NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door eitje85, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

En de vorige drie maanden was je cyclus gelijk? Dan is het wel spannend nu dat je (nog) niet ongesteld bent geworden.
    Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. En natuurlijk een speel vriendje voor je zoontje.

2. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook een negatieve test op mijn NOD, was zondag 6 januari. Op 8 januari had ik wel een positieve test, heb toen een test van CB gebruikt (gevoelige, 4 dagen voor NOD test). Dus het kan nog frulleke! :)

3. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zeg!! Succes de volgende ronde!

4. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg met die trouwfoto's!! Wij zijn in oktober getrouwd, dus alle foto's zijn door iedereen al gezien. We hebben wel een nieuw huis gekocht, dus misschien doe ik iets wat te maken heeft met het babykamertje! :)

5. frulleke

frulleke Lid

13 jan 2013
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties dames en beide van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!. Mijn cyclus was eigenlijk meteen constant. De afgelopen maanden had ik een cylcus van precies 30 dagen. Ik zal proberen af te wachten en als ik het woensdag nog niet ben dan haal ik een andere test. Mocht ik het wel worden dan ga ik lekker mee schrijven voor ronde 2.

Groetjes Frulleke

6. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    @ frulleke, hier bijna idem....
    heb een cylus van tot nu toe 28-26 -deze ronde.....
    en zit nu op dag 27.... geen rood te bekennen....
    testje gedaan vanmorgen maar niets..... misschien toch een dag te vroeg.... en wordt ik morgen gewoon ongi.....

Ik heb ook wat gevoeligere borsten...

Voor mijn zoontje (en voor mijn spiraal daarna) had ik Altijd 28 dagen... dus bij 29 dagen wist ik... ik ben zwanger... en dat was toen ook zo.....

maar nu???

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    helaas ik mag op rood:(:(

Nu deze ronde beginnen met clomid! Dus hopelijk dan een kortere cyclus!

8. frulleke

frulleke Lid

13 jan 2013
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey soepstengel...voor jou dus ook afwachten. Bij mij nog steeds niets te bekennen. Ik ben al 10 keer naar de wc gegaan maar steeds helder wit bij het afvegen(sorry). Dit is voor mij de eerste keer dat ik over de 30 dagen heen ga. Misschien idd latere eisprong gehad..

Groetjes

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Haha mijn vriend vroeg ook al of ik een blaasontsteking had ;)
    Ben jij vandaag 30 dagen?
    Zucht ik denk dat ik mezelf gek aan het maken ben en dat ik gewoon weer naar de28 dagen ga en morgen ongi wordt.....:):(

10. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Jammer.... Hoop dat het inderdaad korter wordt!

11. frulleke

frulleke Lid

13 jan 2013
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ soepstengel. Voor mannen is het vaak toch allemaal anders he? Die van mij is heel nuchter en is er zelf niet mee bezig. het is natuurlijk ook pas de 1 e ronde. Haha blaasontsteking...echt een man.
    Ik zit vandaag op een cyclus van 30 dagen. De banner geeft zelfs aan 1 dag overtijd. Mijn berekeningen via deze pagina geven aan dat ik vandaag mijn NOD heb. Helaas dus die negatieve test.
    Ik werd vanochtend al heel vroeg wakker...ik dacht oohh dit gaat hem worden.
    Het is inmiddels bijna avond en mijn borsten knallen bijna uit elkaar zo gevoelig/pijnlijk. Wat kan een lichaam je toch voor de gek houden. Wanneer ga jij weer testen? ALS mijn menstruatie wegblijft dan ga ik woensdag weer testen. Dan zit ik op dag 33.

Groetjes Frulleke

12. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo...
    Nou het is al rustiger hier merk ik,, er zijn al veel mensen over naar volgende nod lijst of zijn zwanger,
    Nou hopen dat wij de lijst kunnen afsluiten met wat roze,,

Ik had nod op de 11de laten zetten maar dacht al dat het later zou zijn omdat mijn ei iets later was,, dus ik schat rond de 15 de . Nu nog niks te bekenen alleen gister de witte test, nu is dit ook pas tweede ronde dus wie weet blijf de ongi nog wel veel dagen uit omdat alles nog in de war is,, ag we zullen zien,,

13. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0

Ja hihi mannen, ;) hij is er wel iets meer mee bezig dan de vorige keer, misschien omdat hij weet wat het is....
    Maar hij denkt er veel minder aan, ikmoet hem ook steeds uitleggen hoe het ook al weer allemaal zit ;) "nee schat, vandaag m'n 27ste dag, vorige keer was het 26 enz. ;)

Ik ben nog een beetje bang dat ik morgen nog ongi ga worden.... 1ste keer was het nml 28 dagen... Das morgen....
    Ik dacht vanmorgen ook,mik ga het nu toch doen...
    Vriendlief nets verteld, ik dacht vind is vast gek:) zo van, maar je kan morgen toch nog gewoon ongi worden?

