Hoi, ik ga nu maar uit van 15 sept. Jij dus ook? Dan zijn we tegelijk Idd wanneer de eisprong was is niet geheel duidelijk. Zal mn due date tussen 13 en 17 sept liggen wellicht. 15 aanhouden dus. Wel prettig dat jij ook nog geen klachten hebt.. Ik voel me vandaag wel wat duizelig.. en gister en vandaag op den duur (na concentratie) heel moe en minder goed uit mn woorden kunnen komen/vergeten. Zou t erbij horen? Zet m op he. We keep in touch!
Ik dacht dat mijn NOD donderdag zou zijn ma volgens FF is dat zaterdag ma heb geen hoop meer hoor temp was ook gedaald vandaag
Hallo allemaal, zou iemand mijn NOD kunnen verplaatsen van de 15de naar onbekend. Weet namelijk niet precies wanneer die is en denk dat dat het beste is.
Ow meiden, de klachten beginnen nu volgens mij echt. Kan toeval zijn hoor, maar ben een partij beroerd en tegen overgeven aan Heb net het blad Zwanger gekocht, lekker lezen straks dus
Dag meiden! Ook hier een bewijs dat een negatieve ovulatietest niks zegt: ik heb gisteren getest en twee streepjes! Ik ben aan de ene kant natuurlijk superblij, maar aan de andere kant nog wat behoudend... Ik heb al twee miskramen gehad, dus voor mij is alleen stap 1 gezet, maar op naar de volgende stap! En aan de andere kant hier ook spanning, ik voel al een maand of twee een klein knobbeltje in mijn borst. Nu heb ik dat altijd wel, die komen en gaan met de maand, maar deze bleef. Vanochtend naar de huisarts geweest en hij denkt dat het een cyste is. Hij verwacht niet dat het kwaadaardig is, maar voor de zekerheid moet ik toch even naar het ziekenhuis, kan ik pas donderdag terecht... En ik mag geen mammografie omdat ik zwanger ben, dus het wordt een echo... Ik hoop en duim dat het positief uitpakt. Aan alle andere zwangeren: Proficiat! Het is een goede maand zo te zien! Ing: nog gecondoleerd met je oma, wat heftig joh. Alle sterkte voor de komende tijd en tegelijkertijd gefeliciteerd met je zwangerschap. Ongelofelijk dat verdriet en blijdschap zo naast elkaar staan...
♥ NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013 ♥ 1 (6) vrouwtje80, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Dorien87, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Weegbree,30 jaar, ronde 2 met mm,1e kindje Dotjes, 23 jaar, 8e ronde, 1e kindje Soesje06, 32 jaar, 2e ronde, 2e tweede Littlejoy, 33 jaar, 4e ronde, 2e kindje 2 (7) eitje85, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje dorien, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Summerlove, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje annechristine, 35jaar, ronde 11, 2e kindje Regina83, 29 jaar, 7e ronde, 1e kindje Joor86, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje Marente, 32 jaar, 2e ronde, 5e kindje 3 (6) Ralin, 28jaar, 5e ronde,3e kindje Chantal3, 34jaar ,ronde 6,3e kindje koetje, 30 jaar,ronde 5, 3e kindje Lappie, 37 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje Isa2007, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje Nakomer, 37 jaar, 3e ronde, 3e kindje 4 (7) lotte30, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jennifer2106, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje Josephine, ronde 1 na clomid, 1e kindje Mama-in-love, ronde 4, 2e kindje Carmen, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje Annelisje, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje Mamvanjessie, 25 jaar, 4e ronde, 2e kindje 5 (5) selina89, 23 jaar, ronde 6, 1e kindje Laura81, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Linnepinna, 26 jaar, 11e ronde, 1e kindje Smitje, 30 jaar, 21e ronde, 1e kindje mama ikke, 27 jaar, 9e ronde, 2e kindje 6 (6) Bloemetje83, 29 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Krista1990, 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje Sweetheart86, 26 jaar, 8e ronde, 1e kindje Snoezelke, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje vinisa, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Anna8, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 7 (4) Mediq22, 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje Kwebbel1984, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Dimmel, 26 jaar, ronde 12, 2e kindje (of 13 jan?) Vlinder14, .. jaar, 18e (?) ronde, 1e kindje 8 (6) Stando, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Rose1, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Vivian, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje marjoleinART, 30jaar, 8e ronde,1e kindje Truffeltje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Hamtaro 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9 (6) Lindaw, 28 jaar, 13e ronde/3de ronde, 1e kindje cjjm2012, 28 jaar, 7e ronde, 2e kindje MilanFleur, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Zoë, 27 jaar, 7e ronde na MA, 1e kindje babykonyntje, 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje AzritR, 32 jaar 3de ronde, 1e kindje 10 (7) Liefvlindertje, 20 jaar, 8e ronde, 1e kindje Stresskip86, 2e ronde, 1e kindje fiona1983, 15e ronde, 1e kindje Lilly156, 28 jaar, 8e ronde, 1 kindje lady1987, 25 jaar, 17e ronde, 1e kindje Krulletje87, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e na vmk, 4e kindje Wennie81, 31 jaar, 4e ronde, 1e kindje 11 (7) 4dogs82, 30 jaar, 9e