Smitje en Stando gefeliciteerd meiden Geniet ervan! Ooow kroepoek, ik zat gisteren ook aan de kroepoek, hele zak leeg haha. Lekker he Mn klachten zijn vandaag naar de achtergrond gegaan... alleen nog pijnlijke tepels en best heel misselijk Maar ja, pijnlijk tepels had ik vorige maand ook heel erg! Ow vergeet nog wat, heb steed trillers in mn eierstokken/eilieiders (denk ik dat het daar is, komt wel ongeveer overeen). Herkent iemand dat?
Dat is nog eens leuk terug komen van boodschappen doen!!! (ggrrrrr wat haat ik het, zaterdags boodschappen doen :x) Smitje en Stando: GEFELICITEERD!!!! Eindelijk weer wat roze op de lijst, werd echt iets te rood.... Mag ik jullie wat vragen, hoe was jullie afscheiding afgelopen dagen?
Hahahahahaha nee sorry ... Maar heb liever een dag voor mijn verjaardag de teleurstelling . Voel mij de dag van de omo-witte test altijd zo verschrikkelijk k#t.... Dan maar een dagje eerder.
Soms kan je echt gek worden van je lichaam he.... :x Hopelijk komt het nu ook ergens van, en ben je gewoon zwanger!!
Hihi trillers ken ik niet echt... wel een beetje zeurderig/trekkerig gevoel in mijn liezen (denk bij mijn eierstokken).... Kon je maar even naar binnen gluren he!!
Hmm, ik had net gereageerd, zag hem staan en nu is ie weer weg Maar ik wou dus zeggen dat ik enorm veel afscheiding heb de laatste dagen! De vorige keren dat ik zwanger was had ik dat ook, maar ik vind het zo eng om daar vanuit te gaan... Ik kan eigenlijk niet meer wachten met testen...
Zou de daling niet een innesteling kunnen zijn? Dan heb je ook vaak een dip he... Je kunt ook een link in je handtekening zetten, of gewoon in het topic... Ga je naar de homepage, rechtsbovenaan: Sharing - Get code - en dan kopieer je de link Dit is die van mij, heb mijn temp niet bijgehouden deze maand maar dan zie je hoe het eruit ziet! My Ovulation Chart || Ovulation Calendar
Zou wel makkelijk zijn indd, even binnen gluren Kan hier net zo goed liezen zijn, zit wel in de buurt. Of gewoon letterlijk last van rammelende eierstokken hahaha
Hmmmm wat stom!! Hier ook dus enorm veel afscheiding, voel het soms gewoon lopen... Zo irritant, want denk elke keer dat het bloed is haha. Zegt helaas helemaal niks nee.... Enige wat we kunnen doen is: wachten... En laat dat nou juist heeeeel moeilijk zijn! :x
Heb ik ook, net in de jumbo dacht ik echt: NU ben ik echt ongesteld.. gauw naar huis ennnn niks.. (gelukkig ) maar ik heb echt al drie dagen menstruatiekramp kan nooit goed zijn denk ik...
Verklap je dus toch een 'klachtje' he negeren! Nou jij, ik en truffeltje testen dinsdag. Spannend. Zijn er meer???
Haha toevallig!! Irritant he... Ja zou het niet weten, durf er geen uitspraken over te doen... Heb jij ook lage rugpijn? Weet ook niet meer zo goed wat ik voelde voor nod toen ik zwanger was...
Welke daling bedoel je dan? Er zijn meerdere 'dalingkjes' geweest. Ik dacht zelf eerste de diepste temp daling, maar die berekend FF niet. Ik heb al je stappen opgevolgt op de site maar na zie code is er geen link die er staat. Dus ik kan dan niks kopieren. Wat doe ik fout? Ik moet nog helemaal inkomen in FF hoor, alles wat eronder (bij temp) staat e.d. snap ik nog zeer weining van. Thanks voor sturen van jou kaartje(alleen 2e link doet het niet, geeft niets hoor maar dan weetje t)
@ Zwangeren, gefeliciteerd!! Maandag ga ik denk ik testen, ik ben er afgelopen maand minder mee bezig geweest en wilde eigenlijk ook niet testen deze ronde, maar ik heb er nog 7 liggen, dus ik kan het toch niet laten....
Dan ga ik dinsdag ook gewoon weer een testje wagen... 3 dagen voor vermoedelijke NOD... Spannend meiden!