Lieve Ing, gecondoleerd!!! Wat verschrikkelijk zeg..... Sterkte meis ik denk aan je!!! Dikke knuffel!!!
Lieve meiden, bedankt voor jullie lieven woorden, doet me goed. Wilde net een van mn beste vriendinnen bellen, even afleiding. Maar ze was druk in gesprek via mobiel. Dus even gekletst met haar vriend. Bleek dat ze mij vanavond ook had willen bellen, ze zijn namelijk 13 weken in blijde verwachting. Moest ik weer bijna huilen. Ben echt blij voor ze, want heeft ook lang geduurd.
Ing, gecondoleerd! Meiden in het rood, wat balen! Meiden in het roze, gefeliciteerd! Zelf mag ik na 21 rondes op roze!
Oh meiden, even ego..... Maar ik voel mij echt klote.... Ben zo zenuwachtig en bang voor een negatieve test... Maar wil het ook graag weten... Ben gewoon misselijk van de zenuwen! Angst van het zal wel weer niet raak zijn... Liefst ga ik vanavond nog testen.... Elke keer denk ik het te voelen lopen, weer naar de wc... Niks... Maar gaat elke maand zo bah wat haat ik dit!! Waarom kan ik er nou niet relaxed mee omgaan Heb gewoon steeds diarree van de zenuwen.... Sorry voor de details...
Balen Zoe! Ik heb nog niet zo veel rondes als jij mee gemaakt, maar heb na 1 ronde al hetzelfde gevoel. Denk elke keer dat ik iets voel, naar de wc, maar niets te zien. Verschrikkelijk! Hopelijk is het nu eindelijk raak voor je Zoe! We gaan er gewoon met z'n allen voor morgen!
Pfff ja word er nu echt verdrietig van..... Ik haat dit zo!!! Tot vanmiddag ging het goed, maar nu!!!!
Ach meis wat een nieuws. Ik hoop dat ze toch nog vecht en er boven op kan komen. Bloedneus kan ook een kwaaltje zijn! Ik ga super hard voor je duimen want je kunt wel wat goed nieuws gebruiken!!!
Ik moet ook eerst alles lezen voordat ik reageer (sorry!). Gecondoleerd meid. Heel verdrietig. Veel sterkte!
Dankjewel lief van je, maar het is weer kansloos.... Net tampon in gedaan om te kijken of er bruin aan zat, ja hoor... Wel lichtjes, maar zo begint het elke maand voelde ook heel vochtig zeg maar, is ook elke maand Oh ik voel mij zo kut.... Waarom lukt het nu niet meer???
Lieverd tuurlijk gaat het jullie lukken! Het vertrouwen niet verliezen hoor. Het gaat zeker goed komen, ik voel t aan mijn water! Als je wil kan ik eens in de tentagrammen kijken wat die zeggen?
Lief dat je dat zegt.... Ben nu echt alleen maar aan het huilen..... Ben zo verdrietig! Het vertrouwen zakt steeds verder weg... Snap het gewoon niet... We doen alles wat we kunnen... Zou je dat willen doen? Zou ik heel fijn vinden!
Lieve Zoe, je hebt een behoorlijke dip lees ik. Huil maar lekker, want het wachten kan ook verrekte lang duren. Hou vol meid. Ik hoop het zo voor je en gun het je van harte. Hoeveel bloed aan de tampon zag je? Je bent een topwijf, je kindje krijgt een lieve moeder.