Mooi! Er is al wat roze! Wat een fijn nieuw jaar voor jullie! Ik heb sinds vandaag (10dpo) een zeurend gevoel in mijn onderbuik, dus het zal er wel aan komen, ben ik bang. Mijn ei is later geweest, dus voor de lijst: mijn nod mag naar 4 januari. De beste wensen alvast voor het nieuwe jaar en dat het maar een roze begin mag worden!
Voor alle roze - Gefeliciteerd. Ik hoef niet te testen, het is een dag te vroeg, maar ik mag op rood.
Als aller eerste: De beste wensen voor iedereen. Dat 2014 een vruchtbaar jaar mag worden voor ons allen!! Graag zou ik ook op de lijst geplaatst willen worden Thijsson, 31 jaar, 2e kindje, 6e ronde (1e ronde na MK), NOD 7 januari
Hi Allereerst voor iedereen een gelukkig nieuwjaar! @eerste dames op roze; van harte gefeliciteerd! @dames op rood; heel jammer, maar hou vol! Een nieuw jaar, nieuw kansen! @hier; vannacht toch nog maar even geklust. Was eigenlijk veel te moe, maar ik verwachtte m'n ei vandaag. Gisteren al een bijna knal test en vanochtend misselijk opgestaan. Dat heb ik altijd tijdens m'n eisprong. Daarnaast behoorlijk wat buikpijn. Eergisteren en de dag ervoor ook geklust, dus ik ga naar het wachtbankje. Dit is mijn test van vanochtend; Duimen maar!!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hier net getest.. Omowit 12DPO bahh.. ik had toch wel een beetje hoop (lees grote hoop) Waarom? Ik heb last van slijmerige afscheiding het is zelfs best rekbaar, ik heb geen zere borsten (altijd) en ook geen bruine afscheiding en dat heb ik altijd een paar dagen van te voren.. Voor de gene die wel zwanger testen vandaag of al gedaan hebben Gefeliciteerd!
Goeiemorgen meiden ! Aller eerst de beste wensen ! En wij mogen op roze ! We kunnen het nog nauwelijks geloven !
Gefeliciteerd cindie! Heel duidelijk Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat we allemaal zwanger mogen worden dit jaar.
O ja; mijn NOD mag naar 12-1. Ik hoop geduld te hebben en te wachten met testen tot 10dpo, dat is 11-1 Zal vast niet lukken
Wij ook IUI hopelijk nog voor die tijd zwanger, want ik krijg dan ook nog eerst een kijkoperatie eng!
Allereerst allemaal een gelukkig nieuwjaar!! Cindie gefeliciteerd!! Voor de dames op rood, balen!! Hopend op een mooi roze 2014! Hier vanmiddag nog een testje gedaan, hij is een stuk duidelijker als op 10dpo. Helemaal blij!! Wie gaan er voor het weekend nog testen?