NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door eitje85, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Nou idd ook toevallig ook voou jou een baaldag dus. Maar wel duidelijkheid idd want hier werd ik echt koekkoek van. vanavond een feestje dus ik ga lekker aan de borrel en bij het eten bestel ik een vette biefstuk dan ook maar gelijk goed.

Ik ga naar 1 t/m 15 feb jij ook?

2. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Alle meiden hier ik wens jullie het allerbeste!! Bedankt voor de lieve woorden en digi knuffels. Ik zal deze week nog wel ff lezen hier omdat ik wel nieuwschierig ben naar de rest van de meiden die nog moeten testen :)

Ik ga naar het NOD forum 1 t/m 15 feb.

xxxx

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Heel veel succes Truffeltje :)

4. AzritR

AzritR Lid

6 jan 2013
    7
    0
    0
    klassenassistent speciaal onderwijs basisschool
    Emmen
    bah ik mag op rood :x

mn lichaam liegt tegen mij of in ieder geval interpreteer ik alle seintjes kennelijk verkeerd want ben net toch echt ongesteld geworden

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Wat rot meis :( Veel succes de volgende ronde!

6. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Hier nog even geen nieuws.. gister mijn NOD. Wel wat last van ongesteldheidkrampjes dus denk dat de rooie duivels er aan komen. Wacht morgen nog even af en anders toch maar even een testje proberen. Zo maar even halen.

7. Laura80

Laura80 Lid

30 okt 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik ben nog niet zolang ingeschreven maar lees wel regelmatig. Ook mijn NOD moet een deze dagen zijn. Dit was ronde 18 voor ons eerste kindje. Zit in het iui programma. Alleen maand dec even niet ivm sluiten feestdagen.
    Alleen deze maand is zeer vreemd, vorige week dag 19/20 buikpijn gehad en steken in mijn linker lies. Dacht eerst zeker korte ronde maar tot op de dag van vandaag nog steeds buikpijn, hoofdpijn maar geen menstruatie.
    Wordt echt gek van mijn eigen lijf en blijf hopen dat het toch gelukt is, alleen erg moeilijk na 17 teleurstellingen.
    Voor iedereen die ook nog even moet wachten succes en hoop dat het gelukt is!

Laura.

8. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik mag op rood... geen NOD forums voor mij meer nu... begonnen met icsi...
    spannend allemaal dus!
    Jullie allemaal nog heel veel succes met afwachten... testen of juist niet testen enzovoorts!

9. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niks te bekennen en een negatieve test,, maar ik verwacht dat mijn nod iets later is dan de elfde,, we wachten af,,

10. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hallo Dames,

Ik mag op roze!

11. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Amanda23 Gefeliciteerd, super. Geniet er van.

12. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Gefeliciteerd, geniet ervan :)

13. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Dank jullie!

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Proficiat Amanda!

En jammer voor de meiden die ongesteld zijn geworden! Ik zal zo even proberen of de lijst bijwerken op de iPad ook lukt. (edit: poging gedaan, lukt niet zo geweldig. Komt nog wel een keer als ik achter de laptop zit.)

Ik heb het er even moeilijk mee vandaag. Ik dacht dat ik de MA en curettage wel goed verwerkt had. Maar ik ben de laatste tijd toch weer steeds erg verdrietig omdat ik afscheid heb moeten nemen van onze tweeling. :( Verder merk ik nu al dat het bezig zijn met zwanger worden erg stressvol voor me is. Nu al, terwijl we eigenlijk nog maar 'net' weer begonnen zijn voor een broertje / zusje. Ik ben gewoon zo bang dat het weer zo lang gaat duren als voor de eerste zwangerschap. En dat er toch iets mis is met mijn lijf. Zeker met die vervelende krampjes en rugpijn op de 'verkeerde' momenten in mijn cyclus. Ik weet even nie zo goed hoe ik hier allemaal mee om moet gaan. :(

Nou ja, ik ben vanochtend weer begonnen met temperaturen. En er staat al een afspraak met de huisarts.

15. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Superlief van je, dankjewel.

16. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Tupp voor je reactie. Bedankt ook voor je aanbod. Lief. Mn vader is gister van groningen naar amsterdam ziekenhuis verplaatst en vanmorgen geopereerd. dit is gelukkig goed gegaan. Hij is zeker bij bewust zijn. Tblijft een spannende tijd en voorlopig is hij nog niet thuis. Gister ochtend zag ik hem maar hij was versuft door medicatie.. op zo'n moment (weet niet hoe koemden tijden zijn, denk beter) is het niet leuk om te vertellen.. Ik zit er nog steeds over te tewijfelen. Wilde hem en mn mams uitnodigen hier en eten en het dan vertellen. Dat lukt nu niet. Als hij weer thuis zou zijn dan is dat denk ik ook te snel. Daar thuis ook weinig ruimte om met zn 'vieren' te zijn onder ons te vertellen. Hoop dat we nog een leuke manier en een juiste tijd kunnen verzinnen.. We vonden het ook al wel leuk als de zuster een beschuitje met muisjes zou brengen daart ;) Zien hoe t zich ontwikkeld. Wel merk ik dat ik verdrietig ben dat ik nu waarschijnlijk even wat minder met mn moeder kan delen.. het zal de komende tijd druk zijn.. en daarna ook nog. Ik wilde graag dat dit knal-nieuws was en dat ik lekker met haar kon bellen enz... dat zie ik nog niet voor me. Misschien ego dat ik hier mee zit terwijl mn vader en slecht aan toe is... maar toch voel ik dit!

17. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Zoe voor je lieve reactie nog. Mijn reacties zijn wat laat om dat ik weinig tijd had de laatste dagen. Maar doet me heel goed. Zie vorige bericht hoe t nu gaat. Rollercoster van emoties (vader, baby en mn ml afgewezen voor een baan en tegenvaller in studie). Je hebt gelijk dat het super bemoedigend nieuws zou kunnen zijn in deze tijd juist. Toch twijfel ik ook want vind het ook leuk om te vertellen als er echt aandacht voor is. Dat jullie meedenken vind ik heel fijn. Ik heb nog niemand anders om het mee te delen en dit is een vraagstuk voor mij. Gister bij mn oma op de bank: moeite moeten doen om het niet te vertellen...... Hoe is het met jou zoe? Balen van je ongi... :x

18. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook de andere meiden, bedankt voor jullie medeleven en reacties. Top! liefs

19. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super, gefeliciteerd!!!!!!!

20. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Tupp. Heel logisch dat je er 'opnieuw' weer even doorheen kan zitten hoor. Het is ook niet niks. En dan 'weer' moeten beginnen, dit lijkt me heel heftig. Neem je tijd. MAar ja wat kan ik zeggen he... iets troostbaars.. ik weet niet wat? Het is gewoon stom en voelt oneerlijk. Ik hoop van harte voor jou dat je echt snel weer raak mag zijn (en weer een tweeling?) en dat het niet zo lang hoeft te duren als eerst. Knuffel voor jou. Liefs

Deel Deze Pagina