NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door eitje85, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi Alemaal,

Proficiat voor de dames die roze getest hebben.
    Enorm balen voor de mensen die ongesteld zijn geworden.
    Hier na een aantal dagen van enorme blijheid, nu spanning...
    Ik heb woensdagavond last van griep gekregen. Koorts en keelpijn enzo. Tot donderdagochtend had ik flinke zwangerschapsklachten, maar sinds daarna eigenlijk weinig meer gevoeld. Nu was ik ook bezig met die griep. Vanavond waren we uiteten. En ik ging in het restaurant naar het toilet en zag wat roze/bruin in mijn broek zitten... Ik schrok enorm.
    Halverwege het dessert begon ik krampen te krijgen...
    Nu niets meer... wel af en toe een beetje een ongesteldheidsgevoel.
    Als ik met een wc-papiertje binnenin wrijf (sorry niet al te smakelijk om te lezen natuurlijk!) Dan komt er bruin op het papiertje. Ik ben nu zooo bang! Heeft een van jullie dit ook wel eens meegemaakt? Werd dit toen een miskraam of kwam het toch goed?

Alvast heel erg bedankt!

2. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas weer omo wit test,, nu wacht ik maar eens even met testen

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hamtaro zo te lezen is t oud bloed en dat kan komen door een gesprongen adertje. Ik kan helaas niet in de toekomst kijken maar als je nog geen helder rood bloed ziet zou ik nog niet van het ergste uitgaan.
    Sterkte want je wordt er toch onzeker door.

4. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Rose, ik denk dat het goede nieuws vertellen je ouders ook kan opbeuren en t geeft je moeder ook de kans om niet alleen te piekeren maar ook met jou te bellen en het te hebben over jullie gezinsuitbreiding. Ik vind jouw beschuit met muisjes idee wel erg leuk. Misschien als je weet dat jullie samen met je moeder een bezoekuur alleen met je vader bent. Veel sterkte iig!

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meiden,
    mijn angst en onzekerheid was gegrond, ik ga even helemaal kapot hier.
    Net naar de wc gegaan, test gedaan en negatief en bloedverlies, helderrood.

Ik was echt niet gek, die test van dinsdag was mooi roze binnen de tijd. Hoe kan ik dit nu handelen nu? Vooral nu?!
    Ik weet het even niet meer :(

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Hamtaro: Ik sluit me hier helemaal bij aan. Kop op meid!

@Ing: Wat verschrikkelijk verdrietig voor je. Ik kan me voorstellen dat dit echt een klap voor je is, zeker in deze moeilijke tijd. Wat een dubbel verdriet. Digitale knuffel! En extra veel sterkte dit weekend. Ik hoop dat je straks in ieder geval terug kunt kijken op een mooi afscheid van je oma.

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    #2327 ing49824, 12 jan 2013
    Laatst bewerkt: 12 jan 2013
    Dankje wel! Het is zeker een klap! Ik wil het zo graag delen met mijn moeder maar dat kan ik toch niet maken? Mijn verdriet boven op dat van haar?

Moet ik dit nu zien als een vroegtijdige miskraam (vmk?)? Of iets anders?

Begin nu ook ineens heel erg aan me zelf te twijfelen, die test van dinsdag en al mijn symptomen liegen niet. Maar als ik internet moet geloven zou ik heel erg kramp enzo "moeten" hebben nu. En heel veel bloed verlies, maar dat heb ik eigenlijk niet. Wel bloedverlies en buikpijn maar niet zo erg.

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Nou heb ik ook nog ruzie met vl :( Alsof het nog niet erg genoeg is...

Geen idee wat ie heeft, maar hij vond dat ik te hard van stapel liep en hij gelooft nu niet dat ik zwanger was en dat het nu over is enzo.
    Ik vroeg of ik geen verdriet mocht hebben, omdat er eerst een kindje in mij groeide en nu niet meer en toen zei ie dat ie daar dus niet zeker van was.
    Omdat ik ook had gezegd van vrijdag of zaterdag nog een test zodat we het zeker weten. En nu is er dus niks te zien en nu reageert ie zo.

Uit kwaadheid gooide ik het cadeautje tegen de muur (fotolijstje) en daar werd ie weer kwaad om. Hij ligt nu gewoon lekker te slapen.
    Nu is het geen prater en ik weet ook dat ie er blij mee was, dus ik hoop maar dat dit zijn manier is om het te "verwerken". Dat ie zijn verdriet niet durft te tonen ofzo!

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Voor mannen is het allemaal gewoon minder echt. Hij hoort rekening te houden met jouw gevoelens. Maar probeer ook te begrijpen, dat het voor hem allemaal nog onwerkelijker is dan voor jou. Jij voelt vanalles, maar voor hem is er eigenlijk 'niks'. Nou ja, een heel vaag streepje op een test. Maar dat is geen kindje. Terwijl dat kindje er voor jou wel was.

Ik denk dat je dit best met je moeder kunt bespreken. Wacht een paar dagen tot na de uitvaart, maar deel dit in de loop van de week toch maar met haar. Ik kan me niet voorstellen dat er moeders zijn die willen dat hun kinderen hun verdriet verbergen.

10. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik mag op rood!

Zo gehoopt dat ik er deze maand ook bij zou zitten. Had dmv ovutesten mijn ei-gespot deze maand en was vol goede hoop. Had zere borsten, mijn temperatuurkaartje was erg hoopvol..

