NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door eitje85, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    De misselijkheid begint hier ook weer op te spelen. Als ik dan toch misselijk ben deze zwangerschap dan het liefst inderdaad rond deze tijd ipv smorgens vroeg tijdens het werk!

Onze poes is vandaag tot 2x toe met een dikke vogel thuis gekomen. Vanmiddag kwam ze er mee aan zetten en wilde het op het kleed opeten, no way dus ik dat beest buiten neergegooid, komt ze er net weer mee aan, dus heb het nu maar in de container gegooid. Jagen en smikkelen vind ik prima maar dan graag buiten :p

Vanavond heb je op SBS geloof ik, een programma over het Sofia kinderziekenhuis, gaan jullie dit ook kijken? Kan wel aardig confronterend zijn overigens, over prematuurtjes.
    Kijk het zelf wel omdat ik zelf ook prematuur ben, ben met 28 weken geboren, vind het wel heel interessant maar ook emotioneel denk ik.

2. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik heb een beetje spanning.....
    Vandaag had ik een klein beetje bruinverlies, niet eens een inlegkruisje waard. Maar als ik geplast heb is er niets op het papiertje. Ook geen ongi krampen (wat ik normaal al een week van te voren kan hebben)
    Krijg nu wel spanning dus. Was het maar al volgende week, dan wist ik het in ieder geval al.
    Als het deze maand niet gelukt is begin ik met temperaturen. Heb is dat nog niet gedaan. Weet eigenlijk niet eens wanneer mijn eisprong is. Was steeds op de gok. Gelukkig is mijn cyclus wel steeds ongeveer hetzelfde.
    Ik ga weer verder met hopen dat ik niet ongesteld word!

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.990
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Even een ego-berichtje. Ik heb nu al meer dan een week de hele tijd ongesteldheidskrampjes en lage rugpijn. (Echt die lage rugpijn die bij mij bij de menstruatie hoort.) Alleen is het veel te vroeg om ongesteld te worden. En ook te vroeg voor eventuele klachten voor een zwangerschap.
    Ik blijf zo bang dat ik toch iets heb overgehouden aan die curettage! Ik wacht nog even af, ik verwacht uiterlijk rond de 18e mijn menstruatie. Als ik dan niet ongesteld ben, zal ik wel testen. Ik ga er maar vanuit dat het niks wordt deze maand, maar ik hoop wel dat ik over 1,5 week duidelijkheid heb in de vorm van ongesteldheid of een negatieve test. En daarna ga ik toch maar terug naar de gynaecoloog. :( In de hoop dat ze dan wel de moeite nemen om even te kijken.

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Loes: spannend meid. Hoop voor je dat het raak zal zijn!

Tupp: wat vervelend zeg, die rugpijn. Hoop dat het iets positiefs zal zijn. Zo niet, dan inderdaad even goed naar laten kijken, sterkte!

5. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Vandaag is mijn NOD maar me regels zijn nog niet door gekomen. Nu wordt ik wel wat nerveus. Heb soms het gevoel ow ja ik wordt ongi. en dan weer 4 uur niks en dan denk ik weer hmm als ik naar de wc ga komt het maar helemaal niks geen bruin verlies niks niet :(
    Misschien dat het vannacht nog komt :(

6. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Zijn er trouwens meiden die vandaag positief getest hebben?

7. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Lindaw, jij zou toch al eerder testen? (gister met de grote test-groep). wann wil je testen? Spannend!!

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meiden, ik ben op het moment echt een emotioneel wrak. Voel me niet lekker, zit te hele tijd te janken en krijg net een mailtje van mn vader dat we aan het einde van de dienst, als iedereen de zaal uit gaan om de kist heen gaan staan, hand in hand en dan wordt het nummer The Family Tree van Venice gedraaid.
    Zo ontzettend toepasselijk nu, ga echt even kapot nu! Sorry voor mijn ego bericht maar moest het even kwijt.
    Wil zo graag met mijn ouders praten over de zwangerschap en dat kan nu niet :( Nog niet, moet wachten tot zaterdag!

9. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ja klopt maar ik had afgelopen 2 nachten nachtdienst dus niet echt een goeie ochtend test moment zeg maar ;)
    Maar ik voel van die ongi krampen dus dacht zal wel door zetten. Maar tot nu nog helemáál niks. Als ik over morgen nog niks heb knal ik er een testje tegen aan want dan zit ik op de langste cyclus die ik tot op heden dan gehad heb.

10. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend. Ik had ook gevoel dat ik ongi moest worden hoor.. toch was het anders. Dus dat zegt nog niks. Succes! xx

11. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ja tis net of ik mijn buikspieren getraind heb beetje meer zo'n gevoel. Had jij dat ook dan?

12. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    khad ze wel net getraind rond die tijd, dus weet wel hoe dat voelt.. maar nee mn gevoel was echt beetje krampjes en dat ik dacht dat het kwam (begon te lopen)..

13. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Oké. :D er is dus nog hoop ;)

14. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Als het niet door zet ga ik zaterdag testen

15. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeh dat duurt nog lang. Goed dat je dat kan volhouden. Hou ons op de hoogte. Er is zeker nog hoop:)

16. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ach dit is de 16de ronde dus ik zou eerder schrikken als het echt weg blijft dat zal pas raar zijn. Dus ik denk altijd laat die ongi maar komen kunnen weer opnieuw proberen tijd gaat altijd wel snel. Alleen ben ik het normaal altijd wel al vind het nu wel al gek :(

17. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    helaas mag ik op rood... Ongi is door gekomen...op naar de volgende ronde...

18. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Succes kleine roe

19. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Hier negatieve test :(
    Ik had echt een gevoel dat het goed zat deze maand.

20. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm dat is jammer,, maar je nod is nog een paar dagen toch,, dus zou nog kunnen

Deel Deze Pagina