gelukt. Daarom doe ik eigenlijk mijn best er niet veel mee bezig te zijn. Ik denk dat het helpt bij mij. Ook hoop ik zo erg geen IUI meer te hoeven. Ik vond het zo vreselijk constant die inwendige echo's.
Vervelend he die drang, ik wacht nu expres tot na de nod na de negatieve test van gisteren,, voelde heel de teleurstelling door mn lichaam gaan. Heb je kwaaltjes?
Ja hoor had het deze ochtend al geschreven FF heeft men ei van cd 14 naar cd 15 verplaatst dus vandaag opeens 12 ipv 13 dpo en geen bloed dus dat kan zeker kloppen. Test deze ochtend negatief dus enkel uitstel van executie vrees ik
Ik vind het zo fijn, heb totaal geen testdrang maar verwacht dan ook niks te zien met 6 dpo haha. Het zal over een paar dagen pittiger worden
Even afwezig geweest.. druk druk druk.. ik denk dat ik deze maand als verloren kan beschouwen... netjes rond de datum die m’n app aangaf geklust maar van de week leek het ineens alsof ik vruchtbaar slijm had.. ik weet even niet meer wat ik ervan moet denken... nog 6/8 dagen wachten.. maar sowieso geen testdrang...
Ik heb ook zo een gevoel dat het niet raak is. Ik heb af en toe hele kleine krampjes gister tijdens stofzuigen een flinke steek maar voor de rest niks bijzonders. Gek dat doordat je nergens last van hebt meteen denkt dat het niet zo is terwijl het eigenlijk niks wilt zeggen
Haha grappig, ik haal er veeel meer rust en positiviteit uit als ik geen klachten heb (met dochter ook amper wat) En juist met heel veel klachten zoals krampjes, last van borsten enzo werd ik tot nu toe altijd ongesteld.
Grappig hoe iedereen het anders ervaart. Hier nooit klachten bij een naderende menstruatie. Alleen vreetbuien en snel geïrriteerd. Deze keer voor het eerst krampen vanaf enkele dagen na ovulatie. Ben benieuwd wat het word
Ik heb vandaag ook erg last van krampen in mn buik, 2 flinke krampen gehad maar verder ook gewoon een opgeblazen idee zonder dat voeding daar iets mee kan doen. Verder licht misselijk erbij. Ik herken dit niet uit mn normale cyclussen. Maar nogsteeds... ff wachtuuu.