Ik denk dat ik gewoon het gesprek inga en mocht ik wel zwanger zijn dan ga ik eerlijk de vraag bij hun neerleggen. Mocht het zo zijn dat ze me er inderdaad uitknikkeren dan zit ik liever mijn tijd als gastouder nog ff uit. En dan ga ik wel na mijn bevallingsverlof daar werken.
Een innesteling kan heftig zijn en dan minder. Duurt ook niet lang .ik ga duimen voor je dat het dat is . Waarneer ga je testen .
Ik voel.je onwijs . Ben je het altijd regelmatig . He bah heb je foto's van je testen . Ik zou even doortesten denk. Ik ga duimen dat je hem snel vind
Ze bleven afgelopen maanden spierwit en was niet zwanger. Ook geen schaduwstreepje. Vorige maand had ik wel 2 lichte streepjes maar liepen niet op. Ik vermoed dat er wel iets gezeten heeft toen, omdat ze de maanden daarvoor echt wit bleven. Dus ik vind ze wel betrouwbaar. Toen ik zwanger was, liepen ze ook mooi op.
ahh dankjewel! ik weet het nog niet.. wil eerst ff aankijken hoelang ik blijf bloeden.. vind het nu wel echt een erge bloeding worden en ben ergens bang dat het foute boel is maar stel dat het bloeden geheel weg is morgen dan wil ik van het weekend misschien toch een testje doen
ik heb af en toe t gevoel dat ik het voel lopen ? om het zo maar ff te benoemen.. daarstraks had ik een druppeltje in mn ondergoed en het was niet veel, maar als ik dan moet plassen en veeg af dan heb ik toch echt elke keer wel 4 volle vellen vol helder rood bloed.
Het verschilt steeds heel erg of ik regelmatig ben of niet.. heb perioden gehad dat ik cyclussen van 50+ of 35+ dagen had, maar ook wel een tijd gehad dat t bijna altijd precies 29 dagen was. De laatste paar cyclussen lijkt het allemaal weer onregelmatiger te worden, vorige maand maar 24 dagen en die keer daarvoor 33 dagen. Dit zijn nu mijn ovulatietesten, waarvan ik sinds dag 10 op de clear blue dus een knipperende smiley heb (vandaag 4e dag dus). Hopelijk loopt de streep snel toch nog op! Ben deze week jarig, zou een mooi cadeautje zijn dacht ik zo!
Kan je maandag laten weten wat ik gevoeld heb. Maar denk eerlijk niet dat een acupuncturist inderdaad meteen zegt dat je te oud bent. Hooguit dat als na een traject er niks op gang komt dat het topic misschien aangehaald wordt.
Ja graag! Ben benieuwd naar ervaringen met acupunctuur, nog nooit geprobeerd Nou ja, er zijn er wel wat direct zeggen ivm leeftijd
Ik denk dat ze meer kijken wat ze voor je hierin kunnen betekenen dan dat ze over je Leeftijd beginnen hoor ❤heb zelf ook accupunctuur gehad.maar wel voor wat anders Bij mij was het erg gevoelig maar had daarvoor een snicker gegeten dus suiker. Dat kan ik je niet aanraden
Dit doet me echt denken aan mijn testen kijk Het lijkt precies op die van mij kijk .bij dag 26 eindelijk mijn piek gevonden Het zou zeker een leuk cadeau zijn voor jouw en daarna dan ook een positieve zwangerschapstest❤ mijn cyclus is ook onregelmatig voor de mk 36 tot 40 dagen .
Wauw dat is inderdaad een knallende test zeg op dag 26! De afgelopen maanden ben ik steeds bij dag 18/19 gestopt met testen, maar ik ga deze maand gewoon lekker door blijven testen en wieweet! En ik ga voor jou duimen de komende 2 weken voor een knallende zwangerschapstest straks!
Ik ben vanmiddag weer geweest ik vind het echt heerlijk. Lekker ontspannen gelegen met naaldjes in me buik hand voet en buik
Trots op jou!! Geheel pijnloos nee.. Maar bloedprikken of vaccins zijn echt 10x pijnlijker.. Ik denk als je een ervaren acupuncturist hebt dat die precies weten wat ze doen en je daarom de pijn echt niet voelt. Je voelt dat ze wat in je prikken logisch.. Maar je nagels zijn pijnlijker IGuess..
Knap gedaan ondanks dat je het zo spannend vond ❤❤ Welke dagen van je cyclus test je? En hoe vaak? Mijn piek is heel kort, en normaal pas rond dag 16-17, en vorige cyclus pas 25, dus als ik niet 2x per dag test en te vroeg stop met testen mis ik hem zegmaar