Helaas heb ik na ruim twee weken testen geen ovulatie kunnen ontdekken deze ronde. Ben inmiddels een beetje testmoe, dus wacht het verder maar af. Geen idee of mijn nod dus een beetje klopt (denk het niet), helaas is alles toch een beetje ontregeld na de vmk vrees ik.. Nou vannacht vertrekken we voor een weekje snowboarden, dus afleiding genoeg!! Alle dames die binnenkort gaan testen, heel veel succes! Ik hoop dat 2013 veel moois gaat brengen voor jullie!
Deze ronde testen we helemaal niks en waarschijnlijk ook niet eerder dan nod. we doen het van af de 20ste om de dag en dat houden we aan tot 31ste dan nog 9 dagen wachten en weten we genoeg. Ik ga me zelf deze ronde (16de) ook niet gek maken en zoeken naar kwaaltjes ben deze ronde (begrijp zelf ook niet hoe ik het voor elkaar krijg.Misschien dat ik dat hopen zat wordt)best nuchter onder. Elke maand is anders heb me al 15 rondes anders gevoeld niet 1 keer het zelfde dus het zoeken naar kwaaltjes heeft bij mij geen nut denk ik
Fijne vakantie!! Je kunt trouwens ook gaan temperaturen om je ei te vinden (welliswaar achteraf maar wel dat je het zeker weet)
De lijst begint goed dames, al 2 zwangeren zie ik Top, gefeliciteerd! @Regina: hele fijne vakantie, genier ervan! Hoop dat alles goed gaat met iedereen, zal proberen nu weer wat vaker langs te komen. Wilde er minder mee bezig zijn, gaat goed. We klussen nu meer, zonder dat er een bepaalde druk op zit. Ideaal Nu hopen dat het zijn vruchten afwerpt deze maand. Hoop dat iedereen een leuke kerst heeft gehad, hier was het erg gezellig. Ouders waren hier en erg lekker gegeten. Fijne dag nog meiden, liefs
Hallo dames, Gisteren zat ik op dag 22 van mijn cyclus en opeens zag ik een ein beetje bruin met slijm en toen heel licht roze verlies. Ook heb ik lichte krampjes. Zelf dacht ik dat ik mijn ei op dag 18/19 heb gehad. Heb geen testjes gedaan, maar op dag 19 begonnen met tempen om te kijken of mijn ei was geweest en toen was hij 36,6 dag erna 36,8. Dus mijn ei is zeker al geweest. Voor de ei zit ik meestal op een temp van 36,4-36,6. Omdat de temp toevallig steeg op het moment dat ik begon met tempen, denk ik dat mijn ei toen is geweest Stiekem hoop ik op een innesteling! Heb dit eerder niet gehad en mijn cyclus zou dit keer langer moeten zijn. Dus als ik nu bijna ongi moet worden is dit wel erg vreemd. Hopelijk wordt ik niet weer voor de gek gehouden. Groetjes linnepinna
Het klinkt wel als een innesteling, maar zelf ook geen ervaring mee! Hoop het in ieder geval voor je!
Hoi meiden, Typ ik net een heel verhaal, is ie ineens weg! :S Maar goed, ik ben al een tijdje niet geweest, veel gebeurd, overlijden vlak voor kerst, drukke dagen etc. heb ook niet helemaal teruggelezen hoor meiden, sorry! Ik had vandaag het gevoel dat ik toch even wilde testen, (NOD is 1 jan) en zowaar een tuurstreepje! Spannend! Hoe is het hier, ik zag dat er inmiddels al een roze bij gekomen was? X
Hey Dotjes, wat vervelend een overlijden vlak voor de kerst! Wel heel spannend, een tuurstreepje. Lees trouwens wel meer, als er iemand overlijdt in de omgeving dat er dan ook nieuw leven aan zit te komen, dus wie weet. Hier ook de oma van vriendlief overleden maandag, geen contacten mee verder, ze wordt morgen begraven.
Ik doe ook mee. Marente, 32 jaar, NOD 2 januari, 5e kindje. Ik denk niet dat ik tot 2 januari kan wachten, ik heb 1x op 9dpo positief getest (dat is morgen) dus ik denk dat ik eerder een test ga wagen, als het me lukt wil ik tot oud en nieuw wachten.
Hallo dames, het wordt spannend... Ik duim voor vele roze dames! Ik heb een hele vreemde ronde... Normaal gesproken zou ik rond 12 januari ongesteld moeten worden, dus rond 1e Kerstdag pas mijn ei moeten hebben. Echter, binnen 8 dagen na menstruatie had ik alweer een positieve ovulatietest in handen. Dus snel ons best gedaan Laatste dagen behoorlijk wat kwalen, waaronder pijnlijke borsten, misselijk, steken in mijn onderbuik. Ik had geen testen in huis, dus vandaag wat gehaald en vanmiddag een test gedaan, positief! Hoe bizar!?! Ik denk dat ik over een dag of drie nog eens test, maar de test van vandaag is behoorlijk overtuigend! Liefs!
