Is het mogelijk dat je een negatieve test hebt voordat je positief test dan?? Want hij is echt wit geen tuur streepje ofzo .. Alvast bedankt
Anna: voor mij is het inderdaad ook de eerste zwangerschap. Voel nu overigens niks, zal vanavond wel weer komen denk ik haha (en hoop ik ook wel eigenlijk). Heb trouwens gisteren al een zwangerschapsbroek gekocht, we hebben hier een soort wibra winkel waar ze ook voordelige zw.kleding verkopen en nu in de aanbieding, broek was maar 10 euro. Heb hem nu aan, heb al een buikje van mezelf en het zit heerlijk, wel even wennen in het begin maar nu zit het echt lekker haha!
Er zijn mensen die eerst negatief hebben ja en daarna positief. Misschien je ei later gehad, kan ook. Dat je daardoor te vroeg bent met testen.
mooi zoveel roze op de lijst dat geeft de burger moed haha heb twee dagen geleden al een test gedaan.... weet het dat is te vroeg maar ja kon niet wachten.. negatief vanochtend weer een test gedaan en weer negatief... wel vreemd want ik voel me zwanger... beetje moeilijk uit te leggen maar gewoon een gevoel, misschien omdat ik het zo graag wil. maar ik voel me ook niet alsof ik ongesteld zou moeten worden... toch nog maar afwachten als ik ongesteld wordt is het tenminste duidelijk en anders over twee dagen maar weer een keer testen........ wat een spanning zeg succes voor iedereen groetjes AzritR
Oh oké ja is maar een kleine kans dan... En ja heb me eisprong uit het temperaturen te halen maar zoveel dalen en pieken zou het niet weten had de 25e enorme buikpijn en een hele natte(sorry) onderbroek, dat ik hem echt moest verschonen en de 30e ook echt buikkrampen dus zou een van de 2 kunnen zijn weet het verder ook niet, voel me (nu) nog prima, maar je lichaam kan je gek maken.. En bij jou?
Meiden, kben weer bij gelezen. Laat even iets van me horen.. Balen voor jullie die ongesteld zijn geworden. Grrr. succes voor degenen die nog in spanning zitten. Ik heb t ml gisteravond vertelt. Hij was zeer blij verrast en had het niet verwacht. Hij stond echt te kijken toe hij zn 'kadootje' opende. Ik weet zeker gedurende de zwangerschap gaat hij heel lief zijn en alles voor me doen (als ik daar maar geen misbruik van ga maken he hihi). Fijne dag en liefs voor jullie allen. xx
Ik mag op rood... Vanmiddag eerste roze/rode afscheiding gespot dus zal vandaag en morgen wel doorzetten. Pfff nu een cyclus van max 24 dagen....maar ja zal wel horen na een vmk en die test van gisteren tja die denk ik dan maar weg.
Ik breek weer even in. Ik had na mijn vmk ook een posi test toen ik dacht dat ik weer bijna ongi moest worden. En dat werd ik ook. Ook een cyclus van 23 dagen toen. Heel veel sterkte meid! *Breekt uit*
meiden hier nog steeds buikkrampjes en een soort belletjes gevoel vanmorgen toch maar een tampon in gedaan ondanks geen bloedverlies ik wil niet alles er onder hebben zeg maar.. gister ochtend was mijn test van kv omo wit helaas, Ik durf nu niet meer Toen ik deze 2 uur geleden verwijderde zaten er een paar spelden knopjes bruine afscheiding aan en heel klein veegje rose afscheiding.. Ik denk dt ik mezelf inmiddels zwanger heb gegoogeld... maar toch blijft t gek. sinds april 2012 altijd cyclus tussen de 26-29 gehad en nu op dag 31. Eisprong was 18/29 dec zou dit een innesteling kunnen zijn nee toch? Zijn er meer van jullie dit herkennen? En was je toen wel of niet zwanger?
