Whoohooo daar is de eerste positieve ovutest! Mn urine van vnochtend was redelijk licht, ik heb gister avond erg veel gedronken ivm een geirriteerde blaas, misschien heeft dat mee gespeeld. Vanavond nog eentje doen, kijken wanneer hij echt gaat knallen en wanneer de digitale positief gaan uitslaan
Oh noooooo Meiden, sinds vorige week test ik positief (Corona) ook echt precies toen ik mijn eisprong had. Dus hebben we beide doodziek de kans alsnog benut maar vraag me af of dit eigenlijk van invloed kan zijn op het vruchtje? Anyway sinds gisteren is mn smaak en geur HELEMAAL weg. Daar kun je je echt niets bij voorstellen maar ik ruik en proef echt helemaal niks! Ik heb net wasabi op mn tong gedaan en dat was wel heet haha maar ik proefde niks, word er nu al gek van haha
Ik heb mijn ei afgelopen maandag gehad. Voelde hem echt duidelijk, stekende buikpijn en heel erg opgeblazen gevoel voor ongeveer een halve dag. Herkennen jullie dit? Ik had bedacht om op DPO 9 ongeveer een eerste early test te gaan doen. Dus dat zou dan volgende week woensdag zijn 9 februari Ga jij wachten tot je je NOD hebt dus? Wanneer had jij je ei?
Ah wat naar zeg! Wel knap dat je ondanks het ziek zijn toch de kans hebt benut haha! Lijkt me dat een eitje desondanks best veilig zit in de baarmoeder. Maar ligt eraan denk ik hoe heftig je Coronaklachten zijn. Super irritant die geur- en smaakverlies zeg... kan me er inderdaad geen voorstelling van maken!
Ik ben maandag positief getest op corona. Het voelt echt weer als een gemist kans. Vandaag 8dpo maar test is omowit. Ik denk dat het er wel mee te maken heeft.
Ik heb een baarmoederfoto gehad en moeten nog 5 maanden zelf proberen voor we een behandelplan krijgen vandaar.. Zijn die maanden dan allemaal voor niets straks?
Jaaa daar komt hij ik vind deze al aardig donker hoor dus misschien vanavond al . @Asil wat Fijn dat poging 5 is goedgekeurd ik ga duimen dat deze kans slaagt ❤ @xDanielle waarom moet je 5 maanden zelf proberen is niet niks .zagen ze wel wat op de foto @xxKimm dank je wel ❤
Na hsg ben je 6 maand extra vruchtbaar zeggen ze en aangezien bij ons geen duidelijke reden is moeten we eerst 2 jaar zelf geprobeerd hebbben.. Heb vrijdag pas de bespreking van de foto. Ze liepen goed door de een beter dan de ander dus wat dat betekend heb geen idee
Na een HSG waar XDanielle naar refereert moet je altijd 6 maanden proberen, ze zeggen dat het je vruchtbaarheid verhoogd als je eileiders doorgankelijk zijn.
Nee die is nu overbodig. Ik zou aankomende cyclus voor terugplaatsing kunnen gaan voor onze laatste cryo. Als die niet succesvol is dan poging 5 starten. IVF gaat buiten de eilieders om, je eicellen worden dan weg gehaald op je eierstokken.