Ik had het via lilypie. Als ik uit ga van laatste menstruatie dan is het 3 weken! Als ik uitga van 10 december laatste menstruatie, 36 dagen cyclus en LF is 14 dagen, dan kom ik uit op 4 weken en 2 dagen. Maar goed, dat laatste weet ik dus niet, geen idee hoe lang mijn cyclus zou zijn en hoe lang mijn LF is!
Ik weet ook niet hoelang mijn LF is. Maar wat ik niet snap, en jij wellicht wel/niet? Jou streepje is immers zo licht omdat je nog maar paar dpo hebt. Dan ben je toch nog maar heel kort zwanger? Kan toch niet dan al 3 of 4 week zijn? En hetzelfde geld voor mij. Ik wil wel hoor, vind prima, maar dat kan toch gewoon niet?
Rose en Ing, wauw gefeliciteerd!!!!!!!!!! Echt super!!! Kleineroe, balen meis.... Maar geef de moed nog niet op! Je kan ook een langere cyclus hebben he!
Dat is inderdaad wel vreemd! Weet ook niet hoe het zit. Kijk net naar test en is nu echt donker, maar zag hem ook al binnen de 5 minuten hoor Maar dan zouden we wellicht ook zelfde uitgerekende datum hebben, of niet? Op 24 september?
Moet nu even door het huis, even was opvouwen enzo, is gisteren niks van gekomen! En eten, want heb honger... en moet nu goed eten natuurlijk Fijne dag meiden!
FF zegt bij mij 15 sept. En andere sites rond de 18 sept (maar is een schatting natuurlijk). Nergens kan ik mn ei invullen. En t blijft een schatting van mn cyclus. Was leuk geweest samen Maar als jij de 24ste.. dan is het nu al 3 week oud?
Ik heb geen flauw idee, calculator zegt het, maar ik hou het eerst wel gewoon aan. Als het allemaal goed gaat en heb straks echo dan weten we vast meer
Zo ist, ik vraag ha anders nog wel even tussentijds (echo duurt nog lang haha). Nou geniet ervan he!!!! xx
Dankje wel, jij uiteraard ook! En toch blijft het nog een beetje onwerkelijk! Meiden met een witte test of ongesteldheid: geef de moed niet op! Ik denk aan jullie, hele dikke knuffel!
Hè bah, komt m'n moeder onverwacht langst... "Goh kind, wat zie je wit" (ja gek hè, na een omo test...) maar gezegd dat ik me niet lekker voel... Ze weet nl nog niet dat we al gestopt zijn met de pil... Ga het haar wel snel vertellen hoor... Niet van de test, maar van de pil. Wat een rot dag! Kan wel janken! Hopelijk heb ik idd te vroeg getest... Als ik niet ongi word, zaterdag met m'n man testen... Tot die tijd ben ik ff weg... Als ik dat vol hou...
ING! GEFELICITEERD! Je hebt niet zitten janken vanwege mijn verhaal en vanwege het gedicht, maar waarschijnlijk vanwege het HCG hormoon Mijn eerste test was hetzelfde (of zelfs nog iets minder) zie waar het bij mij begon en zie mijn test van gister! Hopen dat ze bij jou net zo oplopen! Dat dit maar een lichtpuntje voor je mag zijn in deze verdrietige periode. Nogmaals gefeliciteerd!!
Dankje wel En waarschijnlijk heb je gelijk Snap alleen niks van de banners. Bij de ene berekening ben ik 4 weken en 2 dagen en bij de andere 3 weken...
dat is inderdaad gek. Ik heb nu maar due date 15 sept ingevoerd. Dan ben iik 4 weken. Als jij 24 sept hebt, dan zal je wel ergens in de 3 week zitten vermoed ik. Maar toch vreemd. Geen banner beteR? haha, maar tis zo leuk he.
Hai meiden, Gefeliciteerd voor de roze dames! Balen voor de andere.....:x Meiden, jullie zijn zwanger vanaf dag 1 van de laatste menstruatie, Die eerste 2 weken dat je niet zwanger bent (voor je ei) krijg je cadeau dat kan evt. Op de echo een paar dagen afwijken, maar inprincipe werkt het zo! Ik voel niets... Geen pijnlijke tepels, geen roze afveeg gehad,..( wat ik de vorige x wel had...) Denk dus niet dat ik zwanger ben Maar dan denk ik, de ene zwangerschap is de andere niet... Misschien krijg ik nu wel geen zere tepels en heb ik m'n roze afveeg niet gezien, of krijg ik die nu niet.... Zucht wat is dat getwijfeld irritant.......
Er wordt gerekend vanaf je laatste menstruatie, dus eigenlijk krijg je 2 weken cadeau. 40 weken zwangerschap is eigenlijk 38 dat je daadwerkelijk zwanger bent.