NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2022

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luitje, 3 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Hallo dames, ik sluit me hier ook aan. Net ongesteld geworden 12dpo. Niet helemaal zeker van mn nod, omdat mn piek pas op cd25 was ipv de normale 16/17. Eind oktober een miskraam gehad en mn cyclus is nog niet helemaal te volgen. Zie wat bekende namen hier (helaas) ❤ Hopelijk een flink roze lijst in februari! Ik neem vmiddag even de tijd om alles bij te lezen :)

angel02, Yasminnetje en Anar91 vinden dit leuk.
  2. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Vandaag acupunctuur gehad. Geen massage helaas.
    Mevrouw schrok ervan hoe ik er bij liep.
    Ze zei bij binnenkomst eigenlijk al meteen u bent bloedleeg en ijskoud.
    De basis zit niet goed daar moet eerst iets aan gedaan worden.
    Toen ze mijn lichaam ging bekijken en voelen kwamen we tot de ontdekking dat er eigenlijk best wel wat pijn zat bij mn keizersnede litteken.
    En vooral rechts.
    Ook rechts onder de navel kwam een hoop pijn na voren evenals onder in de rug.
    Na het zetten van de naaldjes verdween de meeste pijn echt bizar!!
    De pijn in de onderrug bleef helaas wel aanwezig.
    Ze zag dat mijn mond zich niet ontspande en kreeg daar ook wat naaldjes.
    Inmiddels zaten ze in me voet buik been oren en gezicht.
    Ijskoude voeten ijskoude buik en een hoop emoties..
    Ze verliet even de kamer en daar gingen de tranen ik besef mij dat mijn lichaam niet in staat meer is om te doen wat hij zou moeten kunnen ik ben leeg ik ben op ik kan niet meer.
    Mijn lichaam ontspande zich maar mijn hoofd niet..
    Ze kwam terug en vroeg me wat er aan de hand was maar ik ken mezelf als ik in emotie schiet praat ik niet meer en mijn man vertelde dat ik dus ontzettend moe ben niet slaap alles pijn doet en dat ik het allemaal niet meer trok toen ging ze nog even met mn billen schudden o_O:roflmao:
    Een hoop gezang klonk in de kamer en ze haalde de naalden uit mn gezicht en zei meisje jij hebt zoveel verdriet maar je verteld niets, daarom is je mond zo gespannen..
    Ik kreeg de tip om elke dag mijn gezicht te masseren, elke dag een voetenbad te nemen met gekookt gember water en mezelf in te pakken in een fleecedeken.
    Woensdag ochtend staat de 2e afspraak, ik zal dan ook geen massage krijgen gok ik omdat ik dan op dag 14 zit.

Ik geloof heilig in dit soort dingen helaas :roflmao:
    Mijn man zat er maar een beetje bij zo van waar zijn wij nu weer beland ;)

Redrose28, maansneeuw en Yasminnetje vinden dit leuk.
  3. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Ik hoop dat het je wat gaat helpen en ook wat pijn en verdriet kan wegnemen of een plaatsje kan geven! Het klinkt goed dat je er bent geweest!

Ik denk er ook over na om het eens te proberen maar ik vind het best spannend

4. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Wat vervelend dat je ongesteld bent geworden hopelijk in februari meer geluk!

MamaAlice030 vindt dit leuk.
  5. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 februari!

1 februari (3)
    ♡ Luitje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na niche-zwangerschap
    ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 6 na vmk)
    ♡ Vera91 - 30 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 7

2 februari (1)
    ♡ Holagente - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6

3 februari (1)
    ♡ xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 17

4 februari (3)
    ♡ FirstTimer- 35 jaar - 2e kindje (1e samen) ronde 3
    ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9
    ♡ Happymom5-36- 6e kindje(1e samen)- ronde 1

5 februari (3)
    ♡ Elmi - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2
    ♡ WinMom90 - 4e kindje - ronde 7 (1e na vmk)
    ♡ Yasminnetje - 32 jaar - 4e kindje- ronde 3 (1e samen)

6 februari (2)
    ♡ Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje- ronde 3 (1e na vmk)
    ♡ Redrose28 - 43 jaar - 8e kindje- ronde 10
    ♡ wachtenduurtlang123- 25 jaar- ronde 6 (1e na mk)

7 februari (2)
    ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje- ronde 3
    ♡ Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje -ronde 4

8 februari (2)
    ♡Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2
    ♡ Bambiniheart- 33 jaar- 1e kindje- ronde 12

9 februari (1)
    ♡ MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 10 (6e na vmk)

10 februari (0)

11 februari (1)
    ♡ Snoepje88 - 33 jaar - 1e kindje - ivf3

12 februari (0)

13 februari (0)
    ♡ MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje 24wkn)

14 februari (0)

15 februari (0)

Onbekend (1)
    ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2

Totaal: (22)

Wachten op eisprong (22)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

6. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    Hoi dames, ik sluit me ook graag aan bij dit groepje.
    Ronde 10 alweer...