ronde, 1e kindje imp, 2e ronde, 1e kindje Amanda23, 27 jaar, 5e ronde, 2e kindje Flora 24 jaar, 6e ronde (3e met ei), 1e kindje Angelasm, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Tinkerbell26, 12e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje KleineRoe, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje 12 (4) Noessie, 33jaar, 14e ronde, 4e kindje Twinkle82, 30 jaar, 2e ronde (na MA), 1e kindje mvdbr, 31 jaar, 21 ronde, 1e kindje Loesjee89, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 13 (6) Dimmel, 26 jaar, ronde 12, 2e kindje (of 7 jan?) Diamonds, 30jaar, 5e ronde, 3e kindje Mietie, 32 jaar, 2e ronde na vmk, 1e kindje Lica, 27 jaar, 8e ronde (1e na mk), 2e kindje cupcakes, 30 jaar, 6e ronde, 3e kindje Loes83, ? jaar, 5e ronde, 1e kindje 14 (6) Ing49824, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pink, 38 jaar, 17e ronde, 2e kindje soepstengel, 27 jaar, 1e ronde , 2e kindje Truusje81, 31 jaar, 10e ronde, 2e kindje nila, 7e ronde, 4e kindje Buttterfly83, 2e ronde, 3e kindje 15 (2) Yuna, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Daan22, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (9) Cindy, 24 jaar, 6e ronde, 1e kindje Jeniyah, 27 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje sabrina1986, 26 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Mart, 5e ronde, 1e kindje JTLKIM, 22 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje stefjuh, 22 jaar, 7e ronde, 1e kindje Aster14, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Mizz Bunny, 11e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje tupp, 31 jaar, 3e ronde na MA, 2e kindje TOTAAL: 94 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ 21 zwanger ♥, 24 ongesteld, 4 MMM, 6 negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, 8 niets doorgegeven
Linnepinna, wennie81, truffeltje, tinkerbel, rose en kleine roe: balen van jullie menstruatie / negatieve test. Ik hoop dat er voor de negatieve testers nog hoop is en anders maar snel 'op rood', dan kun je tenminste door naar de volgende ronde! Anna8,mediq en bloemetje: van harte! Fijn dat jullie voor een beetje rose op de lijst zorgen. Ing, wat prachtig dat je in deze tijd nieuw leven in je hebt groeien. Kippenvel! Ik heb MizzBunny en mezelf bij onbekend gezet. Ik vermoed dat mijn NOD pas na de 15e is, dus ik zit achteraf in het verkeerde topic mee te kletsen. Sorry... Maar het is hier gezellig, dus ik blijf nog even hangen.
Gezien alle dingen die ik voel en niet duidelijk wanneer mijn NOD precies is heb ik mij niet kunnen beheersen en mijn laatste kv test uit de kast gehaald met onderstaande resultaat....
Nou ja tis voor een goed doel Trouwens jij stond met je nod op de 14de, net als ik! Das gek Heb jij vroeg getest of wist je je nod niets precies? **ziet mogelijkheden....Gaat test kopen** Veel plezier met lezen!
Ik heb trouwens mijn nod op 28 dagen gezet, was afgelopen maand na 26 dagen ongi..... Das zou dan de 12de zijn... ** haha maakt zichzelf horendol, knijpt nog even in tepels, maar nee, zijn niet gevoelig...***
Mizz Bunny: ik zie hem hoor! Alvast gefeliciteerd. Hoop op een mooie knaller een deze dagen! Soepstengel: klopt, maar ik wist ook niet precies wanneer mijn NOD was/is, aangezien het nogal verschilt per maand. De laatste 2 rondes was het 36 dagen dus daar ging ik eigenlijk nu ook vanuit. Mediq: gefeliciteerd meid, geniet ervan! Bloemetje: ook jij gefeliciteerd meid, geniet ervan! We gaan goed hier op deze lijst. Mooie vruchtbare maand geweest December (niet vervelend bedoelt naar de dames die nega hebben getest of ongi zijn geworden uiteraard) Hier: op zoek geweest alvast naar een verloskundige of gyn. Maar best lastig te vinden. Woon in grensgebied NL/DL en in DL is het gewoon dat je naar een gyn gaat (hebamme zoals dat heet). Vind er 3 in de buurt in NL, maar 1 is zowiezo alleen voor als je in NL woont. In mijn woonplaats heb ik niks kunnen vinden. Kan het wel vragen aan iemand in mn vriendenlijst op FB, die is ook zwanger en woont hier ook, maar wil niet dat anderen het al weten, eerst mijn ouders op de hoogte brengen. Dus nog even wachten haha!
Hier nog steeds krampjes en misselijk en nog geen bloed. ML kwam met bloemen thuis om me te troosten hij neemt nooit bloemen mee dus dat vind ik echt bijzonder lief. Stomme is een stemmetje in mn hoofd zegt steeds, het is raak.. Ik geloof er niet in. Ik wil vast te graag. Hoe is het met jou Zoe? En met Winnie en Kleineroe?
Wat lief dat je man bloemen had meegenomen! Heb ook vaak zon stemmetje gehad, heel iritant Knuffel meis!
Ik duik zo mijn bed in meiden! Voel me niet erg lekker, weer misselijk en flink veel geborrel in mijn buik. Voor de zwangeren onder ons: hebben jullie ook zo'n last van winderigheid??? Voor de testers morgen: heel veel geluk en dat er maar weer wat mooie resultaten mogen komen Liefs
Haha. Ik zei net nog tegen mijn vriend dat ik vooral in de avond gek word van die winderigheid. Normaal nooit last van en nu wel. Positieve dames. Gefeliciteerd. Testers. Spannend. Ik duim voor jullie Meiden op rood. Balen. Hopelijk volgende ronde op roze
Haha ja, wel een beetje winderig inderdaad!Verder heb ik nergens last van! Maar wat een topresultaat tot nu toe! 24ongi om 21 zwanger!!