Hey meiden, Goed als ik meeschrijf? Gefeliciteerd aan de zwangeren! Ik schrijf voor het eerst mee op het NOD forum, maar dit lijken me er best veel? Wij gaan nu iig voor de tweede! Spannend! Momo82, 1e ronde, 2e kindje, NOD 8 januari.
@naliey, ik vroeg me af waarom jullie de artsen zo nodig hebben? Is dit omdat zwanger worden gewoon niet lukt of vanwege je syndroom? Sorry dat ik het vraag. Ik ben echt een NoNo op het gebied van de mmm en ik weet niet heel jouw verhaal. Heel veel sterkte en laat je niet uit het veld slaan.
Naliey, jeetje niet weer zo he pff! snap dat je er gek van word op deze manier. zo duurt het allemaal zo lang en je wacht al jaren
Ik zit vandaag op 5 dpo. En al een aantal dagen lijkt het wel of ik steeds opvliegers heb. Heb het steeds heel warm, terwijl ik normaal een vreselijke koukleun ben. Tempen doe ik niet, dus daar kan ik niks uit halen. Iemand enig idee wat dit is? Voel me verder absoluut niet ziek ofzo...
Ik heb net wat (wel heel weinig) lichtroze gespot.. 13dpo.. Dan word ik ongesteld he? zat met mn testje in de hand maar heb die maar weer weggelegd..
Zo herkenbaar! Ik heb dat al ruim een week. Eerst dacht ik dat het koorts was of zo, maar het blijft aanhouden. Heel vreemd, want ik ben ook een echte koukleum! Weet niet precies hoeveel dpo ik zit, want net gestopt met de pil dus weet niet wat mijn cyclus is. Fingers crossed zullen we maar zeggen! Laat je weten hoe het gaat?
Ik moet een brief krijgen met de afspraak, dan kan ik bellen om te vragen of het eerder kan, de gyn zou het volgens mij ook proberen te regelen. Ik weet geen naam, ik weet niet welke poli dus is moeilijk om dan te bellen
Geeft niet, vragen staan vrij Er zijn bij mij 2 problemen op het gebied van slechte vruchtbaarheid. Ik heb haast geen eisprong waardoor we hulp moeten hebben. En mijn syndroom zorgt ervoor dat nieuwe dingen worden afgestoten (zoals een zwangerschap) Nu met me prikken voor me syndroom is het 2e probleem opgelost maar dan blijven we met het eerste probleem zitten dat ik haast geen eisprong heb en dus niet snel zwanger raak
Ja is echt pijnlijk, het boeit ze echt niet hoe wij ons erbij voelen. Dus ik wacht dat gesprek af, gebeurd er niks gaan we WEER op zoek naar een ander en dan vertel ik niks over me syndroom
ik weet niet wat het is, maar herken het wel maar ik heb het soms ineens bloedheet maar ook ijskoud. na een tijdje trekt het wel weer weg maar geen idee waar het van komt
Lieve meiden ik meng mij ook heel eventjes Ik heb het de laatste dagen ook vooral warm en soms koud. Das meestal andersom, maar ik bedacht mij net voor mijzelf dat het niet gek is.... Ik kleed mij in winterkleding/winterjas en zo koud is het buiten niet Wil de feeststemming niet drukken, maar dat zou de plotselinge warmte voor mij wel kunnen verklaren