NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door eitje85, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    he gatsie wat naar nieuws. Wat kan dan snel gaan ineens dan he. Is er een mogelijkheid dat jij er ook naar toe kan? Sterkte ing.

En wat betreft je twee positieve resultaten. of vage resultaten, tja ik denk eerder gezegd ook dat dat echt niet voor niets en toevallig 2 keer fout is. Ik kan er naast zitten, maar vind het wel te bizar eigenlijk. Dit nieuws zal jou nu zeker heel goed doen!!!! knuf

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Kan zeker snel gaan :( Ik kan er nu niet naar toe, wilde mn vader ook niet, had geen zin en is 2,5 uur rijden en nu topdrukte bij Amsterdam (moeten naar Haarlem of Nieuw Vennep, weet niet precies waar ze ligt. Maar denk miss morgen!
    Zal me zeker goed doen als het wel positief is, nog even afwachten!

3. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleine Roe.. je voelt je dus niet echt fit. Heb je veel dingen te doen? Anders heerlijk zitten op de bank met een kleedje en lekker relaxen! Hoe voel je je/hoe denk je over zwangerschap? Had jij nou niet de 30ste je ei? Weetje dat zeker? Neem echt een test morgen waarmee je vroeg kan testen he, omdat je nog korte dpo hebt nu! spannend, hopelijk morgen de kv testen gewoon aanwezig, anders een andere kiezen. Dan maar een keer duurder (tenminste zo denk ik dan hoor ;))

4. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Oh ing...wat erg...ik heb er geen woorden voor.... Ik krijg er spontaan kippenvel van... Kan je een manier vinden om naar zkh te gaan? Als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik je brengen ofzo...
    Ik denk aan je!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,4 KB
      Weergaven:
      4
  5. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bel lekker een vriendin oid op! Of kom juist hier lekker praten met 'onbekenden'. Hopelijk kun je haar nog zien voordat..... Ik heb heel goed gevoel over jou en je testen, dus zie je morgen op forum met spanning tegemoet :)

6. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt nog voor je reactie tinkerbell. LF bij kan ik niet goed zeggen (vermoed rodn 14m, maar gebasseerd op niets). Vorige maand geen ei gehad :)() en heb er echt geen zicht op. Maar vind je de daling (en oke een kleine stijging) niet vreemd.

Las dat jij wat bruinverlies had.. maar verder niks: dat is positief. Hou ons op de hoogte. Wat kan zo'n beetje bruin of roze dan stom zijn he en veel met je doen.. zet m op!
    Zelf ben ik toch vrij bang dat mn ongi er ook aan zit te komen.

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Er heen kan nu echt niet helaas. Mn vader zei ook al heeft nu geen zin, ze kan me toch niet meer zien en horen. En moet dan 2,5 uur rijden en vl is er niet om te rijden en kan nu zelf zeker niet rijden, *** wat een mega kut dag is het vandaag!

Dankje wel Kleineroe voor je kaarsje, zo super lief!

Heb zelf ook eigenlijk wel goede hoop, stiekem. En nu net die bloedneus, heb nooit spontante bloedneuzen. Las gisteren nog dat dat kan bij zwangerschap...

8. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Nee heb eigenlijk nix te doen, op wat stofzuigen na..
    Ff zegt dat ik toen m'n ei had... Zou het anders ook niet weten. Zou het wel helemaal geweldig vinden hoor, als het gelijk raak is. Maar op een of andere manier denk ik toch dat de test wit zal blijven... Geen idee waarom, maar toch... Ik hoop idd dat de testen er zin morgen, anders een andere idd.

9. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijzonder dat je er gisteren net over las en dat je nu een bloedneus hebt.. Ik heb heel goede hoop! Meer bloedneuzen ;)

10. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb net je kaartje idd even bekeken. wat op en neer allemaal nog he. Logisch wellicht je bent ook net met de pil gestopt, maar dat hoeft zeker niet te betekenen dat t de eerste keer niet raak kan zijn!

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Haha indd Rose :p Ik hoop het zo!

12. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee je kan het zeker niet maken tegenover ons ;) Goed he, want dat houd je wel scherp ;)
    Lief dat jij denkt dat ff gelijk heeft. Hoe kan het eigenlijk dat FF soms twijfelt? Gaat hij dan later terug berekenen?

Ik voel eigenlijk geen klachten.. (probeer te kijken of borsten gevoelig zijn, maar helaas t is niet zo haha, of er mega veel afscheiding is enz enz), de enige klacht is mn buik. Soms rommelt het, soms steken. Soms steken link onderin (?), ongesteldheidgevoel.. Wel veel verschillende dingen dus maar allemaal in mn buik. Denk dan dus vooraal aan ongi op korte termijn. MAAR dat wil ik NIET!! :$ Zou het wel gek vinden als ik ineens ongesteld werd (ondanks de buik klachten) omdat ik ze al zo lang voel. Als mn lichaam klachten wil geven als voorbode op ongi: oke, maar doe dan een dag of twee van te voren, niet langer en eerder, want dat is verwarrend.

Vreemd van jou 'zweetklachten'. Zijn dat ook dingen die kunnen duiden op....? Je voelt je verder lekker (niet griepirig ofzo?) Ik herken deze klacht niet. Helemaal in vergelijking met je ml en jij als de rollen normaal omgedraaid zijn. Ik hoop dat t zweten een leuke reden heeft waardoor je er ook niet meer zo'n last van hebt.

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ik wil ook niet dat je ongi word Rose!!!! Mag niet! Niemand mag hier ongi worden deze maand!

14. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

15. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Helemaal mee eens!:D

16. Rose1

Rose1 Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus morgen...

Test lijstje voor dinsdag
    Zoe1
    Rose1
    kleineroe
    linnepinna
    truffeltje
    lindaw
    Anna8
    Wennie81
    Ing49824

Klopt ie nog? anders aanvullen. Ik upload heb nog maar een keer, zodat we er makkelijk bij kunnen morgenvroeg en niemand vergeten :)

17. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend zeg, sterkte!!

18. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook helemaal mee eens!!! :)

19. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rose: ik hoop voor je dat de ongi weg blijft!!

En @ing: idd echt een kut dag joh! Denk aan je, veel sterkte!

Morgen een drukke dag testers dus! Leuk! Ik weet het echt niet meer. Had wel wat typische 'klachten', rommelige buik, opgezet, beetje weeïg gevoel, misselijk en had gister ook ineens bloedneus. Maar ben ook voor mijn eerste ronde bezig, net als KleineRoe, dus kan van alles zijn. Ml is nu boodschappen doen en haalt een CB met indicator. Hoop dat die morgenochtend positief is!

Hoe laat gaan jullie testen? Ik rond 07:00u i.v.m. werk! Maar heb dan gelijk een vergadering, dus hoop dat ik ergens tijd heb om een reactie te geven op het forum!

20. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Ik denk dat ik tussen 9 en tien ga testen. Als ik bij kv ben geweest. Is die 2v5 test een gevoelige test? Kan ik die al gebruiken gezien m'n temp kaartje? Of raden jullie een andere aan?

Deel Deze Pagina