Het mistery is opgelost. Joh. Wie weet was het toch genoeg. Je weet het nooit. Is altijd spannend hè. Ik duim voor je meis.
Goeiemorgen dames! Uh... Middag ondertussen! Allemaal de beste wensen voor een vruchtbaar 2013! Morgen is mijn NOD en zal morgen een test doen mocht er vandaag niets gebeuren. Gister middag al getest, maar die was omowit. Wilde eerst vandaag nog testen, maar ben t vergeten met m'n suffe kop vanmorgen... Hahaha dan morgen maar als ik het niet vergeet.... Gaan er nog mensen testen vandaag? Of morgen gezellig met mij?
ben nieuwgierig of er nog mensen getest hebben!! hier expres geen testen gehaald wilde mezelf een witte test besparen!! Nod is 5januari dus mocht er niks gebeuren test ik mssn vrijdag al wel!! en anders zaterdag. wel steeds al last van me borsten en gister dan rose slijm met afvegen.. maar dan volgt er meestal bruine afscheiding nu niet dus spannend zat natuurlijk nog 9dpo dus kan nog we blijven hopen.. andere mensen ook al klachten? En natuurlijk nog de beste wensen...
Klinkt goed hoor! Mijn nod is rond de 5e/6e en ik voel niets en ook geen roze slijm ofzo (helaas). Ik wil rond het weekend testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik ben erg benieuwd naar jouw test tegen die tijd
Gelukkig nieuw jaar meiden! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden! Hebben jullie het leuk gehad? Ik wel, tot een uurtje of 1 denk ik. Ik had thuis 2 flesjes bier gehad en later op de avond hadden we een feest waar ik 1 a 1,5 glaasje wijn heb gehad. Om 12 uur werd er geproost met champagne of zo iets en ik vermoed dat dit verkeerd gevallen is. Werd beroerd niet normaal, moest overgeven en vl heeft me toen naar huis gebracht. Eenmaal thuis ging het een beetje mis, vl stond op een gegeven moment op het punt me naar het ziekenhuis te brengen Kreeg een onwijze aanval van hyperventilatie, niet normaal meer Nu inmiddels weer oke gelukkig. Nou, weer genoeg negativiteit voor het nieuwe jaar hahaha. Laten we het gezellig houden (mezelf even toesprekend haha). Fijne dag nog meiden en tot snel weer. liefs
Hihi meiden al bezig met testen! En zo vroegere dagen voor de nod al! Ik zou gek worden als ik daar dagen van te voren al mee begin... Hoop wel dat julie nog positief testen! Gek, Hier gister nog druk bezig geweest met klussen Ik loop iets achter jullie @ing, fijn dat je je al beter voelt!
Thanks Hier ook nog aan het klussen hoor, gisteravond. Vandaag word het niks denk ik, vl ligt uitgeput (lees: brak) op de bank haha! Denk toch inderdaad dat vandaag mijn ei is, dacht dat het mss eerder zo zijn, zo voelde het!
Hey dames, Happy newyear! ik zit vandaag op 8 dagen na ei en heb alweer ( ook 3/4 dagen na ei)een beetje roze slijm en net temp van 37,81. Heb nu geen menstruatieachtige krampjes meer. Voelt nog niet of ik ongi moet worden. Dus het blijft spannend. Hoop dat roze geen voorbode van ongi is maar nog steeds van eventuele innesteling. Linnepinna
Ladys nog de beste wensen en een vruchtbaar 2013 en dat er veel mooie baby's geboren worden. Vraagje aan iedereen. Is het jullie bekend of uitslag over je armen ook een teken is van zwangerschap. Ik ben vanmorgen op gestaan met veel puistjes op mijn beide armen. Ze jeuken ook een klein beetje. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Mijn symptonen tot zover zijn Heel erg moe Tintelende tepels. Bij aanraking echt pijn Uitslag over armen Pijn onderrug Pijn steken in baarmoeder Spierpijn Het lijkt alsof ik heel hard heb gesport Hoofdpijn Zijn er nog meer dames met voortekens van zwangerschap? Ik kan over 2 dagen testen maar ik ben bang voor een omo witte test. Laat weten wat je voel en aan de zwangeren laat ook eens van jullie kAnt horen hoe of wat jullie voelden en het was echt raak.
Hallo nakomer! Er is een toppic onder zwanger waaronder de eerste symptomen van zwanger staan omschreven. Er zijn dames die al bepaalde dingen voelde na bevruchting, voor nod en na nod. Misschien heb je daar wat aan.
He dacht de 15/16e mijn eisprong te voelen dus de 30e mijn met 28 dagen maar 1x een cyclus gehad van 30 dagen en dus zou mijn nod vandaag zijn. (snappen jullie het nog?) Echter nog geen bloed in zicht. Als dat morgenochtend nog zou is, ga ik even een testje wagen. Moet echter eerst even langs de Kv dus het wordt niet heel erg vroeg. Denk het echter niet want voel niet zo veel alleen de laaste paar dagen vermoeid en meer honger maar dat zou ook door het meer sporten kunnen komen.
Hee, verander je van gedachten door juist eerder te testen of langer te wachten? Vorige ronde teste ik ook eerder... Dit keer twijfel ik. Soms heb ik last van krampjes, dan denk ik aan menstruatie, soms kramp van mn darmen (denk ik), maar dit kan ook door beetje slechte eetpatroon (teveel lekkers) van feestdagen komen.. Ik heb verder geen klachtjes, alleen moe. Ik wilde ik dit geval dat ik juist wel klachten had Maar gelukkig schijnen er ook vrouwen te zijn die geen (vroege)klachten hebben. Laat ik daar dan bij horen
Dat roze slijm had ik toen ik zwanger was van zoonlief, dat had ik nog nooit eerder gehad....op dat moment wist ik: ik ben zwanger, heel gek, waarom zo! Hoop bij jou ook!