28 januari 1 dpo misselijk boeren pijnlijke borsten .steekjes zijkant lies 29 januari 2 dpo misselijk pijnlijke borsten Steekjes zijkant lies 30 januari 3 dpo misselijk pijnlijke borsten 31 januari 4 dpo misselijk pijnlijke borsten.. stemmingswisselingen 1 februari 5 dpo misselijk pijnlijke borsten veel plassen pijn onder rug .stemmingswisselingen 2 februari 6 dpo misselijk pijnlijke borsten Steken onderrug stemmingswisselingen 3 februari 7 dpo misselijk.pijnlijke borsten steken onderbuik en in mijn lies zeg maar Stemmingswisselingen
Is er ook ... maakt me alleen zo onzeker dat die tweede test niets heeft opgepikt Ik was zoooo happy met het mega lichte lijntje en toen ineens niet meer blijf
Kan het zijn dat je nu misschien meer gedronken hebt .vooral met eerder testen reageert een test daar op .dus is je plas licht dan kan het zomaar een minder streepje geven
Ineens veel pijn, ooh dit moet echt een super ei zijn! Au au au.... ademen is zelfs pijnlijk.. Net weer getest!! Gisteravond onderste 23.30 uur die donkerder toch??
Dan zou ik niet dippen, dan kies ik voor een middag test waarbij ik controle heb over hoeveel ik drink en hoe geconcentreerd mijn urine is. Dus niet drinken maar wel blijven plassen tot je hem geconcentreerd genoeg vind.
Mijn plas is overigens s'morgens altijd licht omdat ik s'nachts tussen de 2-4x moet plassen. Daarom test ik liever na het werk.
Kan dan alleen op vrije dagen als mijn partner thuis is, uitdagend om dan een moment te vinden In ieder geval bedankt voor het antwoord! Ga er eens even op broeden hoe ik de volgende test wil gaan doen..
10 DPO vandaag... Ik ga het proberen wat los te laten en vertrouwen te hebben. Dank je wel voor alle felicitaties!