balen zeg. Veel succes in de volgende ronde. De lijst bijwerken is niets voor mij, ben niet zo handig via de ipad en heb niet de tijd alles bij te houden (werk en dochter). Hopelijk kan en wil iemand anders wel.
Pfff begin nu ook echt steken in mn borsten te krijgen en een trekkerig gevoel aan de zijkant van mn buik... Ook maagzuur, had ik in het begin dat ik was gestopt met de pil en al een tijd niet gehad. Heb ook niet raar gegeten ofzo dus daar zou het niet van kunnen komen denk ik. Voor de testers van morgen: heel veel geluk, hoop op roze Slaap lekker voor straks. Ik kijk nog even Nanny McPhee af en dan duik ik er ook in. Vl ligt al, zijn wekker gaat om half 6 weer.
Hier weinig klachten. Mijn buik is wat onrustig. Dus soms opgezet en soms wat buikpijn. Maar niet zoals toen ik zwanger was helaas. Ik durf nergens op te hopen en denk ook wel dat ik ongesteld ga worden. Verder geen gevoelige borsten of andere zwangerschapsgerelateerde klachten. En mijn afscheiding is elke cyclus anders maar ik heb volgens mij wel witte afscheiding voor ik ongesteld word en dat heb ik nu ook. Ik besef me nu weer waarom ik dat wachten zo vreselijk vind. Je krijgt toch af en toe hoop en dan is het extra rot als je niet zwanger bent.. Oh en ik wil zaterdag evt. testen.
Littlejoy; zal ik je op oranje zetten dan? Hopelijk was je te vroeg met testen. Nu 15 dagen na positieve ovulatietest klinkt goed. Wanneer ga je weer testen?
In het vorige nod topic waren er 2 meiden die zich vrijwillig aanboden om op roze te gaan. En wat blijkt......ze hebben beide positief getest. Dus bij deze bied ik me vrijwillig aan om deze lijst een beetje roze te kleuren.
Ja ik weet dus niet wat gebruikelijk is m.b.t. je ovulatie. Weet jij dat misschien? Als je positief test, wil misschien wel zeggen dat ik een verlate eisprong heb gehad.
Pfff ja verschrikkelijk dat wachten he De tijd gaat ook zo langzaam..... Is zaterdag ook je NOD, of test je iets eerder? Die buikpijn herken ik wel, kan je echt niks van zeggen he... Je leest ook vaak dat er vrouwen zijn die helemaal geen kwaaltjes hebben en toch zwanger zijn. Dus er is hoop!! Hihi. Heb jij na je ei vaak veel afscheiding? Bij mij is het nu ook echt veel, loopt er gewoon uit Welke test ga je doen? Duim voor je meis!
Ik denk dat mijn nod rond de 6e is. Ik had een knal positieve ovulatietest op de 22ste. Ik ga er vanuit dat ik dan een dag later mijn eisprong heb gehad en tel er dan twee weken bij op. Dus het is geschat. Sowieso heb ik begrepen dat je ook een positieve ovulatietest kunt hebben zonder een daadwerkelijke eisprong te hebben. Dus ben benieuwd. Mijn cyclus is zo rot dat het me niet verbaasd als ik geen eisprong heb en mijn cyclus nog langer zal duren. Zit nu op dag 53. Ja ik hoop dat het bij ons ook zo is dan haha. Ik vergelijk natuurlijk met de ronde dat ik zwanger was van mijn dochter en daar lijkt het niet echt op. Nou ik let er normaal niet echt op. Maar ik heb volgens mij wel witte afscheiding voordat ik ongesteld word. Nu heb ik dat ook, maar zeker niet veel zoals jij. Gewoon normaal en soms droog. Dus haha klinkt niet hoopvol. Ik wilde vandaag die van de kruidvat kopen 2 voor 5, maar die waren op ik heb nog een testpoint test liggen ook 2 voor 5, maar die vind ik irritant. Er zitten vaak krasjes op de test en dus kijkt dat rot bij den negatieve test want dan denk je misschien toch iets te zien haha. Maar ja misschien dat ik die dan toch maar gebruik En jij, welke test ga jij gebruiken?
nou ik wil me ook wel aanbieden hoor hihi maar ben bang dak gewoon ongi word zaterdag aangezien ik last blijf houden van rose verlies maar klein beetje hoor!! maar vanmiddag slijm met beetje helder rood dus ben bang dat het een volgende rond word!! maar we blijven hopen... ga ook niet eerder testen denk ik al is het erg moeilijk... nog mensen testen morgen??
