Ja ik wist het niet zeker meer. Ik heb dat eerder wel vaak voorbij zien komen. Ik weet alleen niet wanneer mijn eisprong was
Ik voeg mezelf nog niet toe.. Maar het lijkt erop dat ik al 4 dpo ben, te laat begonnen met ovulatie testen.. Maar mijn temperatuur is al wel 4 dagen hoog, ik wacht nog 1 temp af morgenochtend. Ik snap er niks van, maar na 18 maanden heb ik wel is een korte cyclus verdiend, haha.
nee heb ik niet gebruikt Ik was een tijd terug aan de prikpil maar bleef bloeden, dus mee gestopt. Bloeden bleef nog lange tijd doorgaan. Toen werd ik om de 2 weken ongesteld of in ieder geval bloeding. Mijn cyclus is nu bijna weer terug zoals hij was 28 dagen. Maar ik denk nu 26 dagen. Ik heb genoteerd 8 december begint menstruatie, en 5 januari heb ik genoteerd begint menstruatie maar volgens mij begon die iets eerder. Ik heb op 2 januari al bloed gehad bij het afvegen na het plassen. Dus ik weet het eigenlijk gewoon niet.......................... Ik heb nu dus 2 februari genoteerd dat mijn menstruatie weer begint. Ik voel me al meer dan een week misselijk, weeig in mijn maag. Dit herken ik wel van eerdere zwangerschappen. Wel in vlagen en ligt eraan wat ik eet. Ik had ook een paar dagen buikkrampen dus ik dacht ik word ongesteld. Dus ik wacht nu tot woensdag......
op de tweede en derde foto denk ik wel iets te zien . Maar 8 dpo lijkt me nog vroeg of niet?? Ik wachtte altijd tot ik een week over tijd was
Oké ik zie het echt niet .maar ik weet wel als ik een test doe en ik zie niks dan ga ik jouw vragen haha
Hihi heel erg fijn dat ik niet de enige ben die het ziet dan, ik twijfelde maar stond er binnen 2 minuten
Hihi, jaaa dat kan van Ali heb ik nooit gehad. Maar hoop in elk geval dat ie gaat oplopen dan...miss vanavond nog maar een keer een testje wagen pff vind het heel spannend
1 dag in de week is echt niet veel, ik zou dat gewoon weinig noemen. Je bent echt niet onredelijk. Hij kan van 11 tot 16 toch ook vissen? Dan heeft hij nog 5 uur lang de tijd gehad, wat levert dat ene uurtje extra nou op. En als hij vindt dat je hem claimed zou je voor de grap eens afgelopen 3 weken moeten uitschrijven hoeveel uur jullie samen wat gedaan hebben en hoeveel uur hij iets anders/iets voor zichzelf heeft gedaan. Dat heb ik ook gedaan toen mijn man beweerde net zo veel te doen in het huishouden, elk klusje wat we deden opgeschreven (zonder dat hij het wist haha) en na 2 weken die lijst voor zn neus gelegd, pas toen zag hij dat het echt wel krom was. Dikke knuffel, het lijkt me mega frustrerend zo aan je vent te moeten trekken om tijd samen door te brengen ❤❤