NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door eitje85, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend meiden, ik duim voor knal testen op dinsdag! Ach wat, een tuurstreepje mag óók natuurlijk! Succes! :)

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hamtaro: ik zeg ook gefeliciteerd, hartstikke duidelijk meid!

Cindy: balen dat je ongesteld bent geworden! Succes de volgende ronde.

Hier: nou net wakker, naar de wc en totaal niks geen bloed... Ook geen buikpijn ofzo, wel beetje misselijk. En een soort van spierpijn in mn zij bij mn ribben, beetje aan de achterkant zeg maar. Maar dat zou door mn slaaphouding kunnen komen.

Zo even lekker ontbijten met ons 3tjes, lekkere afbakbroodjes, gekookt eitje, drinken erbij, heerlijk :) Fijne dag meiden!

3. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Ik heb zo iets stoms gedaan net... ik heb ooit is gehoord dat een ovu test ook positief uitslaat bij een zwangerschap. Ik zit nu 2 dagen voor nod en had nog een digitale cb liggen.. dus ik net ff getest maar een leeg rondje als resultaat :(

Ik weet het super stom.. maar ik heb nog 1 zw test van de kv liggen en had mezelf beloofd die NIET te gebruiken. Maar nu heb ik zoiets van: zieje wel het is weer niet raak .

STOM STOM STOM

4. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen Cindy, sterkte de volgende ronde.

Gefeliciteerd Hamtaro, een duidelijk streepje hoor!

Spannend Ing, dacht jij gister niet dat je ongesteld was geworden? Dus het heeft niet doorgezet? Of haal ik nu twee mensen door elkaar? Succes in ieder geval!

Hé ik zie op de laatste lijst dat ik niet meer roze ben, kan iemand dat weer aanpassen?

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Was ik er gisteravond nog van overtuigd dat ik zwanger was, werd ik vanmorgen ongesteld.... getver, moet dit even een plaatsje geven. Had mijn rode duivels volgende week ook pas verwacht.

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zo, wat is er veel gekletst! Ik heb even vluchtig bijgelezen.

Rose, op basis van je plaatje ga ik mee met het kruis van FF of misschien die dip twee dagen ervoor. Twijfel, lastig kaartje.

Hamtaro: ik weet dat je jet zelf nog niet helemaal gelooft. Maar van mij krijg je alvast een dikke proficiat. :)

Ergens las ik iets over zwangerschapskwaaltjes, o.a. natte afscheiding
    En menstruatiekramp. Bij mij is de combinatie van aanhoudende menstruatiekramp (paar dagen achter elkaar zonder dat ongesteldheid volgt), veel natte afscheiding en boeren laten (tja) het signaal dat ik zwanger ben. Normaal heb ik 1à2 dagen voor mijn menstruatie de bekende krampjes. Maar als het langer aanhoud en er is ook veel afscheiding, dan gaan er alarmbellen rinkelen hoor.

Maar: menstruatiekrampen kunnen natuurlijk ook gewoon net als altijd een voorbode zijn van je menstruatie. Dus pin jezelf er niet op vast. Maar dat geoel hoeft dus niet te betekenen dat het niet goed gaat daarbinnen. ;)

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Stando, klopt dat was ik. Weet nu niet wat het is, gewoon maar even afwachten! Hou jullie op de hoogte :)

Butterfly, wat balen dat je ongi bent geworden. Vervelend is dat he, denken dat het wellicht raak is en dan toch nog, ook nog veel te vroeg, ongesteld worden. Heb ik nu ook, hoewel ik nog niet overtuigd ben of het daadwerkelijk mn ongi is.

8. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sow ik was even bezig gister ochtend voor het laatst op forum geweest,, nou duurde even voor ik bij was,,

Wat gezellig zo'n groep die test op dinsdag ,, mijn nod hangt tussen de 11de en 14de dus dat is voor mij erg vroeg maar ben benieuwd naar jullie resultaat,,

Ik heb een paar foto's voorbij zien komen van zwangerschap testen , nou ik zag duidelijk een streep dus gefeliciteerd,,

Verder alle dames op roze gefeliciteerd,
    Dames op rood ik zie jullie in de volgende ronde want mijn gevoel zegt dat het bij mij nog niks is deze ronden,,

9. Cindyy

Cindyy Lid

1 dec 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Jullie ook allemaal succes en sterkte en voor de mensen die op roze staan gefeliciteerd!
    Hopelijk word ons wens van 2013 snel vervuld!

10. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    @Hamtaro: gefeliciteerd meid!

@alle rode meiden: balen joh! Hopelijk is de volgende ronde jullie ronde!

@ alle dinsdag testers: word een spannend dagje voor ons. Dat we allemaal twee mooie streepjes mogen gaan zien. Ga maandag de 2v5 halen dan dinsdag ochtend zodra ik wakker word een testje d'r tegen aan gooien.

@alle wachters: ik duim voor jullie! Dat jullie maar snel een posi test vast kunnen houden!

11. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Hebben meer mensen dit wel eens gedaan :(

12. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Nee, ik niet!

13. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als mijn ongi er nog niet is dinsdag, dan test ik met jullie mee, leuk! Hoop flink wat roze te zien!

Even ander vraagje, heb dus vanochtend getest en was dus omo wit. Weer even naar bed gegaan en kijk er net dus weer op, wilde hem weg gooien, en nu zie ik heeel licht toch wel een streepje. Hoe zit dat precies?

14. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit net in m'n eerste ronde, dus kan je hier nog niet mee helpen! Sorry..

15. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Als dat streepje pas na 5 minuten is verschenen kan het een indroogstreepje zijn. Daarom gooi ik ze altijd weg, hoop voor je dat het anders is natuurlijk :)

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Kan een indroger zijn, heb ik aantal keer gehad met de 2voor5 van KV. Hoop natuurlijk dat het gewoon positief is.

17. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik lees inderdaad dat het een indroger kan zijn, of toch zwanger. Ach ja, we wachten het gewoon af. Zolang mijn ongi niet komt, heb ik hoop! :)

Bdankt voor jullie reacties!

18. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, nou wat een werkje om weer even bij te lezen (en ik was gisteravond hier zelfs nog geweest..) Hamtero wat bijzonder zou het voor jou zijn als je zwanger bent. Je kon het zelf nog niet geloven he.. Onverwachts voor jou. Heb je ondertussen alweer getest? Kben heel benieuwd..

Dus dinsdag.... zijn we nu al met 7 dan? Leuk. Ik zal het ook in de ochtend doen.. maar misschien is 7 uur net iets te vroeg voor mij ;) MAAR ik heb al even minder goeie hoop: vanmorgen zakte mn temperatuur. Het maakte me heel verdrietig. Gister 36.68 vanmorgen 36.36. Het kan lager nog, maar toch. Ik ben bang voor een ongesteldheid morgen of dins. Dat zou niet leuk testen zijn. Ik kan er even niet zo goed tegen als het niet raak zou zijn (dat zou bij mij een dubbele reden hebben die ik hier nog niet eerder vertelt heb).

@Tupp: thanks, jij denkt dus dat mn ei wel op de 23ste (of 21ste) had kunnen zijn? Dan had ik anders wel nu ongesteld moeten worden denk ik... hopelijk zet het niet door vandaag of morgen!

Balen meiden die op rood zijn gegaan. stom stom stom he!

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hier nog steeds geen bloed. Maar durf nog steeds niet te hopen of iets dergelijks!

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik lees over het algemeen alleen mee, reageer niet zoveel... maar ik heb dit wel eens gedaan... alleen was net zo wit als de zwangerschapstesten die ik wel eens gedaan heb... helaas...

Deel Deze Pagina