Ik duim voor een vruchtbare maand voor ons allemaal.

Redrose28, angel02, Yasminnetje en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    Denk dat het goed is dat je daar mee begonnen bent. Zo kan je verdriet er eens allemaal uit. Ik geloof daar zeker ook in.

8. vera91

vera91 Actief lid

4 aug 2010
    344
    55
    28
    Vrouw
    welkom,
    Zie dat je cyclus wel redelijk het zelfde verloopt elke x
    Hier begonnen met ovu testen voor het eerst
    Ronde 7 alweer..
    Houd je soms toch meer bezig dan je denkt

MM34 vindt dit leuk.
  9. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Poe lijkt me een pittige ervaring. Hopelijk helpt het je. Gelukkig kun je er ook snel weer heen en ondertussen ook zelf iets doen.

10. Dutchgirl1991

Dutchgirl1991 Fanatiek lid

4 jun 2021
    1.566
    1.499
    113
    Vrouw
    Ik zweer ook bij acupunctuur persoonlijk :) vind het super fijn.

11. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest. De inwendige echo zag er goed uit, alles schoon en weer netjes opbouw van baarmoeder slijmvlies. Maar helaas de niche ziet er precies hetzelfde uit. Dus er zijn drie opties die we kregen.

Of onze kinderwens niet vervullen dan is er geen enkel risico. Verder heb ik geen klachten dus dan zou er aan de niche ook niks hoeven te worden gedaan.

Of nog een keer proberen zwanger te worden, de kans dat dat goed gaat is groot. De kans op een niche- zwangerschap is klein dus twee keer achter elkaar al helemaal maar percentages kan hij niet noemen. Ik zou dan een vroege echo krijgen om te kijken of het op de goede plaats zit en goed opgevolgd worden en het moet dan weer een keizersnede worden. Maar mocht het toch weer in de niche innestelen dan moet het of het nu een vitale zwangerschap is of niet hoe dan ook weggehaald worden.

Of we zouden de niche kunnen laten beoordelen in het AMC en kijken of ik in aanmerking kom voor een operatie. Maar de gynaecoloog was erg zwart wit als ik me niet wil laten opereren hoef ik ook daar niet heen verwezen te worden (nadeel van operatie is nu een lange wachttijd voor intake en weer wachttijd voor een eventuele operatie en daarna 6 maanden niet zwanger worden). Uiteindelijk hebben we wel de verwijzing aangenomen en toen maakte de gynaecoloog nog een opmerking dan is zwanger worden dus ook niet handig als je op de wachtlijst staat want dan is de verwijzing ook voor niks maar als het “per ongeluk” gebeurt dan moet je die afspraak maar afbellen en dan gaan we verder met de procedure vroege echo enz enz.

Nou per ongeluk is dat dan natuurlijk niet. Maar zelf hebben we besloten om ons zowel op de wachtlijst te laten plaatsen voor een intake en er ondertussen zelf voor te gaan en maar te zien hoe het loopt. Ik ben toch al 36 en het leeftijdsverschil met onze kinderen wordt ook groter dus voor ons idee hebben we niet meer alle tijd van de wereld en dan zien we wel hoe en op welke manier het verloopt. Maar een klein beetje dubbel is het op deze manier wel.

12. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    @Elmii ik vond het ook spannend hoor maar heb dat altijd met nieuwe dingen (autisme)

@MM34 zeker schijnbaar blokkeert er toch iets als je verdriet hebt.

@Luitje voetenbadjes met gember ben ik in elk geval gestart haha

@Dutchgirl1991 doe je het ook met de reden voor de vruchtbaarheid?

@Luitje hoe groot is jou niche? Ik heb er ook een en ben toen ook beoordeeld maar was niet groot genoeg.
    Ik werd niet zwanger ze dachten dat de niche het probleem was, dat het in de niche kon nestelen wist ik niet eens!! Ook deze keer zegte ze dat de niche geen probleem zou zijn maar heb zelf mn bedenkingen.

Elmii en MM34 vinden dit leuk.
  13. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    #213 Luitje, 14 jan 2022
    Laatst bewerkt: 14 jan 2022
    Haha ik heb dan tenminste altijd het idee dan kan ik in ieder geval ook zelf wat doen. En of het dan werkt?? Ik hoop het echt voor je!

