NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door eitje85, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Zijn er nog meiden die vrijdag gaan testen? Als de bloeding gewoon uitblijft deze week dan wil ik vrijdag gaan testen. Mijn NOD had ik in eerste instantie op de 14e gezet en heb nog een test van CB die geschikt is 4 dagen voor NOD.

2. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Mijn NOD zou vrijdag moeten zijn, dus ik test op vrijdag! Vrijdagavond gaan we vervolgens een week met vakantie dus ben erg benieuwd :eek:!

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach meis toch, ik snap je zo goed..... Zo frustrerend!!! Wij zijn nu alweer een jaar bezig, wel een ma achter de rug. Schoonzus tegelijk zwanger met mij, wat denk je... Ze bevalt op mijn uitgerekende datum! Daar sta je dan aan het bed... Zelf met lege handen...

Snap heel goed dat je er even helemaal doorheen zit, vooral na zulk nieuws! Is echt heel normaal!!! Jij hebt die wens al zo lang en moet zo lang geduld hebben..... Het is gewoon niet eerlijk!

Het enige wat helpt is je verdriet en onzekerheid eruit gooien en alle tranen laten komen die er zitten... Je zult zien dat je daarna je weer wat beter voelt!! Je mag je best even kut voelen, het is allemaal niet niks!!!

Lieverd, het komt echt wel goed!!! Alleen wanneer.... Wisten we het maar he? Dikke knuffel!!!!

4. Wennie81

Wennie81 Lid

30 dec 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    O truffeltje voel zo met je mee! Ik loop ook al anderhalf, twee jaar hier Thuis te 'zeuren'. In September was Vriend er dan eindelijk klaar Voor. Heel lief Kwam hij op mijn VERJAARDAG met een babyfles aan. Nu alweer in ronde 4, weet het valt allemaal mee, maar ALS je er al zolang meeloopt duurt het zo Lang! Vriend nog steeds niet actief mee bezig, we zien het wel zegt die dan... Grrr!! Ik wil gewoon niet meer wachten!
    Laten we hopen dat het bij ons allemaal heel snel raak mag zijn en we allemaal uit die onzekerheid zijn!
    En de mensen in mijn directe omgeving even stoppen met allemaal te komen vertellen dat ze zwanger zijn, want daar word ik echt Kriegel van en ja natuurlijk gun ik het ze, maar nu zijn wij even aan de beurt!!

Zo bedankt dat ik het weer even kwijt mocht! Ga nu lekker effe strandwandeling maken effe eruit!!

5. Wennie81

Wennie81 Lid

30 dec 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mocht ik dan nog niet ongi zijn, wat ik niet verwacht, dan test ik Vrijdag mee, want dan zou ik 1 dag overtijd zijn..

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik test donderdag. Wel veel te vroeg (10dpo) maar we hebben die dag een afspraak met de Gyn. Dus is het wel fijn om te weten of er al een licht streepje te zien is. Bij mijn dochter had ik op 9 dpo al een tweede lijntje. Dus..... Alleen is iedere zwschap anders. Ik hoop dat deze ronde (17) ons geluk brengt en ons alle testen en HSG deze keer bespaard blijft. Je zou toch denken dat mijn lijf nu wist wat het moet doen?

7. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Hmm, heb ook even een ovulatietest gebruikt, die liggen er nog genoeg en ik wilde de test ook even wagen :) maar hartstikke wit... Ik hoop maar dat het niks zegt, ben nog steeds niet ongesteld, dus dat is goed nieuws. Ik wil al het hele weekend testen, maar ga elke keer maar snel naar de wc.

8. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    #1728 truffeltje, 6 jan 2013
    Laatst bewerkt: 6 jan 2013
    Dat is ook heftig zeg je schoonzus die dan bevalt op jou uitgerekende datum :( inderdaad heel mooi voor hun maar dat is ook een keiharde waarheid voor jou op dat moment, jemig he.

Ik probeer alles wel te laten gaan maar ml heeft nachtdiensten gehad en is s chagarijnig en laat me gewoon in tranen op de bank zitten. En verder behalve dit forum is er niemand die weet dat we bezig zijn om zwanger te worden :( dat zullen meer meiden hebben denk ik? Je kan er alleen met je man over praten en hier. Maar dit forum is wel erg fijn hoor!

Hoe doe jij dat Zoe? Na je miskraam heb je er toen wel met mensen over gesproken? Hoe lang was je zwanger? En knap je mij zo kan opbeuren, je hebt zelf ook heel wat achter de rug, knuffel terug!!

9. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Veel plezier op het strand, dat is altijd lekker, alles er even uit laten waaien. Mijn man kwam ook met een cadeautje tijdens onze vakantie. Echt heel lief. Maar idd nu ook: Tsja we kunnen niet meer doen dan we al doen. Dat klopt ook wel natuurlijk maar ik zit met het lichaam wat iedere keer een loopje met me neemt en dan wachten op nod bla bla vreselijk gevoel.

Bij jou dus ook mensen om je heen die zwanger worden, dat nieuws wil je gewoon even niet.. ook al gun je het ze wel. Inderaad WIJ zijn aan de beurt!

10. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve trufftje... T spijt me voor je dat je je zo voelt. Dinsdag gewoon met ons testen hoor, wie weet wordt je wel verrast door een streepje. Het lijkt me best pittig al om eerst te wachten tot vl/ml er aan toe is.. en dan hoop je natuurlijk gewoon dat het snel gaat. Hoe is je man/vriend eronder?

Zoe dat van jou is ook niet niks, tegelijk met schoonzus dan blijf jij ineens achter..

Wennie hoe voel jij je nu? Vrijdga weer testen lees ik, heb je nog klachten oid?

Ik had wel hoop voor deze maand, maar door vanmorgen de temp daling ben ik toch minder positief erover.. wie had hier nou laatst ook een daling en daarna weer een stijging.. was jij dat wennie?

Sterkte met volhouden iedereen!

11. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me altijd egoistisch als ik jaloers ben op zwangere mensen om me heen. Een vriendin van mij wil ook graag zwanger worden, is er mee bezig en ik merk dat ik graag of tegelijk met haar wil of anders eerder. Maar de gedachte alleen dat zij wel en ik nog lang niet, die trek ik niet goed. Maar op deze manier wordt t bijna een wedstrijdje in mn hoofd... Stom he.

12. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je vandaag 1 dag over tijd? (Aan je banner te zien), dan kun je toch testen. Heb je in huis zw.testen? Of heb je reden dat je nog wilt wachten?

13. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is wel herkenbaar vriendin is al zwanger,, en een andere ook bezig,, zou het ook niet echt leuk vinden als zij eerst is

14. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Hij zegt dat ik de tijd dat ik de wens had niet mee moet tellen.. dat,dat niet eerlijk is tegenover hem. Normaal is hij altijd lief als ik me rot voel maar vandaag is hij echt een HORK!!

Heeft hij gelijk vinden jullie?

15. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Haha jij ook al, en al zw test gedaan? Je bent immers overtijd.. hoop dat je zwanger bent! Stelt mij ook gerust haha:)

16. AzritR

AzritR Lid

6 jan 2013
    7
    0
    0
    klassenassistent speciaal onderwijs basisschool
    Emmen
    hoihoi mag ik er ook nog bij?

AzritR, 32 jaar NOD 9 januari, eerste kindje, ronde 3

phoe spannend elke maand weer

17. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Welkom :)

18. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee, Truffeltje en Zoe, wat hebben jullie al veel meegemaakt zeg. Vind het echt knap van jullie! Zoals eerder gezegd, dit is mijn eerste ronde, dus kan er nog niet over mee praten, maar bij deze een dikke knuffel voor jullie!

En AzritR: welkom!

19. Wennie81

Wennie81 Lid

30 dec 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik temperatuur nog niet, denk dat mijn Vriend dan echt gek wordt. Afgesproken met hem en mezelf om dat eerste half jaar nog niet te doen. Maar ondertussen Genoeg gelezen en je hoort dat het een innestelingsdip kan zijn...
    Voor de rest, klachtjes, tja nog steeds steken in mijn Borsten en volgens mij worden ze ook voller en ik heb of super honger of ik zit propvol er tussen in zit niets op het moment. Maar ja het kan ook zijn dat ik dinsdag al ongi ga worden dus dan kan het ook daar van zijn...
    Had vorige maand dit ook en toen voelde ik echt dat het Anders was en toen kreeg ik dus vroege miskraam, dus weet nu even helemaal niet wat ik met mijn klachtjes moet.. Ik probeer maar rustig af te wachten.

20. Wennie81

Wennie81 Lid

30 dec 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk he! Tja ik deel ook niet alle klachtjes hoor met Vriend, heb niet het idee dat dat helpt.. Maakt het alleen maar lastiger!
    Ik heb wel een paar vriendinnen en mijn zus verteld dat we bezig zijn, Zodat ik er af en toe met iemand over kan praten en dit forum is ook echt heel Fijn!
    Tja in December 2 bevallen, in januari 2 uitgerekend in maart 2 uitgerekend waaronder mijn allerbeste vriendin. Best moeilijk soms maar ja hè onze tijd komt echt wel!

Deel Deze Pagina