Ja ik had ovulatietesten gebruikt, dus ik ben vrij zeker van wanneer mijn eisprong ongeveer was! Daarom schrok ik er van, dat het zo vroeg toch al zichtbaar is. Ik heb vanmorgen nog zo’n digital met week indicator gedaan en wederom positief dus ik zal het langzaam aan maar eens gaan geloven…
Aah kan zo ineens knallen had ik bij me 1ste dochter ook! Ik wacht nog even af wat temp doet haha snap er nog niet zoveel van, denk dat die wel gesprongen is. Zit nu cd 20.
Jaaa zwanger ben je zeker!! Ovulatietesten reageren trouwens ook op hcg dus het kan zomaar toch een eerdere ovulatie zijn.
Aah leuk we lopen gelijk! Ja gezwollen borsten heb ik normaal ook zelfs dat niet hahah. Ik wil eigenlijk pas vrijdag testen dan ben ik 11dpo… Maar ik ken mezelf
Pff weer getest, 10/11 Dpo vandaag. Hoop dat ik 10dpo ben, heb heel erg een menstruatie gevoel. Alsof ik het elk moment ga worden, misselijk lage rugpijn en down gevoel. Hoop op en innesteling maar het word steeds meer het gevoel dat ik doorga naar de volgende ronde
Ben sowieso nooit voor m’n nod ongesteld geworden.. Maarja alles kan weer anders zijn sinds de bbz. Hoop echt dat het iets goeds betekend.
ja alleen als het hormonen zijn zou je denken dat er al hcg in je lichaam zit toch? Ik weet het niet.. maakt me nu wel onzeker terwijl ik dat tot gister niet was haha.
Klopt! Alleen voordat een zwangerschapstest dat laat zien duurt ook ff. In het bloed is het eerder aantoonbaar
Dit geeft wel een goed gevoel. Met mijn bbz had ik ook negatieve testen tot op mijn nod , dus ergens de hoop dat ik gewoon sloom hcg aanmaak. Maarja die zwangerschap zat natuurlijk ook niet goed.