vandaag laatste drupjes van me menstruatie,,.. dus we kunnen weer beginnen met klussen benieuwd wanneer me eisprong is.
Vandaag weer gestart met ovu testen. Helaas net een schimmel achter de rug, dus weer drie nachten met die "eitjes" lopen klooien. Hoop dat de ovulatie dus nog even een paar dagen op zich laat wachten. Kan het allemaal even herstellen. Iedereen hele fijne dagen!!
Ik zit nu ong 7dpo, nog een week en dan testen. Vanavond een hele opgezette buik heb ik normaal nooit. Maarja vanavond niet gegeten alleen maar gesnoeps man en ik haha dus daar kan t ook van zijn.
Ik ben een beetje in de war. Vanaf de 17de ben ik begonnen met ovulatietesten, (omdat ik op de 22ste mijn ei verwachtte, deze kwam in de nacht van de 21ste op de 22ste (ik voel hem altijd).) Maar de testen gaven een zeer licht streepje. Alles behalve positief, ik ben gestopt, omdat ik nav de testen nog geen komende eisprong zag aankomen. Ik dacht net, laat ik ff een testje doen en deze was meer knallend dan ik daarvoor heb gehad! De feiten: Mijn gemiddelde cyclus is 33 dagen. Op 4/5 december voor het eerst gebloed, voor een periode van 6 dagen. Mijn ei dus op 21/22 december gehad. Ik begin nu te twijfelen over mijn eisprong, of het dat wel is geweest. Hoewel ik er eigenlijk van overtuigd ben dat ik hem gehad heb. De vraag: Zou het niet veel te laat zijn, cyclusgewijs dat ik nu nog een eisprong zou kunnen krijgen? Zo'nee, waarom is de teststreep dan veel donkerder? Liefs, PS, sorry voor het warrig verhaal. Het is ook al laat
@Miscalculated: ik zou als ik jou was voor de zekerheid vanuitgaan dat je nu pas een eisprong hebt, want je geeft zelf aan dat je nu pas een knaller hebt. En soms komt het idd voor dat je cyclus op eens langer of korter is. @hier: ik ben ook confused!!! Ik meende mijn ovulatie op 21-12 te hebben gehad, ik had ook een temp stijging met 0,2 en vervolgens met 0,06 en nu opeens derde dag na eisprong een daling van 0,2 in temp! Is dit normaal????
Vrolijk kerstfeest allemaal!!!! Bij mij is mn tempkaartje echt de kluts kwijt. Weer een flinke temp-daling, maar komt misschien ook door wisselende tijden van tempen. Ik had gisteren toch echt een positieve test en volgens mij heb ik gisteravond mijn ei wel gevoeld. Of zou ik dat niet gevoeld hebben en komt ie misschien nog vandaag. Hopelijk is het genoeg dat we de afgelopen dagen geklust hebben, want dat gaat er vandaag en morgen toch niet meer van komen ben ik bang.
Hoi dames, Vrolijk kerstfeest allemaal. Wachtbankje gaat me goed af. Zit nu op 4DPO en had vanmorgen een enorme tempstijging. Helaas zegt dat nu nog niks. Ik ga de 31e testen, op 10DPO, normaal test ik niet voor NOD, maar ik wil weten of ik kan drinken. Just to be sure. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik gewoon drink bij een negatieve test en helemaal niets bij een positieve test. Wie gaat er nog meer testen de 31e?
Ik snap er werkelijk niets van Ik temperatuur ook, dat scheelt. En ik gooi er vanavond wel weer een testje tegenaan. Dus ik ben benieuwd welke kant dat op gaat. Op je vraag kan ik geen antwoord geven . Ik snap er zelf ook weinig tot niets van.
@miscalculated, ik zou denk ik ook uit gaan van nu EI sprong. Tis ook allemaal onduidelijk. Je kunt nl ook een lh piek hebben zonder eisprong, andersom alleen weer niet dus weet je zeker dat die pijn die je voelde ook echt DE eisprong was Lastig hè? Ik zou toch nog effe stiekem als ik jou was vanavond... Om 'm zeker weten niet te missen. En op zich als je vandaag je EI hebt zit je nog steeds op en lf van 12. Waar is je temp kaartje? Daar kan ik meer mee, mits je secuur tempt. @MRCD, ik hoop voor jou dat het nu na vroege miskraam gelijk weer raak is!!!! Hier vandaag eisprong dus ik test niet mee, ik neem wel een wijntje maar beperk me wel tot max 2 glazen. Ow en natuurlijk voor iedereen een VROLIJK KERSTFEEST
Allereerst wens ik iedereen een fijne kerst! Hier sinds vanmiddag beroerd zijn en alles wat ik eet boert op. Buik is opgezet en mijn broeken knellen allemaal. Zelfs mijn nieuwe broeken. Word er gek van. Ben zo bang dat ik me weer dingen inbeeld. Wachtbankje is zo vervelend!
Hey Meiden ! Ff een (vies vraagje): Ik voel soms "nat" van onder, maar als ik afveeg zit er niks aan mijn blaadje wc papier. Dus ik dacht ik inspecteer even met me vinger. En er zat een beetje rood bloed aan. Wat kan dit zijn ? Voor zover ik weet heb ik niks geraakt. Als het goed is, is 1 januari mijn nod. En normaal begint mijn menstruatie met bruin oud slijm/bloed. Ik kan toch niet nu al ongesteld worden ? Alvast bedankt ! Fijne eerste kerstavond allemaal !
Hai, Dank voor de moeite! Nee, ik heb niet vanaf dag 1 getemperatuurd, pas vanaf de 17de , helaas. Bijgaand de test van vandaag. Heb wel af en toe krampjes, heel licht maar een paar dagen veel afscheiding.
Vanaf dag 17 kun je ook al wel iets met tempkaartje, dus als je wilt dat ik mee spiek dan doe ik dat graag
Laatste post hoor, dan stop ik. Hoe kan ik nu op je ovu test zien 26-12 terwijl het vandaag pas de 25e is???
Haha oeps, hij is van vandaag! . Zou wel knap zijn, testen voor de volgende dag. We gaan het gezellig hebben. Fijne avond!