Ik zou morgen testen of overmorgen hcg bouwt zich dan op .ik zou ook vooral in het begin met je ochtend urine testen .die is het meest geconcentreerd. Ik ga duimen voor een mooie oploop ❤
Jaaaa ik denk morgenochtend nog even testen...ik vind het nu echt veel te spannend allemaal om te wachten . Dankjewel❤
ik zie het ook! Wel heel licht. Spannend! Hoop het voor je!!! Andere vraag…ik ben nu 6dpo en al 2 dagen echt misselijk, zo’n weeïg gevoel. Dat gevoel als je te lang in de auto heb zitten lezen. Lichte krampjes. Zou dit van een innesteling kunnen zijn? Herkent iemand dit toevallig?
ik vind je zeker niet onredelijk. Pfff die mannen af en toe hè! Hier wel herkenbaar met gamen enz. En zeker op zo een dag als je iets speciaals wilt vieren samen lijkt me die opmerking echt not done.
hahahah hier word er ook standaard genegeerd tot meneer met hangende pootjes terug komt. In het verleden wel eens 5 dagen tegenwoordig vaak nog maar een uurtje.
Dit heb ik dus ook en ik ben dpo2 volgens mij. Vind het wel apart .bij mij kan het geen innesteling zijn volgens mij .
Heb toch nog even een ovu gewaagd, ik denk toch wel dat mijn piek nu geweest is Op de foto met het rijtje zijn de bovenste (linker) van gister, de rest van vandaag
Ja hé ik dus ook. Ik heb niet iets raars gegeten ofzo. Vanochtend zag ik ook ineens sterretjes. En ik heb altijd dat het in mijn bovenbenen gaat trekken als ik ongesteld ben (had ook beenweeën met de miskraam en de bevalling) en dat heb ik nu ook al 2 dagen, best aanwezig. Misschien let ik er wel teveel op. Hoeveel dpo kan je eigenlijk gaan testen. Vorige zwangerschappen kwam ik er met 10 weken en 5 weken achter dat ik zwanger was (de eerste door de pil heen) en ben met de 2e ook niet in de weer geweest met cyclus of eisprong in de gaten te houden. En welke test kan je dan het beste gebruiken?