hoi, welkom Zie indd meerdere met al een aantal rondes.. Hier ook zo helaas OP Valentijn zou extra leuk zijn
Pff hopelijk is het helemaal niet nodig en ben je heel snel zwanger! Ik duim voor je dat dit je ronde is! En maak je geen zorgen om mijn verhaal het is echt heel zeldzaam!
Wat een lief bericht dat doet me goed! Ik wens jou natuurlijk ook toe dat je snel blijvend zwanger mag zijn!
@xDanielle ik doe de acupunctuur inderdaad ook voor de vruchtbaarheid, maar ook voor mijn eigen mindset en een stukje ontspanning. Vind het heel prettig!
Hoe gaat het hier met iedereen? Hier iedere dag ineens weer bruinverlies. Hopelijk niet weer een bloeding op komst want die heb ik nu wel genoeg gehad. Dinsdag 6 weken na de miskraam bij 4+3 weken en nog test ik positief. Niet meer zoveel dat ovulatietesten positief zijn dus dat is een pluspunt. Maar va 7 tm 11 december bloedverlies, 17 tm 25 december bloedverlies en 6 tm 10 januari bloedverlies.. alle keren ook vrij hevig. En dan nu weer paar dagen spotting. Had nooit gedacht dat een miskraam op zo'n korte termijn zoveel impact kan hebben. Aanstaande woensdag wegens een bobbeltje in mijn binnenste schaamlip waar de huisarts niet gerust over was naar de gynaecoloog. Ik ga proberen om toch meteen even een check te vragen van bm en eitjes.
Hier gaat het goed het is weer wachten om te beginnen met ovulatietesten. Heb ze nu van easy@home besteld, weet niet of ze goed kunnen knallen we wachten maar weer af. Ooh wat vervelend dat je nog steeds af en toe bloed, hopen dat je nu je ei kunt vinden. Ooh hopen dat er niks geks uitkomt, ooh zouden ze dat zo direct kijken?? Hier zouden ze dat echt niet doen haha..
Jeetje dat duurt lang zeg! En zo kun je ook niet “verder”. Zou de hele situatie proberen te bespreken met de gynaecoloog. Sterkte in ieder geval! Veel succes! Ik mag al op het wachtbankje Ik had de dertiende een positieve ovulatietest (cyclusdag 11) en nu al drie dagen hogere temperatuur. Normaal altijd cyclusdag 16 ovulatie dus flink verschil. Waarschijnlijk dus ook vroeger dan 1 feb mijn NOD. Vorige maand had ik ook een cyclus van maar 25 dagen.
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 februari! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (3) ♡ Luitje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na niche-zwangerschap ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 6 na vmk) ♡ Vera91 - 30 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 7 2 februari (1) ♡ Holagente - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 3 februari (1) ♡ xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 17 4 februari (3) ♡ FirstTimer- 35 jaar - 2e kindje (1e samen) ronde 3 ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ Happymom5-36- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 5 februari (3) ♡ Elmi - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡ WinMom90 - 4e kindje - ronde 7 (1e na vmk) ♡ Yasminnetje - 32 jaar - 4e kindje- ronde 3 (1e samen) 6 februari (2) ♡ Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje- ronde 3 (1e na vmk) ♡ Redrose28 - 43 jaar - 8e kindje- ronde 10 ♡ wachtenduurtlang123- 25 jaar- ronde 6 (1e na mk) 7 februari (2) ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje- ronde 3 ♡ Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje -ronde 4 8 februari (2) ♡Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 ♡ Bambiniheart- 33 jaar- 1e kindje- ronde 12 9 februari (1) ♡ MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 10 (6e na vmk) 10 februari (0) 11 februari (1) ♡ Snoepje88 - 33 jaar - 1e kindje - ivf3 12 februari (0) 13 februari (0) ♡ MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje 24wkn) 14 februari (1) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 15 februari (0) Onbekend (1) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (23) Wachten op eisprong (22) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Jeetje het stopt maar niet bij jouw he Ik zou een onderzoek vragen.het lijkt dat er bij jou meer aan de hand is hoor .
@WinMom90 Shit seg, het stopt echt niet bij jou! Heel veel succes woensdag bij de gynaecoloog. Iemand al gehoord dat mensen die corona hebben toch zwanger zijn geworden? Mijn zoon had vorige week corona en mijn man heeft het nu ook. Ik voorlopig negatief. Volgend weekend is eisprong weekend maar het voelt nu al als een verloren ronde again...
Ik heb gister een zelftest gedaan en die was positief, kan pas vanavond terecht bij de GGD.. Had al een positieve ovulatie test.. hopen dat er toch iets gebeurd is.. Maar ben bang dat door het vele hoesten het toch niet lukt..
Finger crossed! Vervelend zeg dat bloedverlies de hele tijd. Ik zou het ook gewoon vragen je bent er toch. Kop op! Het is nog niet verloren. Zijn ze er heel erg ziek van? Mijn partner heeft het ook gehad met amper klachten. Hopelijk kunnen jullie volgende week alsnog lekker klussen. Na je eisprong voor je menstruatie. Van de 7 vruchtbare dagen was ik 4 niet thuis deze maand. Vandaag een positieve test en net maar snel toch even gesekst. Word druk de komende 3 dagen. Hopelijk deze maand wel op roze.
Dank je ! Ahh nee balen, hopelijk krijg jij het niet en gaat het toch goed komen. Hier ken ik helaas geen verhalen. Ahh nee beterschap! Hopelijk valt het mee en heeft het geen invloed! Na je eisprong, ik temperatuur ook dus weet na een paar dagen hogere temperatuur dat die zeker is geweest.