NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2022

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luitje, 3 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Ff in een notendop; 10 jan mk (zwangerschap door de pil heen), 15 jan waren de zwangerschapstesten negatief, 19 jan begonnen met ovu testen, liepen mooi op, 23e met CB een smiley, 23e in de avond eisprong gevoeld (denk ik dan), vanaf vorige week donderdag al beetje vage klachten, maar ja kan je je ook inbeelden ofcourse. Paar dagen al beetje rommelen en drukkend gevoel. Sinds deze ochtend gewoon echt ongi krampen en best wel pittiger dan normaal. Normaal gesproken zet het bij mij onwijs snel door, nu dus niet. Dus dan vraag ik me ook af, komt het door de mk, komt het omdat ik alweer 3 jaar aan de pil was, komt dat mijn cyclus in de war is, of komt het (en deze hoop ik natuurlijk!!!!) het is een innesteling. Volgens mij is mijn NOD pas 7 febr. Gisteren negatieve test, vandaag heb ik er geen gedaan.

2. Yasminnetje

Yasminnetje Bekend lid

30 nov 2021
    779
    665
    93
    Vrouw
    Hahahahaha kwam je spieken?!! Wat leuk!! Jaa laat ze nu inderdaad maar oplopen wat een gedonder de vorige ronde

3. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ja ik hoop t echt voor je!! Ik kwam idd even spieken ja. Duim voor je mee!!

Yasminnetje vindt dit leuk.
  4. Nikki25

Nikki25 Actief lid

12 aug 2021
    272
    228
    43
    Vrouw
    Oh spannend zeg. Ik heb ook wel een rommelend gevoel, maar dat heb ik elke ronde. Ik zou 7 feb uitgerekend zijn. Nu mijn NOD. Zou veel te mooi om waar te zijn zijn. Mijn glas zit redelijk vaak half vol, maar ik verwacht weinig van deze ronde.
    Wanneer ga je testen?

5. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    En dan kan het toch zomaar ineens raak zijn :). Je weet het helaas nooit. Bij de eerste door de pil heen zwanger geworden, met de tweede redelijk lang bezig geweest en dan vervolgens geen kinderwens meer hebben en toch door de pil heen weer zwanger worden. Nu hebben we juist door de miskraam wel weer een kinderwens. Ik ga proberen niet teveel te testen komende dagen. Als ik echt ongesteld ga worden, dan zal het mij kennende wel vandaag of morgen gaan gebeuren. Zo niet, dan ga ik as weekend testen.

6. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ben je iemand een verklaring schuldig dan??

Mammavan1 vindt dit leuk.
  7. Main2

Main2 Bekend lid

15 jan 2022
    599
    551
    93
    Vrouw
    Oh spannend dames. Maar wat doen jullie jezelf aan met zo vroeg testen! Vind 10 dpo echt al vroeg lol.

Hopelijk morgen duidelijke strepen!

8. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    He gatsie maar kan het niet van innesteling zijn

9. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    haha nee dat hopelijk niet :roflmao:

Maar wel fijn als mensen het idd anders herkennen ik heb het namelijk echt nog ‘nooit’ gehad alleen bij innesteling van mijn dochtertje.

Maar ik ben pas 4-5 dpo dus dat zou volgens mij te vroeg zijn :roflmao:

vond het overigens wel grappig zij tegen mijn man ook blijven het netjes met condoom doen maar je weet straks nooit :oops:

xDanielle vindt dit leuk.
  10. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Technisch gezien zou het wel kunnen toch? 23 jan een positieve ovu test, 24e of 25e eisprong? nu dan 8/9 dagen later innesteling? Betrap me er ook op dat ik er veels te veel mee bezig ben. Zeg elke keer niet doen, maar toch. Maar dat is denk voor velen herkenbaar :confused:

11. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw

Aahhh spannend dan komende dagen :)

missmoobs vindt dit leuk.
  12. faith81

faith81 Actief lid

29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    Goedemiddag.

Voor de zwangeren gefeliciteerd.
    Ik wil zelf op mijn NOD vrijdag gaan testen. Volgens ziekenhuis zouden we maandag mogen testen 14 dagen na terugplaatsing en dat wou mijn man eerst, maar heb hem kunnen overtuigen dat vrijdag prima kan.
    Want als deze poging niet lukt dan moet ik voor een maand meteen aan aan de pil, ivm timing voor volgende IVF poging. En wil niet aan de pil als ik niet heel zeker ben dat ik niet zwanger ben, dus dat was mijn overtuigpunt om vrijdag te testen.
    Maar ik hoop natuurlijk dat het deze ronde raak is en ik niet opnieuw aan de hormonen hoef en een punctie.

Na maandag geen/weinig last meer van duizeligheid gehad. Verder geen kwaaltjes, maar ja had bij mijn zoontje ook geen kwaaltjes tot dag voor de test ik ineens over mijn nek ging van de geur van koffie.

missmoobs en Mammavan1 vinden dit leuk.
  13. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw

Jazeker innesteling kan wel met 8/9 ik heb altijd een korte lf gehad 10 dagen dus ook altijd voor die tijd gehad.

14. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    ahhh spannend nog 2 daagjes :D

faith81 vindt dit leuk.
  15. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Iemand ervaring met zwanger worden na corona?
    Mijn man heeft slecht zaad en lees net dat na corona het nog slechter zou zijn :$

16. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Ja precies ik zou toch echt een ander testje pakken dan de kv 2x5, zo'n irritante test tegenwoordig.

Ik zie dat je al de predictor gedaan hebt maar ik vrees echt dat het helaas nog niet was op je kv testen.. Ik heb deze streepjes ook zo vaak gehad terwijl ik niet zwanger was. De predictor is wel betrouwbaar. Hopelijk komt er later nog wat maar echt mijn tip laat je niet gek maken door die kv testen. Ik heb ze deze ronde niet meer gedaan maar gebruik gemaakt van de etos early en van de action (gewone) testen. Die lieten beide 8/9 dpo wat zien.

17. Nikki25

Nikki25 Actief lid

12 aug 2021
    272
    228
    43
    Vrouw
    Volgensmij heeft dit het ergste effect na 90 dagen. Want het zijn voornamelijk de Eerste stadia van het zaad geloof ik. Dus ik zou je nu niet zo heel veel zorgen maken denk ik..

18. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    25 pas

19. Yasminnetje

Yasminnetje Bekend lid

30 nov 2021
    779
    665
    93
    Vrouw
    Ja apart he. Alleen heb ik juist slechte ervaring met de etos early, sensitest en predictor early allemaal een valse streep gehad op die testen. Bloeduitslag was negatief toen. Enige waar ik geen valse streep op heb gehad is toch echt de kruidvat. Ik wacht nu 2 dagen met testen dan moet het opgelopen zijn als dit geen valse streep was.

Even over jou 8dpo ben je zeker van je ei? Ik vind jou testen namelijk te duidelijk voor 8dpo hihi

20. Yasminnetje

Yasminnetje Bekend lid

30 nov 2021
    779
    665
    93
    Vrouw
    Dit was de valse predictor

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina