Dames kan iemand mij iets uitleggen . Heb ovulatietesten van easy@home . Nu heb ik hem geuplode en snap het niet meer . heb hem gedaan met de premom app en de easy@home app .
Zou het hier dan eindelijk de goede kant op gaan? Zojuist 2 verschillende ovulatietesten gedaan. Die van easy@home waren de controlestreepjes eerst nog duidelijker dan de teststreep. De zwangerschapstest zou een 10 miu zijn maar was tov kruidvat sowieso al veel lichter dus met die testen kan ik niet vergelijken, maar die waren eerst wel heel wat donkerder en nu met 2e urine tuurtuurtuur. Ik slik nu ook netjes 2 maal daags de monnikspeper (las dat het ook goed was na herhaalde miskramen, goed voor cyclus en PMS klachten). Dus op naar hopelijk een eitje
Hallo, ik mag mij hier ook aan sluiten, gisteren iets bloedverlies op 10 dpo ging het toch doorzetten gisteravond. Nooit eerder gehad zo vroeg, ben benieuwd hoe het deze ronde gaat brengen. Nooit van me leven een cyclus van 28 dagen gehad hahaha..
Probeer het kort te houden, maar geen vaste relatie kunnen vast houden. Dus mannen uitzoeken via tinder, sex rond eisprong en zorgen dat ze zwanger wordt. Op de manier heeft ze nu al één kindje. 3 weken voor mijn positieve test kregen we bericht dat ze wéér zwanger was van een tinder date. En nee ze date ze niet vaker, sommige wel eens 2 of 3 keer maar de meeste gewoon one night stand. Nu ze de aankondiging had gedaan kwam dus een kennis naar ons dat ze het rond die periode ook bij hem had geprobeerd. Ze raakt dus in één klap zwanger zonder toestemming van de man (en ja die zijn ook niet handig bezig om zonder condoom sex te hebben) en komt later het geld wel opeisen bij de mannen en bij de eerste heeft zij zelf vrouw én zijn kinderen ingelicht. Ben er ook aardig pissig over, en vind het echt ziek. Helemaal dat ze dus ook nog een hele goede kennis heeft proberen te gebruiken. Waarschijnlijk vanwege zijn geld, gezien zij van bijstand leeft en hij wel heel wat cijfertjes op zijn rekening heeft staan.. Het is ook wel een knappe vent, maar zij wil zoveel mogelijk centjes van de vaders binnen vegen. Voor haar huidige kindje ben ik overigens wel blij dat er een broertje of zusje komt.. Maar verder..
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 februari! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (2) ♡ Luitje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na niche-zwangerschap ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 6 na vmk) 2 februari (1) ♡ Holagente - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 3 februari (1) ♡ xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 17 4 februari (2) ♡ FirstTimer- 35 jaar - 2e kindje (1e samen) ronde 3 ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 5 februari (2) ♡Elmi - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡ WinMom90 - 4e kindje - ronde 7 (1e na vmk) ♡ Yas-minnetje - 32 jaar - 4e kindje- ronde 3 (1e samen) 6 februari (1) ♡ Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje- ronde 3 (1e na vmk) 7 februari (1) ♡Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje- ronde 3 Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje -ronde 4 8 februari (0) ♡Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 9 februari (0) 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (0) 13 februari (0) 14 februari (0) 15 februari (0) Onbekend (1) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (13) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Ik heb het ook met mijn app van femometer. Als ik bijvoorbeeld dezelfde test 2 keer upload wil hij soms een heel ander beeld geven.
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 februari! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (2) ♡ Luitje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na niche-zwangerschap ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 6 na vmk) 2 februari (1) ♡ Holagente - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 3 februari (1) ♡ xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 17 4 februari (2) ♡ FirstTimer- 35 jaar - 2e kindje (1e samen) ronde 3 ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 5 februari (3) ♡ Elmi - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡ WinMom90 - 4e kindje - ronde 7 (1e na vmk) ♡ Yasminnetje - 32 jaar - 4e kindje- ronde 3 (1e samen) 6 februari (2) ♡ Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje- ronde 3 (1e na vmk) ♡ Redrose28 - 43 jaar - 8e kindje- ronde 10 7 februari (2) ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje- ronde 3 ♡ Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje -ronde 4 8 februari (1) ♡Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 9 februari (0) 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (0) 13 februari (0) 14 februari (0) 15 februari (0) Onbekend (1) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (15) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Omg mijn mond valt open .dat iemand zo kan zijn die mankeerd sorry dat ik het zeg wat aan haar bovenkamer