Voor je innesteling is het wel erg aan de late kant.... Zeker als je al een dag over tijd bent.... Laten we er vanuitgaan dat dit allemaal oud is, en wat euhh beschadigt door je tampon En dat je lekker zwanger bent meis, Dat je niet ongesteld bent is een goed teken! ** voelt nog maar eens aan haar tepels, die nog niet gevoelig zijn, dus vrees het ergste voor het weekend....**
Ik wilde nog even met jullie de test van vandaag delen.. Ik kan er nu echt niet meer omheen.. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/70063-albums11660.html
Beste dames, Wat is er veel roze deze maand zeg, ongelovelijk! Alle zwangeren, van harte, superleuk voor jullie! Ik zag dat ik op de lijst stond als 'nog niets doorgegeven'.. dat klopt. Ik ben inmiddels een week overtijd (vandaag dag 42), maar heb ivm vmk vorige maand een rare cyclus deze maand. Van dag 15-dag 29 ovulatietesten gedaan, maar niks vastgesteld. Het kan dus dat ik een hele lange cyclus heb na vmk en dat eisprong veel later is geweest.. of dat ik zwanger ben? Ik gok op de lange cyclus en dat alles weer van slag is. Als ik van het weekend nog niet ongesteld ben, misschien maar eens een testje doen, hoewel ik ook niet goed durf (bang voor teleurstelling denk ik).. wordt dus nog vervolgd!
Euh nee daar kan je niet meer omheen nee Heerlijk! Gefeliciteerd! Ik heb maar even een banner gemaakt, nu zit ik steeds te tellen hoe lang het nog duurt voor een testje Maar misschien 2 dagen eraf, dit is gebaseerd op m'n langste cyclus.... Zondag testje doen? Aaaaaaaahhhhhhhhhh ik wordt gek, de vorige keer had ik dat niet.... Waar een NoD forum goed voor is....:x
Nou dames.... Mij kan je wel opvegen... Heb net roze afveeg gehad... Ongi is in aan tocht.... Zit nu gewoon weer te janken... Eerst die omotest gister, nu dit.... Kutzooi! Zal me zsmmelden of ongi door heeft gezet...
Kleineroe: knuffel voor jou meis. Echt balen, hoop echt dat je snel ook een posi test in handen zult hebben. Truffeltje: toch wel spannend hoor bij jou! Innesteling lijkt me ook beetje laat maar ja geen bloed, geeft mss toch een klein beetje moed (nog). CJJM: mooie test hoor, top. Geniet ervan! Hier: net paps en mams gesproken. We kunnen oma alleen zondag nog zien, dan gaat de kist dicht. We konden eigenlijk niet eerder dan maandagmiddag heen maar ik MOET nu het weekend heen, wil oma nog zien. Dus vl opgebeld dat ie maar moet regelen dat ie vrij krijgt. Mn ouders hebben een huisje gehuurd in de buurt daar, dus daar gaan we dan met ons 4en heen. Wel fijn dat we dan nog samen zijn, kan ik ze op een mooi rustig moment ons goede nieuws vertellen! Mijn moeder, ik, 2 nichten en 2 ooms gaan de kist dragen, lijkt me wel moeilijk en zwaar (emotioneel gezien). Maar ga het zeker doen. Ook ga ik nog een stukje schrijven, hoef ik niet zelf te lezen, dat wordt dan voor me gedaan, want dat ga ik echt niet trekken.
Helaas meiden het is toch mis gegaan hier. Moest gister weer bij de vk komen en er was nu niks meer te zien dus het is toch een mk geweest. Uit bloedonderzoek bleek ook dat ik niet meer zwanger ben. Waarschijnlijk is de bloeding die ik vorige week gehad heb een nieuwe ongi geweest.
Ooh, lijkt me heerlijk zo'n broek. Ben zelf ook niet een van de slankste, maar heb deze week zo'n opgezette buik. Doe aan het einde van de middag zelfs m'n knoop even open. Dus zal niet lang duren voordat ik ook zo'n broek koop! Sterkte dit weekend! Hopelijk kunnen jullie mooi afscheid nemen en tilt het 'nieuwe geluk' jullie iets door de zware dagen heen!
Kwebbel wat ontzettend verdrietig is dit! Heel veel sterkte en dikke knuffel voor jullie! Dankje wel Anna, denk dat dit weekend een mooie gelegenheid is om het mijn ouders te vertellen. Hoorde net dat mijn moeder al een hele tijd niet lekker in haar vel zit (dat wist ik ook wel) en veel stress waardoor ze niet goed slaapt. Ze is vanmiddag naar de HA geweest voor medicatie. Ze zit namelijk al bijna 2 jaar thuis ivm ziekte en heeft binnenkort, wanneer is nog niet bekend, haar keuring. Of ze afgekeurd wordt of niet. Dus ik hoop (weet het wel zeker) dat ik haar nu wat vreugde kan brengen! Ga nu even met het eten aan de gang maar heb totaal geen trek. Ben de hele dag al een emotioneel wrak