Ik kon me niet meer beheersen dus heb een test gedaan.. ik zie niet iets, maar wie weet de supertuurders wel.. kun je ook een foto uploaden van je telefoon of moet het met computer?
Dat kan met je telefoon ook .een foto maken .en dan naar upload bestand gaan wat je ziet als je een tekst plaatst .Ben benieuwd
Welkom hier ook nu dpo 8 en vind het ook lastig . We hebben ook dezelfde nod datum .dus ik denk dat ik jouw ga volgen ik heb ze niet in huis .maar denk wel zou ik gaan nee ja nee ja
7 dpo en natuurlijk al even een testje gewaagd met eerste urine. Deze easy@home had ik nog liggen, de laatste Wat er eventueel misschien maybeeeee te zien is, valt hier vast weg
Heb je onderschrift gelezen, wat rot dat je partner nog niet aan vervolgstappen toe is. Wat zijn zijn bezwaren?
Hierbij mijn test, ik zie echt niks. Maar dat zie ik bij die andere foto’s waarvan anderen mensen wel iets zien ook niet.. dus ben benieuwd naar jullie kijk Hihi
dank je!! Ik had boven aan het menu geklikt op de afbeelding en dan moet je een url invoeren maar dat kan natuurlijk niet.. maar toen zag ik dat onder plaats een reactie ook een mogelijkheid stond!
@Kvinne en @Maudje123 bij jullie allebei zie ik niks. Maar het is al gebleken dat ik geen betrouwbare ogen heb als het aankomt op turen, dus voel je vrij om dit bericht lekker naast je neer te leggen
@Maudje123 ik zie helaas nog niets, maar je bent gewoon nog te vroeg @Kvinne helaas niets te zien. Hopelijk nog te vroeg voor jou!
Hier vandaag 6dpo en meer testdrang dan vorige ronde ben benieuwd of ik deze ronde wel eerder ga zwichten
Steeds meer testers hier, ik tuur ook mee! @Yasminnetje Hier zie ik een duidelijke streep hoor. Voorzichtig gefeliciteerd! Ik ben vandaag 7DPO en zeker van mijn eisprong(de lijst klopt niet helemaal). Vanmorgen heel erge buikkrampen gehad. Lijkt wel wat op menstruatiekrampen, kwam later ook nog licht terug. Herkent iemand dit? Ik moet in ieder geval nog lang niet ongesteld worden