Het moeilijkste heb ik het er op deze dagen mee om de schone schijn op te houden en vrolijk/vriendelijk te zijn. Het lieft gewoon de hele dag niets willen/niets moeten/niets doen, maar uiteindelijk wordt het daar niet beter van.

Excuus voor dit melodramatische berichtje, maar ben er echt helemaal klaar mee!!

Diep respect voor alle meiden die al zoveel langer bezig zijn! Wij gaan voor ronde 9......

11. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve ing, neee. Wat naar. Dat kan toch niet?? Hoe kan dit nou? Je test dinsdag was toch positief? Ik , net als jij, snap het niet. We waren al zo zwanger samen. Ik weet niet of dit een vmk is. Heb je veel bloedverlies of het alweer over? Sterkte meid.. stiekum hoop ik dat 'dit' vanmorgen een foutje was en je wel zwanger bent alsnog. Zet m op, ook op de begravenis. En delen met je moeder in de loop der tijd: doen! Veel liefs

12. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL

13. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Heel veel sterkte meid!
    Waarom doe je het niet gewoon? Lekker in bed liggen en jezelf "ziek" melden? Mag soms best hoor (vind ik) Ik doe dat soms gewoon hoor, weg van iedereen, lekker alleen.

14. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoi Loes,

Je hebt gelijk, het mag ook best. Gelukkig is ml vandaag de hele dag weg. Ga maar eens het hele huis schoonmaken... Schoonmaakwoede!!

Zit al ruim 3 maanden in ziektewet en heb mijn bed/ de bank wel een beetje gehad.

Thnx voor je berichtje. Hoop ook voor jou dat het snel raak is!

15. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Sterkte meiden! :( ik heb geen tijd om op iedereen persoonlijk te reageren, maar het is voor de vele meiden hier die het nodig hebben!! :( wat een onzekerheid, verdriet en spanning!

Hier nog geen ongi, maar wel ongi-kramp, al 2 dagen... gister een omo-test.

16. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ing: dat meen je niet!?? Hoe kan dit nou? Heb je nu nog steeds bloedverlies of is het al minder? Nou, sterkte meid, ook met de begrafenis vandaag.

@Rose: hopelijk gaat het met je vader alweer iets beter! Het zou mooi zijn als jullie een moment kunnen vinden zeg. Succes!

@andere meiden op rood: wat balen!!! Hoop dat het voor jullie de volgende ronde raak is.. En inderdaad, af en toe lekker een dagje in bed is niet verkeerd. Gewoon kopje thee, tijdschrift en van niemand iets aan trekken. Sterkte meiden!

Ik heb het gister toch m'n zusje verteld. ML is nu een week weg voor werk, stel dat er iets verkeerd gaat, vind ik het fijn dat er iemand is. Had een doosje tampons ingepakt en haar gegeven, zo van: voor in je nieuwe huis (ze gaat binnenkort verhuizen) want ik heb het niet meer nodig. Het duurde een paar tellen, maar toen had ze het door. Ze kon het niet geloven, stond helemaal te trillen, helemaal hyper, haha! Erg leuk! Ze kwam vandaag met een lief rompertje en mutsje aan als cadeautje. Zo schattig!

Nou, alle meiden: goed weekend! En ik lees nog wel even mee hoor!

17. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Lieve Ing,

Ik lees al geruime tijd mee, maar had me nog niet eerder geregistreerd. Ik las je verhaal en wil daarop graag reageren, dus me vandaar laten registreren. Ik volgde (o.a.) jou verhaal al een tijdje en vond het super om te lezen dat je zwanger was.

Je kan jouw situatie beschouwen als een miskraam. Zodra een zwangerschapstest positief is en dit loopt fout is het officieel al een miskraam.
    17 december heb ik een miskraam gekregen bij 5 weken. Een paar dagen daarvoor testte ik al negatief. Volgens de vk was het een officiële miskraam en moest ik er minimaal een week voor uittrekken om (fysiek) te herstellen.
    De bloeding en pijnen waren voor mij net zoals een menstruatie. Heb een paar uur gehad op de 2e dag van het vloeien, dat het iets meer pijn deed.
    Mijn man heeft die periode heel anders beleefd, voor hem was het kindje er nog niet zo en dat heeft hem in die zin ook niet erg geraakt. Hij was vooral van slag van mijn reactie, ik was er kapot van, ondanks dat het nog maar zo pril was. Het was zeer, zeer, zeer gewenst.

Meid, neem de tijd om fysiek, maar vooral emotioneel te herstellen. Het is een rouwproces. Je moet je toekomstplannen weer anders indelen en dat is hard en dat kost tijd. Praat erover met mensen met wie je het wilt delen en bij wie het prettig voelt.
    Heel veel sterkte en nog gecondoleerd met het verlies van je oma.

Veel liefs, Lieflief

18. Mietie

Mietie Actief lid

22 aug 2012
    219
    0
    0
    ING... Spijtig om te horen meid! Sterkte!

Hier: in mag op rood.. Net ongi geworden helaas

19. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik wacht nog steeds af. Morgen mijn NOD. Normaal al aantal dagen van te voren goed bruin verlies en ongi krampen. Nu alleen de krampen af en toe. Geen bruin verlies! Temperatuur vanochtend weer wat gestegen van 37,3 naar 37,4. Maar ik ben ook niet helemaal fit, dus kan ook daar aan liggen.
    Ik hoop nog niet teveel. Genoeg verhalen helaas gelezen en gehoord.
    Heb zo feest, houd jullie morgen op de hoogte.

20. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend Loes. Het klinkt iig goed (geen bruinbloed, hoge temp). Liefs

Deel Deze Pagina