Ach joh, maakt niet uit... Ga morgen ochtend gewoon een klein potje gebruiken om op te vangen. Daarna gelijk naar kv bellen of ze al weten of de test erbij zit. Zoniet, ga ik een cb halen... Weet t anders ook niet...
Meiden, krijg net een kut telefoontje van mijn moeder. Die zijn onderweg naar mijn oma. Ze is van de week opgenomen met longontsteking en heeft vanmiddag een hersenbloeding gehad
O wat naar zeg sterkte. Hoop dat zeer bovenop krabbelt maar dat is zo verschillend. Beterschap voor haar in ieder geval
Dankje wel Truffeltje Het is echt mn dag niet. Vanmorgen dat gekut met die testen, dan schoenen vergeten (ok das lang zo erg niet maar wel super iritant) en nu dit...
Had ik gister en vandaag voel ik me veel beter dus kan ik andere meiden steunen als je een rot dag hebt komt alles ook veel harder aan. Knuffel
Oh meis, het zit je inderdaad niet mee vandaag bah echt balen!! Heel veel sterkte!!! Is je oma wel weer bij bewustzijn? Hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop!! Knuff!!!
Pff dames denk dat het hier game over is net naar toilet geweest en er zat heel klein beetje licht bruinverlies in mijn slipje met afvegen niks meer en als ik met mijn vinger naar binnen ga is er ook niks meer mijn NOD is eigenlijk donderdag pas
Dan kan het nog meis! Als ik bruinverlies heb zit er ook echt wat aan mijn vinger als ik voel.... Geef de moed niet op meis!!
Ik weet het zo niet denk dat morgen doorzet dat vandaag mijn temp niet gedaald is ik heb er totaal geen hoop meer in
Weet niet of ze bij bewustzijn is, hoor het vanavond denk ik! Tinkerbel, balen maar hoop voor je op het beste!
@ing: ach meid wat een rot nieuws! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk komt je oma er weer helemaal bovenop! *knuf* ik steek een kaarsje aan voor je! @tinkerbel: hopelijk is het nog niet over voor je! Ik duim voor je! Hier: Bleh, m'n hele lijf voelt koud aan, terwijl de verwarming op 20 staat... Al sinds gisteravond misselijk. Nu wel iets minder, maar nog steeds niet fijn... Ik hoop maar dat dit alles voor een goed doel is....
Dankje wel KleineRoe lief van je Vervelend dat je je niet zo lekker voelt, hier net zo hoor. Was al misselijk en duizelig en mega opgeblazen gevoel en nu zit ik een zak chips naar binnen te werken en is het nog erger, grrrr....
We zijn er om elkaar te steunen toch... Geen probleem. Zou het zelf ook fijn idee vinden als er mensen zijn die aan me denken in zo een situatie... En daarbij komt, mijn opa heeft het ook verschillende keren gehad... Dus ik weet een beetje hoe je je voelt... Bleh chips.... Dat hou ik nu echt niet binnen... Hou al met moeite een bruin bolletje met kaas binnen... Drink al de hele dag bouillon en vers geperst sap...
Dat is waar Ow bah, meerdere keren? Mijn oma is ook niet heel erg goed, ook hartklachten, meerdere keren hartinfarct/aanval gehad (weet niet wat precies) en nu dit. Bah bah bah! Ben bang dat het er hier straks ook weer uit komt...
Dit is echt iritant, denk steeds meer dat ik gewoon wel zwanger ben. Zit net beide testen te bekijken en op beide is gewoon wat te zien, 2 verschillende testen en beide vals positief lijkt me wel heel vreemd. En voel ook echt van alles dat met zwangerschap te maken kan hebben! Zou nu zeker extra mooi nieuws zijn...
Ik hoop gewoon voor jullie dat ze er boven op komt! Ze kunnen veel dingen doen om het te fixen. Bij mijn opa was er een ader gesprongen in z'n hersenen. Dit hebben ze toe der tijd gemaakt door er een soort plakband overheen te plakken. Zo hebben ze het uit gelegd aan me. Hier heeft hij toen 15 jaar lang goed mee geleefd. Helaas scheurde dezelfde ader naast het plakbandje. Hij was toen helaas alleen thuis en kon niemand waarschuwen... Het is deze maand al weer 15 jaar geleden dat hij is overleden. Ze kunnen echt heel veel doen, als ze er op tijd bij zijn. En aangezien je oma in het zkh is, hou ik goede hoop. Echt waar! In deze situatie geldt het echt: geen nieuws, is goed nieuws!
Heb geen foto! Het gaat nu even heel erg klote!!! Krijg net telefoon, huilende vader, is nog kwestie van uren waarschijnlijk. Ze ligt al in coma. Zo klote, en ben ook nog alleen vanavond Tot overmaat van ramp net ook nog een spontane mega bloedneus