Ik weet dus eerlijk gezegd niet hoe groot mijn niche is dat ben ik dus helemaal vergeten te vragen en ook of er dan bv nu bij mij vocht in de baarmoeder zit wat ik veel lees bij een niche. Maar was een beetje overrompelt door de keuzes in een beetje uiterste in mijn beleving en dat er niks tussenin zat voor mijn idee. Maar hoe meer ik er nu over lees hoe meer ik achter onze “aanpak” sta. Ik lees ook dat je als nog in de afwachtende groep kan loten en dat je dan ook nog een jaar moet proberen. Maar ik hoop dat ik straks in mijn dossier (is nu online nog niet bijgewerkt) er wat meer over kan lezen. Dat het in de niche kan nestelen is ook erg zeldzaam hoor, ze wisten bij mij zelfs na overleg met meerdere ziekenhuizen ook niet hoe ze het het beste konden “oplossen” dus moest ik zelf een keuze maken uit drie opties omdat er gewoon zo weinig over bekend is. Mocht je niet na een bepaalde tijd terug komen als je nog niet zwanger bent? Want ik zie dat jullie al erg lang bezig zijn :(

14. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik schrok wel van jou verhaal!!
    Wij hebben nu 6 maanden de tijd om het nog zelf te proberen daarna gaan ze pas weer verder helaas

15. Yasminnetje

Yasminnetje Bekend lid

30 nov 2021
    779
    665
    93
    Vrouw
    Ik geloof er ook in hoor! Hopen dat je straks weer helemaal fit bent ❤️

xDanielle vindt dit leuk.
  16. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Heel vreemd maar mijn ovulatietest zat nog geen seconde in de urine en er verscheen al een 2e streepje :roflmao:
    Eenmaal opgedroogd was hij ook echt wel aanwezig zeg maar.. Helaas geen foto gemaakt want manlief had haast die wilde naar Antwerpen maar zit nu denk al een uur in de auto en we zijn er nog lang niet haha.

Hij houd van auto rijden.. Meestal gewoon zonder doel..
    Heb zo'n beetje heel Nederland al gezien in een jaar tijd.. :roflmao:

Schat trek je jas aan we gaan een stukje rijden.. Dan rijd hij doelloos van Tilburg naar Rotterdam en weer terug :roflmao:

Luitje, MM34, angel02 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik geloof er ook in .ik hoop dat het gaat werken bij je .en dat je wens snel kan worden vervuld ❤

xDanielle vindt dit leuk.
  18. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Jeetje dat is heftig .het is meteen het 1 of ander er zit niks tussen in. Ik begrijp heel goed je keuze om en op de wachtlijst te gaan en zelf te proberen . Ik ga duimen dat het zelf lukt en dat het goed blijft gaan ❤

Luitje vindt dit leuk.
  19. Neanay

Neanay Fanatiek lid

25 mei 2021
    1.250
    996
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 februari!

1 februari (3)
    ♡ Luitje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na niche-zwangerschap
    ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 6 na vmk)
    ♡ Vera91 - 30 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 7

2 februari (1)
    ♡ Holagente - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6

3 februari (1)
    ♡ xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 17

4 februari (3)
    ♡ FirstTimer- 35 jaar - 2e kindje (1e samen) ronde 3
    ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9
    ♡ Happymom5-36- 6e kindje(1e samen)- ronde 1

5 februari (3)
    ♡ Elmi - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2
    ♡ WinMom90 - 4e kindje - ronde 7 (1e na vmk)
    ♡ Yasminnetje - 32 jaar - 4e kindje- ronde 3 (1e samen)

6 februari (2)
    ♡ Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje- ronde 3 (1e na vmk)
    ♡ Redrose28 - 43 jaar - 8e kindje- ronde 10
    ♡ wachtenduurtlang123- 25 jaar- ronde 6 (1e na mk)

7 februari (2)
    ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje- ronde 3
    ♡ Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje -ronde 4

8 februari (2)
    ♡Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2
    ♡ Bambiniheart- 33 jaar- 1e kindje- ronde 12

9 februari (1)
    ♡ MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 10 (6e na vmk)

10 februari (0)

11 februari (1)
    ♡ Snoepje88 - 33 jaar - 1e kindje - ivf3

12 februari (0)

13 februari (0)
    ♡ MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje 24wkn)

14 februari (1)
    Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10

15 februari (0)

Onbekend (1)
    ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2

Totaal: (23)

Wachten op eisprong (23)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

20. Neanay

Neanay Fanatiek lid

25 mei 2021
    1.250
    996
    113
    Vrouw
    Hoi dames, ik sluit me aan bij jullie groepje. Helaas alweer ronde 10 voor mij, maar ik zie meer meiden in dit groepje die al een aantal rondes achter de rug hebben, niet leuk.:(

Hopelijk kleur deze lijst volgende maand mooi roze en ik hoop op twee dikke strepen voor mezelf op Valentijnsdag :p

MM34, Dutchgirl1991, Luitje en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina