Wil je in NL of in DL bevallen? Ik woonde in DL toen ik zwanger was (en bevallen ben) van mijn dochter. Pb me anders de vragen die je hebt dan probeer ik zoveel mogelijk te beantwoorden.
Super Vinisa, doe ik morgen even Het liefst beval ik in NL, omdat ik de taal nog niet goed spreek en dan vind ik NL toch fijner, begrijp je alles veel beter natuurlijk!
Het kan ook nog he meis!!!! Zolang er geen bloed is... Geef het nog niet op! Test anders zaterdag nog een keer als je niet ongi bent! Duim voor je meis!!!!!!! Hier erg druk geweest met werk, lekkere afleiding! Ongi nog niet doorgebroken, maar komt nog wel... Voel mij al wat beter, huilen lucht best op....
Zo meiden, wat een mooie dag vandaag!!!! Gefeliciteerd allemaal he!!!! Sorry dat ik nu niet zo veel reageer, maar blijf het lastig vinden... Ligt niet aan aan jullie hoor, gewoon lekker genieten!!! Gun het jullie zo erg!!! Neem zelf even wat afstand... Lieverd, ik duim voor een hele mooie zwangerschap, mooie testjes volgende maand als het nu niet gelukt en voor een mooie test voor de wachtende!!!! Knuff!
Hallo hallo,, het is blijkbaar echt een goeie vruchtbare maand geweest december,, gefeliciteerd zwangere vrouwen onder ons,, Ik gister toch stiekem al test gedaan maar mooi omo wit hoor,, nu is het denk ik ook vrij vroeg want ik denk dat ik mijn nod net te vroeg heb gezet dus ik hou mijn nod tussen de 11de en 15 de als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik dan pas weer testen, maarja ik kon het even niet meer uitstellen hihi,, Fijne dag vandaag
Alle zwangeren, gefeliciteerd!!! Heerlijk genieten van deze mooie tijd. Weet nog van mijn eerste kindje dat het zo bijzonder, maar ook spannend, is. Goedemorgen nod maar nog niets te merken. Even afwachten dus, zal wel echt helemaal geweldig zijn als het de 2e ronde gelijk raak is. Hou jullie op de hoogte!
Goedemorgen! Mijn hemel meiden wat kunnen jullie kletsen! Had heel wat bij te lezen! Wat een hoop roze: GEFELICITEERD ALLEMAAL!! Leuk om te zien Ik mag inmiddels op rood. Ben met 1 ding blij dat ik nu 100% zeker weet dat ik eisprong echt goed voel en lf precies 2 weken is! Wij gaan er weer vol voor in januari! Ik neem even wat afstand van forum. Ga weer effe flink mijn hardlopen oppakken en begin feb lekker 5 dagen new york en loting voor ons nieuwbouw huis en dat allemaal rond Nod, wordt een spannend weekje!! Ik blijf wel meelezen hoor en zal me ook aanmelden voor volgende nod forum en hoop de nega testers daar weer terug te zien zodat we daar volgende maand allemaal op roze kunnen! Bedankt meiden voor al jullie steun! Knuffel!!
Tinkerbel: bah wat rot dat je op rood bent! Knuffel. Veel geluk de volgende ronde. Beetje afstand nemen heb ook gedaan vorige maand, legt toch wat minder druk op je denk ik, zo ervaarde ik het wel. Nu kan ik mezelf niet met jou vergelijken natuurlijk maar wie weet "ontspant" het je meer, weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden. Wennie: ook voor jou balen dat je op rood bent! Heel veel geluk de volgende ronde! Knuffel. Hier: gisteravond/vanacht op bed echt last gehad van mijn buik. Deed af en toe gewoon echt pijn, en zo onzeker als ik ben ga dan gelijk rare dingen bedenken. Daar moet ik echt om denken dat ik dat niet ga doen.
Dat hoop ik ook, we gaan er gewoon weer voor meis!!! Het MOET gewoon goed komen, januari/februari word onze maand!!! Hier nog niks, bah.... Mag nu wel eens doorbreken, kan ik weer aftellen naar mijn ei etc..
Goedemorgen dames, mag ik met jullie meedoen? Voor de roze mensen onder ons van harte gefeliciteerd en geniet ervan!! Voor de rode duivels grrr jammer maar het is jullie ook zeker gegund!! Tja ik had 7 januari mijn NOD, heb vandaag pas getest en ik kan blijven staren tot ik een ons weeg maar hij blijft negatief helaas... Nu baal ik ervan dat ik de test heb gedaan, zoiets kan je dag toch minder kleur geven.. Wat zou ik nou doen, wachten tot na het weekend, als ik nog geen duivels heb gehad dan nog testen of? Alvast bedankt!
Hoi Pampy01: ik zou even afwachten en anders na het weekend weer testen. Wie weet over paar dagen wel positief (als de rode duivels niet komen) Succes . Xx
Meiden in het rood: balen zeg!!! Hopelijk wordt het zoals Zoe al zegt: januari/februari jullie maand! Ik probeer nog een beetje mee te lezen hoor! Hoop zo dat er nog wat meer roze bij komt. Wens jullie allemaal succes! Ing: ik heb hetzelfde hoor. Bij elke steek ga ik gelijk het ergste denken. Zo stom maar ja, is voor mij eerste zwangerschap (voor jou ook toch?) dus weet gewoon niet wat ik wel/niet moet voelen! Ben nog steeds erg misselijk! Verder eigenlijk (nog) weinig 'klachten'.