Littlejoy; de berekening is zoals vinisa schrijft. Gemiddeld 1 dag na positieve ovu test eisprong. En gemiddeld 14 dagen daarna menstruatie. Dus dan zou je vandaag ongesteld moeten worden? Spannend. Ga je deze week nog een keer testen?
Balen dat ze er niet meer waren zijn toch wel heel fijn he. Ik gebruik die normaal ook altijd, alleen heb ik ze nu niet in huis. Had 15 extra gevoelige gekocht van zwanger en kids, genoeg dus! Hihi. Die van testpoint ken ik niet, hoe zien die er uit? Hebben die zo'n schermpje? Oh wat verschrikkelijk die lange cyclus, ik vind het nu al lang duren... Heb je dat altijd? Je ei hoeft niet te springen nee, maar dat gebeurt niet vaak volgens mij... Word je altijd netjes na 2 weken ongi na je ei? Hier al na 10/11 dagen, ik hield eerst mijn temperatuur bij. Scheelt wel weer een aantal dagen wachten Alleen heeft het geen nut om veel eerder te testen. Was je bij je dochter snel zwanger?
Ja zeker balen. Heb er goede ervaringen mee, in de zin van nooit een (vage) streep als ik niet zwanger ben. Haha jij zit voorlopig goed die van de etos (testpoint) zijn eigenlijk zo goed als hetzelfde. Iets anders qua uiterlijk, maar bijna identiek. Behalve dat er dus krasjes op zitten en dat heb ik bij de kruidvat testen nooit. Mijn cyclus is altijd wel lang en onregelmatig, maar dit is voor het eerst sinds een hele lange tijd dat het zo lang is. Ik baal ervan, maar ja. De huisarts wilt me doorverwijzen, dus ik moet nog even een afspraak maken om dat te regelen. Normaal word ik vaak al voor die 14 dagen voorbij zijn ongesteld. Ik heb het niet altijd bijgehouden, maar vaak al na 10-11 dagen. Dus dat zou nu ongeveer moeten zijn. Het voelt ook alsof het eraan komt. Temperatuur je nu niet meer? Ik heb dat nooit gedaan, is niet voor mij. Daar ben ik te chaotisch voor Jij gaat ook zaterdag testen? We hebben er 15 maanden over gedaan bij mijn dochter
Begint altijd zo sindsbik gestopt ben met de pil ja... Tis nog niet veel en idd oud (bruin) bloed maar ik vrees t ergste Bij jjou nog wijzigingen?!
Vreemd , vanochtend opeens weer een hogere tempratuur 36.9, had de hoop eigenlijk gister al opgegeven...
Goedemorgen dames, nog testers vandaag? Succes hoor Hier ontzettend slecht geslapen weer. Heb al een week ofzo dak niet goed slaap. Val heel laat in slaap en dan ook nog eens vroeg wakker. Zit nu beetje als zombie achter de computer haha. Ga me nu even omkleden, ontbijten en richting werk. Hoe eerder ik begin hoe eerder ik weer naar huis kan! Fijne dag meiden!
Hier een slechte nacht gehad. Elke keer bij het omdraaien werd ik wakker van de duizeligheid. Alles draaide alsof ik dronken was. En heb al twee jaar niet gedronken maar door het draaien werd ik weer misselijk. Duizeligheid houd nu nog steeds aan heel vervelend! Zit nu al aan een glas cola hopelijk helpt het iets. Mijn ei rond 29dec gehad dus zou wel een heel erg vroeg symptoom zijn...