Nog veel online ondanks oudjaarsavond Normaal ben ik vaak al 10 dagen na positieve ovu test ongesteld, dat zou morgen dan zijn (avond ofzo). Ben benieuwd. Mijn lichaam is nooit hetzelfde. Vandaag had ik stond nog steekjes en soms ook echt daar beneden er binnen in voor mijn gevoel. Het deed me denken aan steken die ik later in mijn zwangerschap ook had. Het voelt alsof ik ongesteld moet worden. Het is nu weer weg trouwens. Hopelijk vannacht een goede nacht. En ben benieuwd of mijn dochter door het vuurwerk heen zal slapen. Ze gaat zo naar bed, ze is wat later op omdat ze laat in de middag nog een slaapje deed. Hopelijk hebben jullie het ook gezellig!
Die van mij hebben tot op heden altijd doorgeslapen tijdens het vuurwerk. Hoop dat het vanavond ook het geval is.
Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2013! Op zich heb ik nog geen symptomen in de zin van pijn in borsten of kramp, vermoeidheid, alleen gisteren wat roze bij het afvegen en vandaag wat bruine afscheiding. Ws voorbode van ongi, maar goed, we wachten af... Mijn nod is 3 of 4 januari. Fijne avond allemaal!
Hoop het ook voor je, soms wel zo prettig voor die kleintjes. Vorig jaar sliep ze er ook doorheen, maar toen sliep ze ook al. Nu ligt ze wakker in bed (is net gegaan) en het knalt hier flink helaas. Nou ja afwachten haha Veel plezier vanavond!
Ik ga ook maar ff genieten van de avond. Fijne jaarwisseling iedereen. En de testers morgen veel succes gewenst, ik hoop positieve berichtjes/testen te zien
Hey meiden, ben denk ik nog veel te vroeg, ik ga uit van 36 dagen maar kan net zo goed minder zijn... maar goed, nu las ik ergens dat het een symptoom is als je nagels allemaal breken. Bij mij breekt echt de een na de ander de laatste week. Zal wel toeval zijn, maar heb het normaal niet. Ben er inmiddels helemaal klaar voor, party in de kroeg hier in het dorp, wel 3 keer omgekleed haha. Eerst had ik een zwarte skinny aan maar die was gewoon te strak, daarna een zwarte wijde pantalon maar die zat in het kruis niet lekker en nu een blauwe skinny en die zit gelukkig goed. Nadeeltje van aankomen... Nou meiden, heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier vanavond en vanacht, maak er wat moois van met al jullie geliefden! Dikke knuffels en veel liefs van mij
Wens jullie allemaal een roze 2013. Hopelijk krijgen we dit jaar allemaal een mooie baby in onze armen! ++++ Wens jullie allemaal een roze 2013! Hopelijk hebben we dit jaar allemaal een mooie (eigen) baby in onze handen!
Hoi dames even een vraag FF heeft mijn kruis weer verzet wanneer denken jullie dat ik mijn ES heb gehad? De beste wensen voor iedereen en dat er dit jaar veel zwangerschappen en veel gezonde babytjes mogen zijn
Ff is er nog niet zeker van. Het lijkt er wel op. Ben benieuwd wat je temp morgen doet en of ff er een definitief rood kruis van maakt. Dan weet je het iig zeker. Heb je op een ander tijdstip getempt vandaag??? Dat zou ook het gestippelde kruis en het evt verspringen kunnen verklaren.
Idd heb op een ander tijdstip vandaag getempt als ik hem discard verzetten FF mijn kruis terug hoop niet dat FF het juis heeft want we hebben voor het laatst geklust op 26/12
Ik denk dan toch de 18e gezien je cyclus duur van de vorige keren. Maar je kaartjes zijn niet erg duidelijk (niet lullig bedoeld ) Wat me opvalt is dat je lf zo verschilt en dat is eigenlijk niet mogelijk. De tijd voor je ei wel maar erna niet. Kan een dag of wat schelen maar geen 4 of 8. Ik denk dat ff er wel een def. Kruis van zal maken. Dan zit je nu op t wachtbankje! Welkom hihi!
Hier omowitte testb kon t niet laten nu al test te wagen, met kv 2v5 Ik wacht nu wel gewoon tot zondag af...... Iedereen happy new year gewenst!!! Op een vruchtbaar 2013!
Hmmm als ik op dag 15 watery in geef dan zet FF wel een volledig kruis waar ik zelf denk dat mijn ES is geweest ik heb op dag 12 mijn pregnylspuit gehad dus dan zou mijn ES toch al eerder zijn geweest dan dag 18 toch?