Hey meiden, Dacht ga nu toch maar even kijken. Gefeliciteerd voor degene die op roze staan, en succes voor de andere. Mijn nod is de 12e, kon het niet laten om een test te doen, maar helaas negatief. Kan dit nog positief worden in de komende dagen?
Als ik mijn nieuwsgierigheid overwin, sla ik morgen een dagje over met testen. Dan zaterdag ook een digitale test doen. Mocht het zo zijn dan moet zaterdag het streepje wel duidelijker zijn toch?
Slecht man mijn testverslaving begint steeds eerder.... jammer geld ook eigenlijk maar ben te nieuwsgierig #testverslaafd
Zon mate streep is niet betrouwbaar... Hoe graag ik je ook anders zou willen Zeggen Houd hoop en geduld!
@0Zebra0: Ik zie wel vaag iets, maar ik moet zeggen dat ik altijd (behalve deze ronde) indrogers plas op KV 2v5. Tot nu toe blijven mijn testjes deze ronde echter omo-wit, maar ja.. pas 8 dpo Morgen nogmaals testen voor jou zou ik zeggen, dan zou het streepje er sneller moeten staan en duidelijker moeten zijn. Hoeveel dpo ben je? @hier: vandaag erg veel koude rillingen en heel af en toe vennijnige steekjes in m'n baarmoeder. Daarnaast heel licht wat waterige afscheiding. Verwacht niet dat dat iets te betekenen heeft, maar je weet maar nooit. x
Tsja... 9 dpo is nog vroeg 0zebra0, maar ik snap zo goed je wens om ''iets" te zien op zo'n testje. Ik was vanmorgen (8dpo) ook gewoon knetter teleurgesteld door een wit testje, terwijl ik wéét dat het veel te vroeg is en ik niet eens een heel positief gevoel heb deze ronde... Ik hoop voor je dat het morgen iets duidelijker wordt!
Hihi, ik ben nu ook al drie dagen aan het testen. Het geeft me gek genoeg een wat rustiger gevoel. Anders word ik halverwege de dag overvallen door testdrang en nu test ik maar gewoon elke ochtend Helaas geen streepjes, tuurstreepjes en zelfs geen indroogstreepjes!
Ben gisteren niet ongesteld geworden dus ik wacht nog eventjes af tot morgen om te testen want ik heb mijn cyclus genomen van 26 dagen. Door dat ik een cyclus heb tussen 25 en 27 dagen wordt het dus nog afwachten maar vandaag nog steeds geen duivels te zien.. Ik ben benieuwd!