Hey meiden... Ik meld me hier ook maar weer. Ik heb geen idee wanneer mijn nod precies is ivm de curettage maar schat zo begin januari. Mag vast wel weer mee kletsen toch??
Ooh meis wat heftig zeg.. Hoop voor jou dat je cyclus snel weer op gang komt.. Gaat het allemaal wel met je? Zal ik je gewoon op 1januari zetten kan ik je altijd nog verplaatsen..
♥ NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013 ♥ 1 vrouwtje80, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 2 eitje85, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje dorien, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje. 3 4 5 selina89, 23, ronde 6, 1e kindje flora, 24 jaar,6e ronde,1e kindje. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Datumloos. Cindy: 24jaar, 6e ronde,1e kindje. Jenijah:27 jaar. TOTAAL: 5 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
T gaat, ga morgen weer aan t werk. Heb aardig wat krampen en nu ook bloedverlies.. Kan niet wachten tot t allemaal over is en we weer in verwachting zijn
Jeniyah: Zie ik jou hier weer.. dat is niet de bedoeling! Spijtig dat het niet goed gegaan is. Hopelijk hebben we meer geluk deze maand. Ik ben helaas ook ongi geworden, dus ik mag hier op de lijst. FF denkt dat mijn volgende cyclus 36 dagen is en nod op 10 januari, dus dat hou ik dan maar aan. Mart, ronde 5, 1e kindje > nod 10 januari
Was ook niet mijn planning idd... Helaas! Hopelijk is t voor jou gauw raak meis... Ronde 5 alweer, is ook niet niks
Snap dat het niet je planning is, maar het is wel k**. Ik hoop dat mijn cyclus wat korter en stabieler gaat worden. Kan er geen pijl op trekken. En hopelijk wordt het eitje zoeken niet zo'n frustratie als afgelopen maand. Eind januari moet ik voor controle naar de gyn. Als het komende ronde weer niet is gelukt, ga ik toch even informeren of ze wat kunnen betekenen voor me. Inmiddels toch al weer een half jaar bezig en ik nader de 30 heel snel.
Hallo meiden, mag ik bij op de lijst? Ben tot mijn grote verbazing toch ongesteld geworden en loop best hard te balen! Maar... Op naar de volgende ronde natuurlijk! Dorien87 - 3de ronde - 25 jaar - 1ste kindje
♥ NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013 ♥ 1 vrouwtje80, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 2 eitje85, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje dorien, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje. 3 4 5 selina89, 23, ronde 6, 1e kindje flora, 24 jaar,ronde 6,1e kindje. 6 7 8 Mam van jessie 25 jaar!ronde 4,2e kindje. 9 10 Mart,ronde 5,1e kindje. 11 12 13 14 15 Datumloos. Cindy: 24jaar, 6e ronde,1e kindje. Jeniyah:27 jaar,2e ronde,1e kindje. TOTAAL: 7 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
Wanneer is je nod? Ja balen is dat he meis.. Ik heb het ook elke ronde als ik naar een witte test sta te kijken Maar weer vol goede moed er tegenaan.. En hopen op veel rose
Het begint al wat voller te raken hier gezellig Of nou ja hoe je het bekijkt dan liever niet en iedereen zwanger...... Hopelijk is het snel januari en duurt dit bankje niet zo lang Jammer genoeg ben ik heel ongeduldig!
@ selina , ik hoop ook dat deze ronde wat sneller gaat, ik vind vooral het wachten na mijn ei altijd zo lang duren , dat wachten op mijn ei vind ik toch minder erg.. Ik hoop ook op veel roze nu eerst maar weer mijn ongesteldheid uitzitten....