Is er al iemand die het leuk vind om de lijst op zich te nemen? Als er niemand is wil ik het wel doen...
Mag ik erbij op 6 januari? Ik zit tussen 3 en 6 denk ik dus dan maar op 6, kan ik iig niet te vroeg zijn Sinnie, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
Ik wil me graag aanmelden voor deze lijst. En ik bied me ook aan om de lijst bij de houden, geen enkel probleem! Miscalculated, ronde 2, 2de kindje, NOD 9 januari (zeker weet ik het niet)
Ik wil het best wel doen hoor. Edit: zie dat miscalculated zich al had aangemeld om de lijst bij te houden. @Mrcd: wat erg zeg, zo ongelooflijk oneerlijk. Hoop dat je lichaam zich snel weer herpakt.
Ik vind het wel leuk, maar heb niet zoveel tijd. Denk dus dat het niet zo handig is... @all Bedankt voor de lieve reacties lieve meiden. Komt wel goed. De klap is al geweest dinsdag/woensdag. Nu vol goede moed een nieuwe ronde in. Hopelijk weer snel zwanger!
@MRCD ik heb geen idee of het waar is maar ik hoor de laatste tijd erg vaak om me heen dat je in de maanden na een miskraam extra vruchtbaar bent. Dus heb goede hoop!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 januari 2014 ♥ 1: Bumbaaa, 34 jaar, ronde 4 na MK, 4e kindje Mamajen, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Zeeuwse, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 2: Loesje9, 26 jaar, ronde 3 na MK, 1e kindje MRCD, 26 jaar, ronde 13 (ronde 1 na vroege miskraam), 1e kindje 3: LinsyVH, 25 jaar, ronde 7 (maand 8), 1ste kindje 4: Love1990, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 10 (maand 14), 1e kindje 5: - 6: Sinnie, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 7: - 8: - 9: Miscalculated, ronde 2, 2de kindje 10: HooyoAasiya, 24jaar, ronde2 , 3e kindje Liefde1978, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje Mamatje89, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje 11: - 12: - 13: - 14: 0zebra0, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje 15: DanielleJ, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Datumloos: Bloem1989, ronde 2, 1e kindje Totaal: 16 WIL JE OP DE LIJST? Zet dan even je naam, leeftijd, ronde, en kindje neer is je post en dan komt dat goed! A.u.b. niet Quoten of kopiëren, want dat gaat niet goed. ♥Zwanger♥,Ongesteld,MMM,Negatieve test.
Hallo dames, ik kom me weer melden.. Wie wil me op de lijst zetten? 4 Jan - 74e ronde, 28e Ronde na mk - 1e kindje
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 januari 2014 ♥ 1: Bumbaaa, 34 jaar, ronde 4 na MK, 4e kindje Mamajen, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Zeeuwse, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 2: Loesje9, 26 jaar, ronde 3 na MK, 1e kindje MRCD, 26 jaar, ronde 13 (ronde 1 na vroege miskraam), 1e kindje 3: LinsyVH, 25 jaar, ronde 7 (maand 8), 1ste kindje 4: Love1990, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 10 (maand 14), 1e kindje Naliey, leeftijd ?, 74e ronde (28e Ronde na miskraam) - 1e kindje 5: - 6: Sinnie, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 7: - 8: - 9: Miscalculated, ronde 2, 2de kindje 10: HooyoAasiya, 24jaar, ronde2 , 3e kindje Liefde1978, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje Mamatje89, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje 11: - 12: - 13: - 14: 0zebra0, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje 15: DanielleJ, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Datumloos: Bloem1989, ronde 2, 1e kindje Totaal: 17 WIL JE OP DE LIJST? Zet dan even je naam, leeftijd, ronde, en kindje neer is je post en dan komt dat goed! A.u.b. niet Quoten of kopiëren, want dat gaat niet goed. ♥Zwanger♥,Ongesteld,MMM,Negatieve test.
Thanks lieve naliey! Zullen we bij deze afspreken dat we nu samen naar het "zwanger" gedeelte van zp gaan (en daar 9 maanden mogen blijven)?! @hier Ben vandaag flink opgevrolijkt en in de watten gelegd door mijn werkgever + partner en kids (tevens vrienden van ons). We mochten vanmorgen na het slechte nieuws zelf weten of we kwamen werken en moesten vooral onze tijd nemen. We hadden besloten even samen te ontbijten in de stad en daarna te gaan werken. Ze vroegen ons of we Sinterklaas bij hun wilden vieren, vonden we leuk. Hebben ze gewoon nog ff snel mega veel cadeaus voor ons gekocht. Ik was helemaal veebaasd, dat had echt niet gehoeven. Wat een lieverds zijn het. Ben blij met zulke mensen om ons heen, die deze vervelende dag toch leuk weten te maken. En nee, dat zeg ik niet vanwege de cadeaus , maar vanwege de liefde en gezelligheid!
Ja dat vind ik een hele goede deal. Oh dat is wel heel erg aardig van ze inderdaad, een beetje vrolijkheid kan geen kwaad ondanks de pijn. Ik had 1 dag voor de bruiloft een mk en ik kon er pas een paar dagen na de bruiloft met iemand over praten, gelukkig hadden we wel veel afleiding die dag maar daarna voel je toch weer die pijn.
Ik heb echt een extreme ongesteldheid dit keer.. Enorme buikkramp en vanmorgen was ik doorgelekt en het bleef lopen alsof ik een grote wond had ofzo, het hele bed zat onder en de hele vloer...Het is ook dikkere en donkerrood bloed.. (sorry voor de details)