Hier is het bloeden nog steeds niet gestopt. Steeds als ik denk dat het minder word dan begint het weer. De testen die ik besteld heb zijn nog niet binnen. Hoop dat die morgen binnen zijn ivm de kerst drukte bij de post. Nog ff wachten met testen dus helaas..
@ Kwebbel: volgens mij brengen ze steeds minder post op maandag, wij hebben echt nooit meer iets in de bus. En het zal inderdaad wel druk zijn met alle kerstkaarten. Bij mij duurde m'n menstruatie ook behoorlijk lang. Vorige week donderdag (als in anderhalve week geleden) ongesteld geworden en nu heb ik nog een beetje lichtgekleurd slijm. Met de miskraam had ik dat ook. Na een week stopte het en twee dagen later begon het weer, duurde bijna een week nog daarna... heel irritant. Vraag me ook af of alles wel goed is gegaan na de miskraam, maar goed, vanaf woensdag ovutesten gebruiken en dan maar kijken of ik daar twee streepjes op krijg
hier zijn we de laatste dagen al flink aan het klussen geweest, hebben ook pre-seed gebruikt deze keer. het leek me wel eens fijn en eigelijk was het dat ook leuk extraatje! zeker omdat, hoewel we het allebei graag willen en er ook van genieten, je soms gewoon niet altijd super veel zin hebt om er 'veel werk van te maken' baat het niet dan schaadt het niet lijkt me... straks overigens op routine controle bij de gynaecoloog, kan ik nog wat kleine vraagjes op haar afvuren.... hopelijk zie ik haar dan snel terug!
nou ik had dat ergens gelezen hier op het forum en ik was natuurlijk zooo nieuwsgierig dus ik googlen en toen sprak mijn zusje (zij zijn ook aan het proberen) me er ook nog es over aan ! haar gynaecoloog had dit aangeraden dus ik dacht nou als het voor haar iets is, kan het voor ons net zo goed. ik moet zeggen, leuke afwisseling hoor!
Lieve dames, na 3 nega testen en 3 dagen overtyd , net weer een test gedaan. Hiervoor een streepjestest gedaan die was onduidelyk, maar deZe is duidelijk toch? Dus Lappie eigelijk mag il van deze lijst, maar zou het zo leuk vinden als ik even op roze mag op die andere topic ziet niemand het meer. En wie weet geeft het geluk! Heb maar 2x geklust en zelfs 2 dagen voor ei. Dus alles kan! Veel geluk dames. Ik blijf meelezen
Diamonds: Gefeliciteerd! Dat moet fijn zijn, eindelijk duidelijkheid! En ook nog eens de goede optie Dat er maar velen mogen volgen!
♥ NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013 ♥ 1 (3) vrouwtje80, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Dorien87, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Weegbree,30 jaar, ronde 2 met mm,1e kindje 2 (6) eitje85, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje dorien, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Summerlove, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje annechristine,35jaar, ronde 11, 2e kindje Dotjes, 23 jaar, 8e ronde, 1e kindje Regina83, 29 jaar, 7e ronde, 1e kindje 3 (3) Ralin,28jaar, 5e ronde,3e kindje Chantal3, 34jaar ,ronde 6,3e kindje koetje, 30 jaar,ronde 5, 3e kindje 4 (6) Lappie, 37 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje lotte30, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jennifer2106, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje marjoleinART, 30jaar, 8e ronde,1e kindje Josephine, ronde 1 na clomid, 1e kindje Mama-in-love, ronde 4, 2e kindje 5 (5) selina89, 23 jaar, ronde 6, 1e kindje flora, 24 jaar,ronde 6,1e kindje Laura81, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Linnepinna, 26 jaar, 11e ronde, 1e kindje Smitje, 30 jaar, 21e ronde, 1e kindje 6 (4) Bloemetje83, 29 jaar,1e ronde na mk, 2e kindje Krista1990, 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje Sweetheart86, 26 jaar, 8e ronde, 1e kindje Snoezelke, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje 7 (3) Isa2007, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje Mediq22, 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje Kwebbel1984, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 8 (2) Mamvanjessie, 25 jaar, 4e ronde, 2e kindje Stando, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje 9 (3) Lindaw, 28 jaar, 16e ronde, 1e kindje cjjm2012, 28 jaar, 7e ronde, 2e kindje MilanFleur, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje 10 (5) Mart, 5e ronde, 1e kindje Liefvlindertje, 20 jaar, 8e ronde, 1e kindje Stresskip86, 2e ronde, 1e kindje fiona1983, 15e ronde, 1e kindje Lilly156, 28 jaar, 8e ronde, 1 kindje 11 (3) 4dogs82, 30 jaar, 9e ronde, 1e kindje imp, 2e ronde,1e kindje Amanda23, 27 jaar, 5e ronde, 2e kindje. 12 (3) Noessie, 33jaar, 14e ronde, 4e kindje twinkle82, 30 jaar, 2e ronde (na MA), 1e kindje mvdbr, 31 jaar, 21 ronde, 1e kindje 13 (3) Dimmel, 26 jaar, ronde 12, 2e kindje Diamonds, 30jaar, 5e ronde, 3e kindje nila, 7e ronde, 4e kindje 14 (1) Ing49824, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje 15 (0) ... Datumloos (2) Cindy, 24 jaar, 6e ronde, 1e kindje Jeniyah, 27 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje TOTAAL: 52 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ 1 zwanger ♥, ongesteld , 2 MMM, negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
Het bevalt dus goed. Ik ga vanavond ook klussen en heb ook conceive plus liggen. (Gekregen van vriendin die na het beginnen hiermee direct zwanger was). Ben benieuwd.
laat maar weten of dat spul ook fijn is ik vind pre-seed op zich best wel prijzig, althans als je de aangegeven hoeveelheden effectief zou gebruiken en dan ook nog es verschillende keren per klusperiode ik neem mijn klusperiode namelijk altijd ruim geschat en aan bij 15 euro per keertje.... nou jah prijzig hopen dat het ook bij mij extra goed werkt en dat we het niet te dikwijls hoeven te gebruiken!
Ik had een mailtje gekregen dat ze vandaag verzonden zijn dus verwacht ze uiterlijk woensdag hoop natuurlijk morgen maar we zien wel. Ik had volgens de ha vandaag of morgen moeten stoppen met vloeien dus wacht dat ook af tot woensdag. Dan heb ik getest en weet ik ook meer. Het klote hieraan is dat ik niet weet wat het nu precies is. Als ik wist dat het mijn ongi zou zijn kan ik me daarbij neerleggen. Maar nu weet ik nog niks en dat verontrust me wel een beetje. Ik heb ook geen ongi krampen of zo dus ik heb nog een heel klein beetje hoop... En anders gaan we door naar de volgende ronde, waarvan ik dan helemaal niet weet wanneer mijn ei is...
Laat het je zeker weten. Dit zijn van die aplicators dus dat is handig. De juiste hoeveelheid per klusronde. En laten we hopen dat het znbelofte waar maakt en we het alleen deze ronde nodig hebben. Ik laat het morgen weten Ik neem de klusperiode ook ruim hoor. Heb nog geen positieve ovutest maar je weet maar nooit hè.
Ik kom me melden in deze NOD lijst... Vandaag ongesteld geworden... Nieuwe NOD is 13 Jan Mietie, 32 jaar, 2e ronde na vmk, 1e kindje