Ik vind dit ook geen indroger hoor suzanne! Er zijn meiden die rond hun nod een lichter streepje hebben dan deze.. Ik zou zeggen morgenochtend nog een test!
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb even mee zitten lezen! ik had dus het zelfde als jou suzanne88, ik heb gisteravond getest en wij stonden er samen naar te kijken net na dat de 5 min om waren en ineens verscheen er een lijntje. mijn nod was afgelopen zaterdag en nu nog steeds geen tekenen van ongi. Misschien dat hij ook wel later komt omdat mijn eisprong ook later was maar ik heb al sinds ik in juni vorige jaar gestopt ben met de pil een regelmatige cyclus, dus het is allemaal wel spannend! morgenochtend nog maar eens testen. iedereen op roze gefeliciteerd! balen voor iedereen die op rood staat:x
Mams1, is dat n indroger? Ik zie namelijk gwn echt n licht streepje. Maar maybe zie ik gewoon overal streepjes tegenwoordig haha Hier nog niets, behalve dat ik steeds witte afscheiding heb :s
verschillende reacties.. zometeen toch maar naar de winkel om nieuwe testen te kopen Iemand nog tips welke ik moet kopen? Nu de test van kruidvat gebruikt 2v5
Hallo meiden, hier 11 januari mijn nod.. 28 dec. mijn eisprong gehad.. nu is de kans dat eerder gistere me innesteling heb gehad en als dat zo was ben ik er echt ziek van geweest gistere en vandaag beetje bruin bloed met slijm... en steken in me lies.. ik ben ook veel misselijk de afgelopen dagen.. maar zoals ik al zei pas de 11e mijn nod.. dus kan nog vanalles gebeuren
pffff ik weet het ff niet nu... Heb net een kv test gedaan en binnen 5 min, een lichte streep te zien... Een dipstick erachteraan gedaan ook een streepje maar lichter... En ongeduldig een CB gedaan NIET zwanger... Met plassen overigens bruine afscheiding en buikkrampjes.... Iemand ervaring hiermee? Morgenochtend nog maar een testje doen met ochtendurine....
Misschien raar, maar ik vroeg me af of ik mijn urine alvast op zou kunnen vangen voor als straks de zs test binnenkomt? Of werkt dat niet en kan ik beter vers testen? Ik probeer op te houden maar moet nu toch wel nodig hihi..
He balen LinsyVH, succes voor de volgende ronde. Ik heb mijn testen binnen en meteen getest maar helaas was hij negatief . Maar zolang er nog geen rood is wacht ik nog een paar dagen af voor ik weer test.. Mijn NOD is ook pas rond de 13de..
Oops, FF geeft mijn NOD aan op vrijdag 10 Januari.. en niet op vandaag! Zou dit gewijzigd kunnen worden?
Suzanne, duidelijke zwangerstreep hoor! Ik heb al vaak kv testjes gedaan en ook na een uur zie ik nooit een streep hoor! Haal maar een cb digital ik denk dat je al wel 1-2 weken zult zien! Nou hier nog zo'n vage. Ik had 30/31 december mijn ei (29 dec knal ovutest). Al dagen hoop ik gevoelige borsten te krijgen, want dat was bij mijn eerste zwangerschappen al heel snel een teken na mijn ei, maar helaas Vanaf vandaag erge ongikrampen (echt samentrekkingen) en net beetje oud bloed. Ik verwacht dus dat mijn ongi vanavond of morgen gaat komen helaas, maar ik zit dan pas op 8 dpo. Normaal is mijn lf toch wel 12 a 13 dagen. Een innesteling geloof ik eigenlijk niet in, dus het wordt dus wel even spannend....