Als ik morgen niet ongi wordt..... Tja dan zegt mijn verstand dat ik moet wachten tot woensdag, maar ik denk dat ik niet zo lang kan wachten en toch voor dinsdag ga....;)

Kan jij wachten tot woensdag?

14. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ja het wordt inderdaad rustiger, ik merk dat het niet zo leuk is om aan het einde te zitten ;) dan is bijna iedereen verdwenen.....

Heb je de pil geslikt hiervoor? Dan kan her in de war zijn...
    De vorige x was ik ook aan de pil, ik was wel daarna regelmatig ongesteld....

Maar ja we zijn nog niet ongesteld, dus daar houden we ons maar aan vast...
    Wel fijn dat er meer meiden, geen ongi hebben maar wel een witte test...
    Zitten we in hetzelfde schuitje, kunnen we elkaar een beetje moed inpraten ;)

15. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik houd jullie deze dagen nog in de gaten hoor meiden.
    Succes!

16. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een mirena spiraal en had geen menstruatie tijdens de afgelopen 7 jaar,, dus allemaal een gokje, ik weet alleen wel vanwege testen wanneer mijn ei was dus dat is iets hihi,

Maar ze zijn idd nog niet ongi dus alles kan nog,, heb ook nog geen klachten dat het onderweg is en dan merkte ik tijdens de vorige maand wel,,

Ik ga volgende test uitstellen ik hoop dat het lukt tot woensdag ,, tenzij ik natuurlijk voor die tijd op rood ga

17. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik heb ook deze keer een Mirena gehad.... Werd er ook niet meer ongesteld van...

Hihi dus misschien doen we wel alle3 een test op woensdag....
    Ik ben vrij, maar mijn vriend moet werken (gaat om 7uur weg....) vind het gek om alleen te doen.....

Hoe doen jullie dat? Alleen of samen?

Ik ben alleen toch bang dat ik morgen op rood kan...
    Ik heb trouwens nog nooit tekenen van m'n nadere ongi. Die is er altijd gewoon "opeens"
    Met morgen werken dus dan denk ik er hopelijk niet zo aan ;):)

18. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Meiden op rood: balen zeg! Erg rot, hoop voor jullie dat het volgende ronde raak is!

En op roze (volgens mij zijn er niet veel bij gekomen) GEFELICITEERD!

Ik heb gisteren toch een test gedaan, die was helemaal wit.. Maar goed ik had eigenlijk met mezelf afgesproken dit niet te doen omdat ik bij mn vorige kids ook geen goede test had van tevoren.

Vandaag zou mn NOD zijn, tot nu toe niks maar goed mijn cyclus is niet heel regelmatig, hoewel de laatste paar maanden steeds 27 dagen was en de allerlaatste maar 25 dagen.

Aan de ene kant denk ik: zou het dan toch??? Maar het zal deze keer wel gewoon een langere cyclus zijn, ik merk dat mn borsten sinds gisteren gevoeliger zijn maar dat is ook altijd net voor mn menstruatie. Elk pijntje rond mn buik denk ik: uhoh! Maar ook vlagen van misselijkheid. Ik wil het zo graag weten! Maar ik ga proberen me in te houden met testen. Ik ga ook voor woensdag!

19. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test alleen vind ik prettig,, rond mijn ei had ik vakantie oow die tijd ging zo langzaam,, vorige week weer gewerkt en het was zo weekend gelukkig en ik moet morgen enzo gewoon werken dus loop ik in de ochtend snel naar de wc en dan is het te laat hihi,, dus dat volhouden tot dinsdag of woensdag moet lukken

20. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er hier vorige week dinsdag al nationale test dag geweest,, word het voor ons komende woensdag,,??!!!

Deel Deze Pagina