Ik heb hier echt eigenlijk zo'n hekel aan. Die maandelijkse parade van wachten testen weet ik veel wat. Doe ons gewoon kinderen. Klaar. Wil eigenlijk janken ergens in een hoekje. Maar kom net op mn werk aan.
Mijn temp weer 36.4, kwestie van tijd voordat mijn ongi doorbreekt. Hoop alleen dat het gewoon snel komt, kunnen we weer door
Balen, niet leuk Sterkte en volgende maand vast raak! Ik weet het elke maand dat het langer duurt is zo heftig.. Dat wachten..
Hallo dames Ik heb even een vraag. Ik ben wel ongesteld geworden. Daarvoor had ik last van misselijkheid zo in vlagen. Maar mijn dochter kreeg covid. Ik werd ook wat ziekjes en dacht ik heb dat ook. Ik ben al 2 keer getest bij de GGD maar beide negatief. Heb vorige week wel een zwangerschaps test gedaan omdat ik me ook nog misselijk voelde en die was negatief. Nu ben ik al een paar dagen misselijk in de ochtend, zoals ik bij mijn zwangerschappen had en ik voel me wat moeier en ik heb een vreemde smaak in mijn mond, dit heb ik nooit gehad met mijn zwangerschapppen. Nu denk ik zal ik nog een zwangerschaps test doen?? Of maar gewoon wachten op mijn volgende menstruatie?? Gisterenmiddag na de lunch was ik ook weer misselijk, en later was ik bij iemand op bezoek en werd ik ook ineens misselijk. Toen at ik wat en ging het beter.
Wat vervelend dat je steeds zo misselijk bent. Je kan altijd voor de zekerheid een zwangerschaptest doen om te kijken of dat de reden is, waarschijnlijk blijf je jezelf anders toch stiekem afvragen of je zwanger bent!
Welke testen raden jullie aan. Ik gebruik altijd de normale van clear bleu maar dat maakt denk ik niet zoveel uit
Ik test met kruidvat 2 voor 5 .of sensitest of action maar dat komt ook ik vind cb echt zo duur. En de test met blauwe kruis geeft soms valse uitslag dat vind ik zowiezo niet kunnen voor zo 'n dure test .
Nou hier duurt de onzekerheid even voort ben nu 15 dpo .heb geen menstruatie en ook geen idee dat het komt . Heb de vk gebeld en die gaf aan het beste is om.zondag te testen aangezien hij gister negatief was .dus als ik het red en zondag nog niet ongesteld ben dan ga ik testen..
ja lijkt me ook voor onzekerheid zorgen. Hopelijk kun je wat afleiding vinden tot en met zondag ? Ik teste altijd pas als ik een week overtijd was dus ik weet niet als ik eerder getest zou hebben of hij dan ook al iets aan zou geven.
Ja ik snap dat het prijzig is. Maar ik teste altijd pas als ik een week overtijd was. En maar 1 test gebruikt ook. Dus niet zoveel geld daaraan uitgegeven. En ik weet dat ik een keer die van de etos heb gebruikt. Maar ik ga ze nu bestellen dus ik kijken even welke ik neem. En inderdaad bij een dure test verwacht je wel het juiste resultaat
He kak, knuffel Hier temp is weer gezakt, nog geen grote klim gehad na mn piekovutest, en ik had beetje licht roze verlies vandaag. Geen idee wat het allemaal betekend haha. Ik wacht het gewoon wel af allemaal Cyclus gaat sowieso wel een lange ronde worden als we nu pas net paar dpo zijn
Ik heb geen test meer in huis. Heb wat besteld en die komen morgen. Maar kan ik dan gewoon het beste smorgens testen? Voor nu lijkt me dat niet veel verschil maken toch??
Weet iemand eigenlijk wat er als eerste gebeurd als je na 6 maanden proberen boven de 35 de huisarts belt? Net met manlief gehad over wat we zouden doen mochten we over 2 rondes op dat punt zitten. Gaan ze dan bloed testen of wordt je meteen doorgestuurd? Ik ben niet mega slank. Was ik bij zoonlief ook niet. Moet je dan toch eerst maar gaan afvallen? Want dan kan ik misschien maar beter alvast beginnen.