NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door eitje85, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vervelend is dat zeg.... Zo oneerlijk ook he! Heb je het wel eens aan haar gevraagd of ze het irritant vind? Ik zou er anders gewoon een keer over beginnen, misschien beseft ze helemaal niet hoe vervelend het is voor jou dat je nog steeds niet zwanger bent... Kan ze er rekening mee houden!

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nu zie ik het pas, staat er gewoon sorry!! Maar dat hoeft niet hoor, je kan ook gewoon netjes op tijd ongesteld worden (hoop van niet en dat je zwanger bent natuurlijk!)
    Mijn ha zei, ontpillen is echt onzin... De pil is na je stopweek gewoon uit je lichaam!
    Wel is het natuurlijk zo dat niet iedereen een super regelmatige cyclus heeft, naar mijn idee word het dan op "ontpillen" geschoven... Bedoel niet iedereen word elke maand netjes na 28 dagen ongesteld, net zoals dat niet iedereen op dag 14 zijn eisprong heeft.

Ben benieuwd naar je testje van morgen, duim voor je!!

3. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn eitje was een beetje zoek. Zit nu al op CD dag 19 en normaal springt ie nooit zo laat. Dus voor de zekerheid toch maar even ovutestjes gehaald en ja hoor vanmorgen een vette 2e streep. Dus straks nog maar even aan de klus op de laatste dag van het jaar.

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    AMEN! Hihi

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat word klussend het nieuwe jaar in!! Veel plezier :D

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    #946 vinisa, 31 dec 2012
    Laatst bewerkt: 31 dec 2012
    Zo te lezen krijgen jullie allemaal wel van die opmerkingen/goed bedoelde adviezen. Ik probeer maar te onthouden dat mensen het vaak moeten meemaken (of iets soortgelijks) voor ze het wat meer begrijpen.

*tekst weg*

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hahaha nou mooi hoor :D

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Het hoeft niet hoor, ik was na jaren aan de pil ook gewoon na 29 dagen ongesteld en de maand erop ook na 29 dagen. Daarna was het wel een ramp haha. Maar ik bedoel maar dat het voor elke vrouw weer anders is. Het kan goed dat je gewoon meteen een goede cyclus hebt.

9. Wennie81

Wennie81 Lid

30 dec 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik ook echt respectloos inderdaad naar jou toe... Jeetje wat naar bah!

10. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Gezellie, hupsend het nieuwe jaar.. dat word vast gezellie..
    Veel plezier vanaaf saampies onder de lakens.

11. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom

Zou dat ook zo zijn als je ruim tien jaar geslikt hebt?

12. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vinisa: dat is wel erg onbeschoft zeg! Snap dat het contact daarna wat lauw is geworden.

Jaja wij hebben geen vuurwerk nodig om te knallen vanavond ;)

13. Wennie81

Wennie81 Lid

30 dec 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ervaring! Heb bijna 15 jaar pil geslikt. Ben eerste keer al na 24 dagen ongesteld geraakt en daarna na zo'n 26/28 dagen. Dus bij mij gelijk op gang. Zeker wel andere klachtjes zoals: darmen beetje opstandig, meer plassen, gevoeligere borsten en helaas ook wat meer pukkeltjes.. Maar ook positief: meer zin om te klussen :) en veel meer energie!

Gewoon even aankijken meis en laten we gewoon duimen dat je deze week een mooie positieve test in handen hebt :)!!

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik vond het ook echt respectloos. Ze kon ook de schijn ophouden door gewoon over andere dingen m.b.t. zwanger worden te praten. Maar echt specifiek erover beginnen, vragen stellen en zeggen er ook bang voor te zijn.. Slecht vind ik dat.

Maar ja dat was echt ook de enige slechte ervaring. De rest van de ergerlijke opmerkingen van anderen waren dan wel weer goed bedoeld.

Ik ga zo ff mijn post verwijderen, stel dat ze hier ook leest haha.

15. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur

Haha ik overwoog het wel maar heb weer 2v5 gekocht bij kv en ga morgen testen op nieuwjaarsdag!

Ik heb wel beetje bruinverlies :( balen maarja het kan nog steeds.......

Meer testers?! :D

16. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Heel veel succes met testen morgen! Ik ga het misschien op 3 jan al proberen. Mits ik nog niet ongi ben geworden.

17. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Hier precies hetzelfde!!

18. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Fijne jaarwisseling iedereen en succes met testen!

19. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom

Haha ja daar heb ik ook allemaal last van!
    Ik zal jullie op de hoogte houden!
    Xxx fijne avond allemaal en de beste wensen voor 2013. Dat t maar een vruchtbaar jaar mag worden!

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Jammer meiden van alle negatieve testen, maar geen bloed geeft moed he :) Mss allemaal toch nog te vroeg?

Rode dames: balen, veel geluk de volgende ronde.

Wat betreft de dame die afgewezen is voor de baan (sorry weet de naam even niet meer): echt balen :( Hoop dat je snel toch iets leuks kunt vinden!

Verder wens ik een ieder een hele fijne jaarwisseling, genier ervan! En hopen op een mooi, gelukkig, gezond en vruchtbaar 2013!!!!

Deel Deze Pagina