Dit zijn ze alle 3 o en rij.. Ben ik me gek aan het maken Of moet ik gewoon een ander merk test proberen (nu z&k) Ook heel erge witte afscheiding (sorry voor detail)
Hij wordt echt duidelijker! Misschien digitaal testen als je het zeker wilt weten? Dan staat er gewoon duidelijk "zwanger" of "niet zwanger".
Nou debby, ik vind die van vandaag toch overduidelijk! Gefeliciteerd meid! Oh nu begint die testdrang bij mij toch ook weer te komen, ondanks dat ik eigenlijk zeker weet dat het niet raak is...zucht, wat duurt het lang....
Even een vraagje. Ik heb 31 dec mn eisprong gehad. In principe dus 14 jan mijn nod. Maar ik heb een lange lf van 17/18 dagen. Alle apps hebben mijn nod op de 15e gezet. Maar kan ik nou het beste tot de 17e/18e wachten met testen?
Ja dames ik mag in het roze! Ik testte deze middag positief! Ik was 2 dagen over tijd en met het aanraden van mijn ventje ik heb dan toch getest en dit is het resultaat! We zijn heel blij!!!!
gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Ik kom af en toe nog even spieken.....januari lijkt een goede maand te zijn!
Middagpiesje... Ik mag op lichtroze denk ik! Ruim binnen de tijd! En ik ga ML blij maken! Hopen dat dit goed gaat na de mk met 10 weken in Oktober
Liesje12, In principe zou je ook de 14e al kunnen testen, maar het verschilt per persoon en zelfs per zwangerschap hoe vroeg je hcg aanmaakt. Testen gaan uit van 14 dagen na de eisprong omdat je vruchtje dan is ingenesteld. Beter nog is wachten tot je eigenlijke NOD omdat hoe langer je wacht hoe minder kans op vage tuurtestjes Succes!!
En gefeliciteerd alle meiden op roze!! Die lijst ziet er goed uit deze maand Zelf net op 10dpo negatief getest... maar ik voel me nog niet alsof ik ongesteld moet worden (normaal op 11dpo) dus ik blijf stiekem hopen... Geen bloed geeft moed!
Alle zwangere dames gefeliciteerd! Dames op rood balen en succes in de volgende ronde maar blijf vooral genieten! @hier: nog niet echt kunnen genieten. Ben zo bang dat het weer misgaat na 11 weken.
JA Gefeliciteerd! middagpiesjes doen het precies beter Morgen mss zelf toch ook eens proberen....*twijfeltwijfel*
Ahh ik vind het zoo spannend voor allemaal!! Ik ga strax even een cb halen en testen.. Nu kan het nog niet want m'n dochter is thuis en die weet er nog niks van af.. Ze gaat zo bij oma slapen dus ff privé tijd hihi.. Ik hoop zo dat die ook positief is!!!
Oké. Dank je. Ik ga zo lang mogelijk wachten. Haha. Normaal altijd 4-7 dagen voor ongi al bruinverlies. Als ik dat niet ga krijgen, heb ik geen test nodig.