Ik had precjes hetzelfde. Ook krampen een paar dagen. En nu de bloeding gestopt is geen enkel symtoom te vinden
Wat leuk zeg! Ik denk dat januari mijn vruchtbare maand is. Mijn zoon is van 20 okt en was 25ste Uitgerekend toen.
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9 Op deze website kan je zien wat je ‘testkansen’ zijn per dpo
Haha nou dat moet wel. Ik hoopte eigenlijk op een kindje in de zomer ivm verlof. Mijn oudste is van mei en de jongste van aug. Dus toen had ik lekker weer tijdens mijn verlof. Maar ik ben nu allang blij dat ik uberhaupt zwanger ben.
Lijkt me iets vroeg zou je jezelf die teleurstelling dan aan willen doen? Ik had het heel koud en veel krampen voor mij symptomen van menstruatie maar.... Ik heb 11 dpo pas voor t eerst getest omdat ik ook echt niet meer kon wachten.
@angel02 Heb hier altijd vrij korte lutheale fase. Nooit langer dan 12 dagen gehad. Bij zoontje op 12 dpo ook pas positief getest overigens.
Ja ik wilb Oh die link is wel erg interessant zeg! Ik ga mijn uiterste best doen om toch te wachten tot 10 dpo in de avond, en als het écht niet lukt ga ik morgenmiddag een eerste poging wagen. Als die negatief is kan ik mezelf nog enigzins troosten met de gedachte dat er nog een redelijke kans is dat het vals negatief is haha . Moet wel zeggen dat ik dit tot nu toe de spannendste maand vind, ben nog niet eerder zo extreem nerveus geweest zeg.. En dan zeggen ze dat je als je zwanger wil worden je zo relax mogelijk moet zijn om het te laten slagen. Maar hoe dan?!
Volgens fertility friend slechts 10% Van de website "Percentage of pregnancy charts with a positive test at 10 DPO: 10%"
Wow dat is wel heel veel lager dan die andere link zegt.. of zouden bij deze misschien ook de mensen meegetelt zijn die helemaal niet zwanger zijn geworden in die maand? Dan kan ik me voorstellen dat een positief resultaat maar bij 10% voorkomt op 10dpo (Die andere link geeft het percentage berekend op alleen de vrouwen die uiteindelijk wel zwanger waren maar op 10 dpo dus nog vals-negatief testten). De gemiddelde kans per maand om überhaupt zwanger te worden ligt geloof ik rond de 20% ofzoiets dus dan is die 10% wel weer ongeveer de helft haha.
Ik testte dus in de ochtend licht positief en halverwege de middag zag ik de druppels bloed vallen in de wc. Ik snap er niks meer van! Het enige wat ik me kan bedenken is dat de test vals positief was (ofzo…) en dat Corona mijn cyclus door de war heeft gegooid want ik had een cyclus nu van 23 dagen.. ik ben ALTIJD 27/28 dagen. Bizar.. Vandaag is de menstruatie echt doorgezet -.- door naar ronde 9
Ah lief! ja ik verwacht dat het menstruatie is vooral ook vanwege die kramp, maar wel gek hoor ineens paar dagen eerder.. dat helikopter nooit soms wel later. Misschien toch de booster! Als ik echt twijfel gooi ik er nog wel ff een testje tegenaan. oe spannend hoor jij bent nog vroeg dus het kan nog, ik hoop het heel erg voor je!!
raar hè, ik ben wel eens wat dagen later maar nooit vroeger! Heb jij ook kramp? En ga je voor de zekerheid over paar dagen nog testen? Want je leest wel dat soms vrouwen gewoon ongi worden enkel zwanger zijn.. ik kijk het nog aan deze dagen..
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php Dit is die link. Pas 10% op 10dpo lijkt me heel weinig, de keren dat ik 10 dpo negatief testte was ik ook niet zwanger.. 9 dpo is twijfelachtig ik heb niet op 9 dpo positief getest. De eerste zwangerschap testte ik uberhaupt pas rond 13 dpo positief (op 10 dpo een tuurlijntje ,maar ik wist toch nog niet van tuurlijntjes af dus ik kwam er pas veel later achter dat die toch wel positief was..) Dus ik zou het eigenlijk uitstellen tot 10 dpo, vaak zie je dan wel al iets Allerbeste is wachten tot NOD maar wie houdt dat nog vol
Zoals ik het lees alleen van mensen die zwanger zijn geraakt. https://www.fertilityfriend.com/Faqs/When-can-I-expect-a-positive-HPT-if-I-am-pregnant.html