NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door eitje85, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje3

Roosje3 Lid

5 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2421 Roosje3, 14 jan 2013
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
    Ben een beetje laat deze maand met aangeven, maar mijn nod was 12 januari, mag ik nog op de lijst? 29 jaar oud, voor het eerste kindje ronde 4.
    Heb trouwens een heel onregelmatige cyclus van 26 tot 45 dagen dus overtijd zegt nog niet zoveel, hoewel manlief er deze maand een heel goed gevoel bij heeft.

En alle zwangeren: van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan!!

2. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    @ lin... Ach meis... Vervelend zeg...:( hoop dat het snel wel blijft plakken!

@angelasm en pink: balen ook op rood....

Ik schok vanmiddag prooi nog even,
    Had vanmorgen beetje pijn aan m'n onderkantje :) sorry heb nog wel eens last van m'n hechting van de vorige. Af en toe wordt dat een wondje.
    En ik veegde beetje bloed af dus dacht .... Ja laat maar komen.....
    Maar een half uur later had ik nog niets....;)
    Gek want meestal komt het in een keer gelijk goed,
    Het bleek dus een beetje bloed van het wondje te zijn.
    Hier dus nog geen rood te bekennen, maar heb het idee dat ik mezelf nog steeds voor de gek houd en dat het morgen nog kan komen, anders toch woensdag nog een test.... (na zondag...) **zucht**

GEK wordt ik van die onzekerheid....:$

3. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Welkom! Ene spannend! Lijkt me vreselijk zenuwslopend, zo'n uit een lopende cyclus!

4. Roosje3

Roosje3 Lid

5 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je, heb het al laten onderzoeken bij de gynaecoloog vorig jaar, maar ik heb wel gewoon eisprong. Toen hebben we het 6 maanden geprobeerd en na een pauze van 6 maanden (voor ons huwelijk) nu weer 4 maanden. Ik vind het zo spannend, maar heb ook nu helemaal geen positieve aanwijzingen, symptomen ofzo.

Ook spannend voor jou dat afwachten, dan schrik je wel als je bloed ziet, succes.

5. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Op hoe lang heb je nu je nod gezet? Hoeveel dagen?

6. Roosje3

Roosje3 Lid

5 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op mijn gemiddelde; 31dagen.

7. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik mag helaas op rood.....

Bedankt!!

8. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Jammer!

Ik ben trouwens nog niet roze gemaakt in de lijst. Wou het zelf doen gisteravond, maar ik krijg het niet voor elkaar.
    Wil iemand dat voor mij doen?

9. frulleke

frulleke Lid

13 jan 2013
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik ben vanochtend helaas na bijna 3 dagen overtijd ongesteld geworden. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Frulleke

10. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee meiden,

Ik schuif weer door naar de volgende NOD lijst.. Dag 94 en nog steeds niets te bekennen! Volgende week naar de gyn, dus dan hopelijk meer duidelijkheid!

Succes allemaal en hopelijk niet tot de volgende nod lijst. We moeten gewoon allemaal op roze!

11. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Nou nog geen nod vandaag maar me temp was gister 36,7 en vandaag 36,8 kan dat ook wat betekenen?..

Ik ben op van de zenuwen.

12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    ik zie dat jij ook een enorme cyclus kan heben... Hier dus nog zo een figuur.. voor de mk en vmk was het al een potje... geen regelmaat idd. bij mij de kortste is ooit 34 geweest....laatste jaren meestal tussen de 40 en 55 dgn. tot een paar maanden voor de mk dat ik pillen pakte van etos voor regelmatige cyclus...dan zat ik meestal op de 42 dagen. of er net over. ben nou ook bij gyn geweest (ook vanwege bruinverlies en mk en vmk tussendoor) ben benieuwd of er iets uit komt. en anders wat we er aan kunnen gaan doen..
    T idee.. ong 6 x per jaar kans zwanger te kunnen raken....maar niet te veel aan denken.
    Hoop dat t voor jou snel lukt!!

13. Roosje3

Roosje3 Lid

5 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend toch maar weer eens getest en... Een heel vaag onduidelijk lijntje!!! Heel erg vaag, maar ik heb wel hoop!!
    Straks naar het kruitvat voor 2 voor 5 euro testen, die zijn toch erg gevoelig?? Zo spannend dit... En mijn man maar zeggen; ik voel dat het goed zit.

14. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Min of meer: gefelciteerd!
    Hopelijk straks een knallijn. Tof hoor! :)

15. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Spannend, laat je wat weten?

16. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend roosje.. ben benieuwd! Laat het maar snel weten! ;)

17. Roosje3

Roosje3 Lid

5 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker!! Ik zit nu op mijn werk en kan me absoluut niet concentreren. Vanaf doe ik de test opnieuw. Moet wel zeggen dat ik helemaal geen kwaaltjes heb.

18. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook niet echt hoor. Beetje rommelige buik, alsof ik ongesteld moest worden. Maar dat werd ik dus niet! :)

Nu nog steeds niet echt kwaaltjes. Ben af en toe een klein beetje misselijk, maar dat is alles.

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Lieflief: dankje wel voor je lieve reactie! Voor jullie ook heel erg!
    Ik heb best erg gevloeid/gebloed. Ook vrij regelmatig stolsels enzo erbij. Heb het met mijn ouders kunnen delen, ze waren heel blij dat ik het, ondanks het verdriet, gelijk met ze heb gedeeld. Anders was ik er aan kapot gegaan.
    Vl heeft het weekend ook veel samen gehuild met me, waar ik heel blij mee ben, gezien zijn reactie van zaterdagochtend. Je voelt je dan op een of andere manier sterker staan!
    Ook bedankt voor de condoleances meis!

Mietie: dankje wel! Wat jammer om te lezen dat je toch ongi bent geworden. Had zo gehoopd voor je dat het toch wat zou worden deze maand!

Nila: dankje wel!

Loes: gefeliciteerd meid, geniet ervan!

Linda: wat ontzettend naar! Ik weet wat je voelt, hier zaterdag ook! Heel veel sterkte! Knuffel voor jou!

Meiden op rood: ontzettend balen. Heel veel geluk de volgende ronde!

Hier: net terug van het weekend familie en crematie van oma. Ontzettend heftig alles bij elkaar. Ben echt kapot emotioneel gezien!
    Zou iemand mij op paars willen zetten? Alvast bedankt.

Veel liefs van mij

20. Roosje3

Roosje3 Lid

5 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2440 Roosje3, 15 jan 2013
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
    Dit is mijn test van het kruitvat.
    Mijn man en ik zien geloof ik echt een heel dun lijntje? We durven het bijna niet te geloven... zo onwerkelijk allemaal.
    Wat zeggen jullie?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina