Ladies, Vanmorgen weer getest met ali test en action normaal. De action staat niks op, maar de ali test heb ik hieronder de foto's bijgevoegd
Ik ben geen goede tuurder, maar ik zie echt duidelijk een streep op de tweede foto!! Leuk joh! Gefeliciteerd! Hoeveel DPO ben je?
wauw dat is een mooie test dan zeg! Ik zie nu trouwens dat je een banner hebt die dat ook aangeeft sorry
Ik zie ze ook hoor! Ik had rond 8dpo ook zo een streepje...en ben toch echt zwanger. Gaf afgelopen donderdag 2-3 aan op de clearbleu.
Ik durf nog niet met zo'n dure test te testen, zo bang dat daar niks op komt te staan Met hoeveel dpo heb jij de digitale gedaan? Maar stomme is dat op een action normaal niks staat
Ook met 8dpo in de avond, omdat ik baalde van de vage streepjes. Ja maar action schijnt niet meer zo goed te zijn toch, vaak valse streepjes?
Wat leuk om jullie testjes te zien, sluit helemaal achteraan in de rij! Zit nu op cd27 maar wel op het wachtbankje! Gisteren temp van 36.9 en vanmorgen 37.3
Dan lopen wij precies gelijk, Ik ben nu ook 6dpo en heb mezelf ook beloofd niet eerder dan 10dpo te testen haha. Wordt voor ons beide een spannende donderdag dus als we het inderdaad zo lang gaan volhouden.