♥ NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013 ♥ 1 (5) vrouwtje80, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Dorien87, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Weegbree,30 jaar, ronde 2 met mm,1e kindje Dotjes, 23 jaar, 8e ronde, 1e kindje Soesje06, 32 jaar, 2e ronde, 2e tweede 2 (9) eitje85, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje dorien, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Summerlove, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje annechristine,35jaar, ronde 11, 2e kindje Regina83, 29 jaar, 7e ronde, 1e kindje KleineRoe, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje Joor86, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje Marente, 32 jaar, ..e ronde, 5e kindje 3 (6) Ralin, 28jaar, 5e ronde,3e kindje Chantal3, 34jaar ,ronde 6,3e kindje koetje, 30 jaar,ronde 5, 3e kindje Ninaz, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje Lappie, 37 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje Isa2007, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje 4 (7) lotte30, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jennifer2106, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje Josephine, ronde 1 na clomid, 1e kindje Mama-in-love, ronde 4, 2e kindje Carmen, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje Annelisje, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje Mamvanjessie, 25 jaar, 4e ronde, 2e kindje 5 (6) selina89, 23 jaar, ronde 6, 1e kindje Laura81, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Linnepinna, 26 jaar, 11e ronde, 1e kindje Smitje, 30 jaar, 21e ronde, 1e kindje marjoleinART, 30jaar, 8e ronde,1e kindje vinisa, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje 6 (4) Bloemetje83, 29 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Krista1990, 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje Sweetheart86, 26 jaar, 8e ronde, 1e kindje Snoezelke, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje 7 (3) Mediq22, 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje Kwebbel1984, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Dimmel, 26 jaar, ronde 12, 2e kindje (of 13 jan?) 8 (1) Stando, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje 9 (3) Lindaw, 28 jaar, 16e ronde, 1e kindje cjjm2012, 28 jaar, 7e ronde, 2e kindje MilanFleur, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje 10 (6) Liefvlindertje, 20 jaar, 8e ronde, 1e kindje Stresskip86, 2e ronde, 1e kindje fiona1983, 15e ronde, 1e kindje Lilly156, 28 jaar, 8e ronde, 1 kindje lady1987, 25 jaar, 17e ronde, 1e kindje Krulletje87, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e na vmk, 4e kindje 11 (5) 4dogs82, 30 jaar, 9e ronde, 1e kindje imp, 2e ronde, 1e kindje Amanda23, 27 jaar, 5e ronde, 2e kindje Flora 24 jaar, 6e ronde (3e met ei), 1e kindje Tinkerbell26, 12e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje 12 (4) Noessie, 33jaar, 14e ronde, 4e kindje Twinkle82, 30 jaar, 2e ronde (na MA), 1e kindje mvdbr, 31 jaar, 21 ronde, 1e kindje Loesjee89, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 13 (5) Dimmel, 26 jaar, ronde 12, 2e kindje (of 7 jan?) Diamonds, 30jaar, 5e ronde, 3e kindje nila, 7e ronde, 4e kindje Mietie, 32 jaar, 2e ronde na vmk, 1e kindje Lica, 27jaar, 8e ronde (1e na mk), 2e kindje 14 43) Ing49824, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pink, 38 jaar, 17e ronde, 2e kindje soepstengel, 27 jaar, 1e ronde , 2e kindje Truusje81, 31 jaar, 10e ronde, 2e kindje 15 (1) Yuna, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Cindy, 24 jaar, 6e ronde, 1e kindje Jeniyah, 27 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje sabrina1986, 26 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Mart, 5e ronde, 1e kindje TOTAAL: 73 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ 3 zwanger ♥, ongesteld , 4 MMM, negatieve test , 1 twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
@dotje: voorzichtig gefeliciteerd! Dat wordt dus zeker geen champagne de 31e! @hier; word soms gek van die pseudo klachten, word gek van mijn boobies
Nou volgens mij weet ik nu ook wat het 'voelen van een ei' betekent. Gisteren wakker geworden van kramp/steken aan de linkerzijde van mijn baarmoeder. Man,man,man er was geen beginnen aan! Duurde minimaal nog 40 minuten toen ik wakker was geworden van de pijn. Wist niet dat het zo pijnlijk was! In ieder geval goed geklust de afgelopen dagen, dus de kansen benut ! Ben benieuwd! Nog even wachten tot nod-time!
Jaja, een positieve zwangerschapstest. Heb de foto in mijn foto album gezet! Ik zou dan toch wel heel vroeg positief testen, dus ja, misschien was mijn laatste ongi inderdaad geen echte ongi. Maar had ik dan niet een knaller van een test moeten hebben? XXX
Kwebbel, gefeliciteerd. Wat een fijn nieuws naar wat vast een moeilijke periode is geweest. Ik hoop dat het een plakklerdje is. MarjoleinArt, kan het niet zijn dat je eisprong later is? Vorige keer had je je ei ook op cd 16 (als ik het goed heb onthouden). Qua temperatuur zou het ook goed passen. Hier ben ik (alweer) ziek, mijn temp is dus nu ook net het Hymalaya-gebergte. Wilde dat ik wat meer weerstand had. Maar mijn liefste zoontje komt iedere week weer met een nieuw virusje van de crèche. Zoonlief nergens last van, maar mama gaat iedere week weer 'plat'. *snif*