Misschien straks maar meer omdat ik bang blijf voor een bbz. Ik verloor toen twee weken lang bloed en was zwanger als een malle maar het zat alleen verkeerd…. Helaas.. Ik heb geen krampen wel een zeurderig gevoel. Blijf het echt heel raar vinden dat er een licht streepje op de test stond. Zelfs mijn vriend zag hem en die ziet echt nooit die streepjes
Ik had ook echt goeie hoop deze keer, maar ja wie zal het zeggen, heeft er wat gezeten en is toch niet goed gegaan Het kan, maar daar komen we niet meer achter
Nee dat is wel zo maar toch, maar ja het is natuurlijk nog geen vrijdag...dus het zou nog wel kunnen officieel gezien!
zoveel dames op roze al! En ik heb net pas mn ei gehad hahah gaat weer een lang wachtbankje worden. Gek genoeg heb ik er deze ronde geen positief gevoel over ofzo..
Ik heb begrepen dat de kans op een miskraam vóór NOD 50% is. Ze noemen dat ook wel een ”chemical pregnancy". Vroege testers kunnen dan licht positief testen, maar de tests lopen amper op en zijn snel daarna alweer negatief.
geen idee, deels vol hoofd en gewoon zo'n gevoel dat het gewoon niet raak is, en deels twijfel ik beetje of we misschien het klussen beetje onhandig getimed hebben.. cd24 (eergister) piek ovutest wel geklust en cd25 (gister) niet geklust, vnochtend wel ingehaald maar misschien al te laat ofzo.. Weet ook niet of het zoveel uitmaakt, en of er uberhaubt een ei gesprongen is na deze tweede piek. Denk ook dat het beetje baal-humeur is door dat mn ei weer zo laat is, na de miskraam nu dus al 2 lange rondes. En het hebben van een dubbele piek zorgt ook dat k beetje twijfels krijg of er uberhaubt een ei springt en of er misschien nog een verassingspiek komt ofzo. Ben het hele zwanger worden beetje zat aan het raken. Maar misschien ben ik over een paar dagen beter gehumeurd en veranderd dat de zaak
Op 8 DPO bloed laten trekken, was negatief en stond op 1,8. Op 10 DPO had ik een positieve test (geen tuurlijn, was goed zichtbaar - zie foto hieronder)
Nou als alles zo op zich laat wachten laten we dan hopen dat jullie slechte timing in dit geval goed uitpakt.
Ik breek hier even in hoor. Maar seks op je piekdag is echt dikke prima! Perfecte timing! Kan zeker voldoende zijn!!!
Zoals hierboven ook al gezegd, seks op de dag van de piek zou juist perfect moeten zijn, dus daar zou het niet aan moeten liggen! Maar desalniettemin mag jij zeker legaal klagen en je zo voelen, ik kan me zo goed voorstellen dat het hele zwanger worden voor jou allang niet meer leuk is. Veel liefde en succes op het wachtbankje!!
Thanx lieve meiden ❤ Kijk vandaag ook op tegen weer zwanger zijn, de spanning zal na de miskraam nog weer wat hoger zijn, en heb er nog geen fluit zin in haha. Maar vandaag gewoon een baaldag, morgen zal vast beter zijn. Even dagje voor mezelf, lekker opladen, beetje bijslapen en dan komt het vast goed Tegen 7dpo zullen jullie me vast weer van de testen af moeten slaan
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 februari! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (5) ♡ Luitje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na niche-zwangerschap ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 6 na vmk) ♡ Vera91 - 30 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 5 ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 ♡ IrMa91 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 3 (na bbz in ronde 1) 2 februari (1) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na bbz in ronde 2) 3 februari (3) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje- ronde 10 ♡ xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 17 ♡ Stoeptegel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 (mk ronde 1) 4 februari (6) ♡ FirstTimer- 35 jaar - 2e kindje (1e samen) ronde 3 ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ Happymom5 - 36 jaar - 6e kindje(1e samen) ronde 1 ♡ Asil - 39 jaar - 1e kindje - ronde +/- 100 ♡ Bloempje2606 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Faith81 - 40 jaar - 2e kindje - ronde ? 3de terug plaatsing ivf. 5 februari (0) 6 februari (3) ♡ Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje- ronde 3 (1e na vmk) ♡ wachtenduurtlang123- 25 jaar- ronde 6 (1e na mk) ♡ BibiQ - 40 jr - 2de kindje - 3de ronde IUI-D (BAM) 7 februari (7) ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje- ronde 3 ♡ Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje -ronde 4 ♡ Elmi - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡ missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 1 na mk ♡ Yasminnetje - 32 jaar - 4e kindje- ronde 3 (1e samen) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (2 miskramen en PCOS) ♡ MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 10 (6e na vmk) 8 februari (3) ♡ Bambiniheart- 33 jaar- 1e kindje- ronde 12 ♡ DominiqueV - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 9 februari (2) ♡ angel02- 43 jaar - 2de kindje ronde 2 ♡ Mieees - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 10 februari (1) ♡ Juliemomof3 - 28jaar - 4e kindje - ronde 3 11 februari (4) ♡ Snoepje88 - 33 jaar - 1e kindje - ivf3 ♡ Kvinne - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 21 ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 2 ♡ xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 (ronde 2 na bbz/zol) 12 februari (0) 13 februari (1) ♡ Nancy2022 - 33 jaar - 2e kindje na mk - ronde 3 14 februari (5) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16 (ronde 7 na mk) ♡ DBoer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 1e ronde na ma 15 februari (3) ♡ Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? (mk april 2021) ♡ Wiedewiedewies - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 ♡ maansneeuw - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 19 februari (1) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) Onbekend (3) ♡ WinMom90 - 4e kindje - ronde 7 (1e na vmk) ♡ Wonderwoman -35 jaar- 1e kindje- ronde 2 - 22 februari nod ♡ Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (48) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (15) Zwanger (8) Ongesteld (12) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]