Hier was het op 13dpo ('s avonds) een mooi streepje, maar zeker geen knaller, vanmorgen (14 dpo) was hij duidelijker, maar wederom nog geen knaller.. Op 3dpo test iedereen geloof ik omo-wit
Grrr ben bang dat mij volgende bericht die ik plaats is dat ik op rood mag. Net wat bruine sliertjes met afvegen (sorry voor details)
Zoo wat veel roze al! Wensje gefeliciteerd! Chntl dpo is days past ovulation (dagen na ovulatie) Mama Lucy, ik kan nu zeggen ik zou wachten tot nod maar ik kon ook niet wachten, had zelf op 9dpo al een tuurstreepje. Heb je er een goed gevoel over? Dames op het wachtbankje succes!!
Wat heerlijk om zo met iedereen mee te kunnen leven! De kans is klein dat het lukt deze maand (ontpillen), maar het blijft spannend.
Nee weet niet zeker wanneer ovulatie was, maar heb wel vaker gehad dat menstruatie zo begon.... Hoop natuurlijk van niet, maar de hoop die ik voor eerst had deze ronde is nu wel alweer gevlogen!
Ik testte vandaag negatief. Symptomen of niet, ik ben bang dat ik morgen of overmorgen weer aan een verse cyclus zit.
Gefeliciteerd roze testers! Dames op rood balen en succes in de volgende ronde! Hier nog geen bloed maar wel steeds vaker beroerd. Dat laatste kan ook komen doordat ik verkouden ben. Pijnlijke borsten is nog steeds zo. Dat ken ik niet van de vorige rondes. 2 jan was met cyclus van 26, 4 jan ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 28 5 jan ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 29 Eerste nod overleefd.
Wauw!!! Wat een mooie roze maand!! Ik hoop dat ik daar over een weekje aan mag deelnemen. Ik heb me de laatste dagen wat aan de zijlijn bevonden maar nu ik op 9 dpo zit begin ik toch weer wat nerveus te worden. Pré testen doe ik niet aan, ik zie liever rood dan wit al hoop ik dat roze deze maand mijn kleur is. @mrcd, benieuwd of de testen snel donkerder worden @3 dpo testen, dat was écht wel een grapje mhoewhahaha Roze dames van harte gefeliciteerd en alle overige dames een vruchtbaar nieuwjaar gewenst.
Hoi! Ik meld hier even dat ik deze ronde dus niet meegedaan heb. Wij gaan er deze maand weer tegenaan! Voor alles zwangere, van harte!! Voor de andere meiden, tot de volgende lijst
Vandaag een negatieve test, maar ja, ik ben ook pas op 10 DPO. Op de een of andere manier heb ik er toch een goed gevoel over.... Wie weet...
Mama0709 wij hebben deze maand eigenlijk een rust maandje dus geen hormonen en iui. Maar heb er toch wel weer de zenuwen van.... meer zo van wie weet! Geen duidelijke symptomen maar wel t gevoel dat t zomaar zou kunnen. Ik ga wel echt proberen te wachten met testen. Witte test is altijd zo $#@ om te zien! Dan nog liever even in de fantasie blijven leven de komende dagen
Goede dag Ik weet niet of ik goed zit dit is eindelijk me dag om ongi te worden. Dus me niet NOD dag, is vandaag meestal hen ik het meteen in de ochtend en voel ik het vind het weer spannend voel ook niets aankomen heb 4 miskramen gehad nog geen kindje 2 jaar bezig . Morgen een test doen . Heb veder geen symtomen beetje moe alleen.