Maar zonder eisprong kun je ook geen menstruatie krijgen toch .of ben ik in de war . hier ben ik ook nog op zoek.
Oh echt maar menstruatie is toch een ei die niet bevrucht wordt .maar hoe weet je dan waarneer de nod is
Wat knap dat jullie zo lang kunnen wachten. Ik heb besloten om aanstaande vrijdag te testen, dan ben ik 10 dpo.
Gedver. Net gebeld dat we niet het huis gekregen hebben waar we op geboden hebben. We zaten al 41000 boven de vraagprijs en daar zijn mensen nog 15000 overheen gegaan. Het was ook echt wel een mooi huis op een fijne locatie. Baal als een stekker blegh. T schiet niet op allemaal, werk gedoe, huis niet, ei nog niet in zicht. Ik ben moe en gaar van al het gedoe momenteel
Nou je menstruatie is jouw baarmoeder slijmvlies wat los komt Ik weet dus nu ook niet wanneer ik ongesteld niet worden. Nod heb ik nu niet omdat ik geen ei heb gehad
na mijn Bbz is mijn cyclus ontregeld geweest. Ik kon toen mijn ovulatie niet vinden, maar werd uiteindelijk wel ongesteld. Ik herkend het hoor. Heel vervelend
Ik ben eind mei geopereerd en heb pas in december een normale cyclus gehad. Ik ben uiteindelijk ook doorverwezen naar de gynaecoloog. Het zou normaal sneller moeten herstellen.
Ohh vandaag was zo intens, ik ben totaal overprikkeld en moe en gaar en bleeegghhh. Ik ga heul vroeg naar bed zo haha. Blij dat we niet aan de klus 'moeten' vanavond 2 ingewikkelde, veel energie vragende afspraken op werk, makelaar zonder goed nieuws, einde van de dag nog even fysio er in gepropt, kdv blijft rest vd week dicht dus weer van alles moeten regelen, en voor de verandering weer eens overlast van de bovenburen in onze flat. Theetje drinken, warme douche en naar bed en dan morgen een betere dag
Het lijkt gelukkig nu op orde te zijn. Blik op de toekomst. Hopelijk gaat het snel. Ik vind het wel fijn dat alles onderzocht door de gynaecoloog. De ovulatietest zag er goed uit! Hopelijk kunnen er meer meiden de NOD bepalen.